Cubik twój post to taki misz-masz, bo napisałeś, że silnik Fallouta 2 jest przestarzały w porównaniu z FOnline, który pozwala na większe możliwości, ale pomimo tego wolisz pchać się w ten pierwszy i jednocześnie narzekać, że na FOnline nie ma modów single player. No nie ma, bo ludzie idą w starocie zamiast nowe mody klepać pod nowszą platformę i rozwijać tę platformę a nie czekać niewiadomo na co. Nie wiem czy ktokolwiek korzysta ze starego TLA SDK mając do dyspozycji 2238, Reloaded1, Reloaded2 SDKs, które mogą posłużyć jako baza.
Według mnie lepiej jest tworzyć na FOnline, bo język skryptów jest bardzo zbliżony do C++ i można pisać w miarę sensowny kod na miarę 2018 roku, a nie bawić się w starocie typu mix proceduralnego C i Pascala.
Nie mniej jednak uważam, że sam silnik powinien być udostępniony społeczności i trafić w dobre ręce ludzi, którzy coś z niego zrobią, bo obecnie wszystko stoi w miejscu.
Bardzo pomocna strona