Cenega wypuściła już patcha do trzeciej części Fallout, w wersji polskiej. Polscy posiadacze wersji PCtowych, którzy nabyli Fallout 3 od Cenegi mogą nareszcie się nim cieszyc.
Niestety ze względu na wielkość pliku nie mogę go wrzucić na nasz serwer. To prawie 50 MB – jak na nasze warunki nieco za wiele … Możecie jednak ściągnąć go ze strony Cenegi.
Lista poprawek jest naprawdę duża. Nareszcie wygląda to jak prawdziwy patch, bo poprawia liczne błędy w samej grze: bugi w questach, postacie już nie znikają i podobno gra jest bardziej stabilna. Lista jest długa. Całą znajdziecie w rozwinięciu newsa…
Lista poprawek jest naprawdę duża. Nareszcie wygląda to jak prawdziwy patch, bo poprawia liczne błędy w samej grze: bugi w questach, postacie już nie znikają i podobno gra jest bardziej stabilna. Lista jest długa. Całą znajdziecie w rozwinięciu newsa…
- Komunikat o pojawieniu się znajomego nie zatrzymuje już gry. (Playstation 3)
- Naprawiono sporadyczne wychodzenie gry do systemu podczas wczytywania lub czekania.
- Usunięto migotanie pasków zdrowia przyjaznych lub neutralnych postaci podczas otrzymywania obrażeń.
- Wyeliminowano błąd, na skutek którego pewne postacie od czasu do czasu znikały ze świata gry.
- Martwe postacie nie wracają już do życia, jak im się to czasem zdarzało.
- Naprawiono problem z wyświetlaniem strzałów z lasera Gatlinga.
- Dopracowano menu fryzur, które od czasu do czasu nie pojawiało się w odpowiedni sposób.
- Dodano możliwość zmiany przycisków odpowiadających za system V.A.T.S. i Pip-Boy’a.
- Wyeliminowano rzadko występujący błąd, kiedy to po wczytaniu gry bohaterowie niezależni dziwnie się zachowywali.
- Naprawiono kilka błędów w zadaniach, których nie można było zaktualizować poprzez rozmowę z postacią czy za pomocą interkomu.
- Korzystanie z AntyRadu na ekranie statusu (Pip-Boy) nie powoduje już wyjścia gry do systemu.
- Usunięto błąd, przez który gracz nie mógł wyjść z ekranu awansu, jeśli umiejętności jego postaci miały maksymalną wartość.
- Wyeliminowano błąd, przez który towarzysze postaci gracza czasem nie pojawiali się po przejściu do lokacji wewnętrznej.
- Naprawiono rzadko występujący błąd, powodujący zablokowanie się na ekranie systemu V.A.T.S..
- Gra nie wychodzi już do systemu podczas walki bohaterów niezależnych posiadających nieprawidłowe parametry.
- Stacje radiowe będą odtwarzane prawidłowo, jeśli gracz wcześniej odsłuchiwał je przez Pip-Boy’a. (Playstation 3)
- Podczas korzystania z kontrolera konsoli Xbox 360 w menu otwierania zamków będzie już działać wibracja. (PC)
- Usunięto błędy powodujące sporadyczne wyjścia gry do systemu podczas wczytywania i zapisu gry.
- Naprawiono rzadko występujący błąd, kiedy to bohater zapadał się w podłoże podczas korzystania z systemu V.A.T.S..
- Tryb SLI jest już prawidłowo wykrywany dla kart firmy NVIDIA. (PC)
- Profit piaskowy dziadek nie działa już na dzieci.
- Czasem po uzyskaniu trafienia krytycznego z karabinu kolejowego gra wychodziła do systemu, błąd ten został usunięty.
- Poprawiono sposób chodzenia postaci niezależnych, które nie będą już ginęły od upadków.
- Usunięto rzadko występujący błąd, zatrzymujący prawidłową pracę kontrolera.
- Gra nie wychodzi już do systemu podczas wielokrotnego zakładania i upuszczania strojów lub pancerzy.
Poprawki w zadaniach:
- Wyeliminowano kilka przypadków, w których przedmiot związany z zadaniem zostawał w ekwipunku bohatera na stałe, nawet po wykonaniu misji.
- „Kłopoty na własnym podwórku”: naprawiono rzadko występujący błąd, kiedy to wołanie o pomoc nie było odtwarzane.
- „Życiodajne wody”: brama Cytadeli otwiera się już prawidłowo, jeśli gracz użyje opcji szybkiej podróży po wyjściu z tuneli kolejowych, ale zanim dotrze do niej z doktor Li.
- „Nie ma jak w domu”: uszkodzone protektrony z Dużego Miasta teraz stają się aktywne w odpowiednim czasie.
- „Amerykański sen”: naprawiono błąd, przez który bohater nie mógł zabrać swoich rzeczy z szafki obok drzwi, jeśli uprzednio wyszedł z pomieszczenia.
- „Wyłącznie interesy”: usunięto możliwość zdobycia nieskończonej ilości kapsli.
- „Życiodajne wody”: wyeliminowano rzadki przypadek, kiedy to postać ojca nie miała nic do powiedzenia w danej sytuacji.
- „Poszukiwanie raju”: naprawiono błąd, wskutek którego następowało tylko zaciemnienie obrazu, bez przeniesienia do Raven Rock, jeśli bohater miał ze sobą towarzysza lub był w trakcie walki.
- Naprawiono kilka błędów, pozwalających nabijać punkty doświadczenia podczas rozmów z pewnymi postaciami.
- Naprawiono błąd u robota z Fortu Bannister, pozwalający nabijać punkty doświadczenia.
- „Amerykański sen”: usunięto problem z zawieszaniem się sterowania podczas wykonywania tego zadania.