W Fortecy Ghuli w pomieszczeniu Kapitana jest konsola, z której odczytujemy lokalizację faktycznej siedziby ghuli. Można na nim zdobyć nieograniczoną ilość punktów doświadczenia. Używając nauki (klawisz 7) klikamy na niego i przy powodzeniu zdobywamy 126 XP, a przy porażce 15. Ja robiłem to przy nauce wyśrubowanej do poziomu 144% i po chwili dobiłem brakujące kilka tysięcy XP do poziomu 14.
Fajnie, że do Hummera wchodzi 6 osób. W oryginale z tego co pamiętam wchodziło 4. Cała drużyna mieściła się dopiero w transporterze opancerzonym.
W Nekropolii rozmawiałem z Derekiem nie otwierając jego celi. Podziękował mi (nie wiem za co) i skierował do Wilsona, choć wcale go nie uwolniłem, bo rozmawiałem przez kratę.
W schronie z DargH-iem jest szafka, której nie mogłem otworzyć posiadając 206% lockpicka (posiłkowałem się wytrychem elektrycznym w lewej i rozszerzonym zestawem wytrychów w prawej łapie, pancerz zdjąłem). Czy ma ona jakieś znaczenie przy alternatywnym przebiegu fabuły?
W Fabryce toksyn wciąż nie da się grać w trybie turowym. Po otwarciu bramy w chwili zamknięcia okienka z wypowiedzią ghula, iż „to nie ich ciężarówka” gra wywala do Windowsa. Pozostaje tylko real time. Jakakolwiek próba włączenia tur, z chwilą rozpoczęcia walki (czyli uruchomienia trybu turowego) kończy się na pulpicie Windowsa.
Bardzo pomocna strona