Moderator Przedstawia – Fallout: New Vegas [cz. III]

Dobry czołem falloutowicze po długim czasie rozłąki! Witamy w kolejnym rozdziale „Moderatora”; artykuł ten poświęcony jest szczególnie większym modyfikacjom dzięki którym dobijemy kilka-kilkanaście godzin do zapisu. UWAGA; modyfikacje mogą zajmować od 300 MB aż do ponad 1 GB [nie licząc różnych dodatków] co może spowodować że na wolniejszych komputerach płynność gry może drastycznie spaść; warto obejrzeć czy nie mamy powłączanych niepotrzebnych modyfikacji! Kolejna część poświęcona Fallout: New Vegas.

 

P.S.: Macie na myśli jakieś modyfikacje? Potrzebujecie poradnika? Piszcie śmiało na naszej stronie bądź w komentarzach!

Czytaj więcej

Moderator przedstawia – Fallout: New Vegas [cz. II]

Witam drogich falloutowiczów! Jako że ostatni artykuł zaowocował [no w końcu!] komentarzami dotyczącymi brakujących modyfikacji w rozpisce, oraz ogółem tym że jednak artykuły ściągają znudzonych podstawą graczy, tak oto ponownie pojawia się kolejny artykuł dotyczący Fallouta: New Vegas.

Zbaczając nieco z tematu, rzucając nieco przychylnego światła na Bethesdę [nie za dużo…], silnik Obliviona na którym oparty jest niezbyt udany Fallout 3 a także FNV [na znacznie ulepszonym tymże silniku], został uznany za najlepszy silnik gier RPG na świecie z nieograniczonym potencjałem do modowania. Tym samym społeczność grająca w te gry a mająca niejakie pojęcie o ingerencji w nie, stworzyła jedną z największych baz modyfikacji do wszystkiego co na tym silniku się opiera.

Tym samym spojrzymy też do tych, by zapewnić nieco więcej nabitych godzin na zapisie. Miłego czytania!

Czytaj więcej

Moderator przedstawia – Fallout: New Vegas [cz. I]

Witajcie drodzy czytelnicy po dłuższej chwili przerwy. W dzisiejszym artykule roztrząśniemy się nad „nie-tak-lubianym” niż oryginalne Fallouty ale i lepszym [zdaniem graczy i recenzentów oraz i moim] od Fallouta 3, części serii rozgrywającej się na Mojave; Fallout New Vegas. Głównym problemem tej gry jest wbrew pozorom… średnia ilość zadań oraz przedmiotów do skolekcjonowania. Tak, nie ma ich porażająco dużo, a po wykonaniu wszystkich możliwych pozostaje niedosyt.

Bo co mamy robić gdy zebraliśmy powtarzalny tonaż ekwipunku, zmanipulowaliśmy lokalny rynek broni i żywności handlując setkami tysięcy kapsli oraz nas wykopali z kasyn bo za bardzo przetrzebiliśmy im kieszenie? Odpowiedź znajdziecie poniżej. Jako iż rynek modyfikacji Fallouta NV jest dosyć duży [jeśli nie powiedzieć ogromny], w tej części przyjrzymy się nawet 8 modyfikacjom! Więc co dodać? Miłej lektury!

Czytaj więcej