By pobrać plik, kliknij jego nazwę. Niektóre przeglądarki próbują blokować mechanizm pobierania. Jeśli po pierwszym kliknięciu nic się nie dzieje, kliknij jeszcze raz. Pobieranie powinno się rozpocząć. W ekstremalnych przypadkach kliknij prawym klawiszem i wybierz opcję “Zapisz plik jako…”.
Patch jest spolszczeniem rosyjskiego nieoficjalnego patcha 1.3.2 by TeamX dla gry Fallout 1.
Polska wersja patcha 1.3.2 zawiera wszytkie poprawki do Fallout 1 jakie się ukazały do tej pory, tak więc po zastosowaniu tej nie trzeba instalować innych łatek. Patcha można stosować na każdej polskiej wersji gry Fallout 1.
Głównym celem patcha jest naprawienie błędów, jakie znalazły się w ostatnim wydaniu gry (oficjalna polska najnowsza wersja to Fallout 1 wer. 1.2).
Pełne spolszczenie do pierwszego Fallouta. Podmienia zarówno teksty jak i tekstury. Wystarczy wypakować archiwum i podmienić folder "data" w katalogu gry. Działa z wersjami gry na Steam i GOG.com.
Następca edytora mapper2. Jest to edytor map oparty na oficjalnym narzędziu udostępnionym przez Interplay. Zawiera wszystkie najnowsze patche i inne zasoby, dzięki którym można rozpocząć przygodę z tworzeniem modów.
Genialny edytor zapisanych gier. Można w nim zmienić dosłownie wszystko - począwszy od przedmiotów w ekwipunku, skończywszy na ilości zabitych przeciwników, statusie questów i dacie w grze. Programik działa pod Vistą i W7 (przynajmniej u mnie), z angielską i polską wersją gry. Potrafi nawet modyfikować zapisy z F2 Restoration Project!
W przeważającej części, ten plik zmienia nazwę i opisy niektórych broni, zbroi i amunicji. Plus, zmienia kilka innych pozycji zupełnie, w tym obrażenia.
Mod dodaje lokację EPA, której nie dokończyli autorzy gry Fallout2. Dodatkowo, jak podaje autor moda, delikatnie zmienione zostało Arroyo. Mod do pobrania w wersj spolonizowanej.
Restoration Project sprawia, że Fallout 2 jest kompletny. Dodaje wszystkie niedokończone lokacje i postacie, które miały pierwotnie pojawić się w grze, ale twórcy z nich zrezygnowali, bo nie mieli czasu. Przy okazji mod naprawia kilka wkurzających bugów.
Installation instructions:
1. Make a clean installation of Fallout 2 (humongous install). If you are running Visa/7/8, be sure to NOT install in the c:\program files directory. 2. Download and install the RP (only use the manual install if you really know what you're doing) 3. That's it. Don't install anything else, unless you know what you're doing!
Mod dodaje Marcusowi dodatkowe 5 punktów HP na każdy jego poziom (0 - 130; 1 - 150; 2 - 170; 3 - 190; 4 - 210; 5 - 240); Ponadto minimalnie podnosi statystyki odporności i dodaje na najwyższym poziomie troche "pary w łapach" Marcusa.
Zmiany te nie robią z naszego wielkoluda niezniszczalnego "Hullka" co spowodowało by zbytnie ułatwienie walk. Wprowadzają natomiast równowagę w późniejszym etapie gry, kiedy to odnajdujemy pancerze wspomagane i nasz markus staje się wtedy relatywnie dużo słabszy od reszty drużyny. Dodaje to większej imersji, moim zdaniem :).
UWAGA! Po rozpakowaniu paczki koniecznie przeczytaj plik readme-pl.txt.
Jest to spolszczenie to moda Fallout: Nevada. Ten mod jest z kolei fabularną modyfikacją do Fallout 2. Gracz ma okazje przeżyć całkiem nową przygodę na Pustkowiach.
Instalacja spolszczenia: - wypakuj archiwum i przekopiuj pliki do głównego katalogu Fallout Nevada
pełna wersja moda, zawierająca wszystkie poprawki. Mod został utworzony przez lisac2k w latach 2005-2006
Opis ze strony: https://falloutmods.fandom.com/wiki/Survivor_mod
The basic concept of the Survivor mod is based on the idea that player can go through the whole game using only one class of weapons. Besides this, it brings further features and improvements into the original game:
- 28 new weapons, 4 new ammo types - Davin levels up now (based on the Miria mod by Stone-D) - Miria mod included (thanks to Stone-D) - Many items positions (approxim. 70% of them) are changed - There are books (Scout handbook, Deans electronics etc.) hidden on some maps - Shopkeepers won't trade with you if you don't pass level-check - No more stealing from the shopkeepers (or you'll have to fight them)! Fair trade rule - Many improved critters (fixed scripts) - 81 scripts changed or corrected, 26 dialogues changed, 8 game text files changed (fixing most important bugs remaining even after the game was patched to 1.02d) - players can do something new now (earning the money and XP), due to fixed bugs - Additional bug/glitch/exploit fixes - New car, modeled, textured, FRM-ed and ready - The list of all changes comes with the installation file
Mod o niezwykle długiej nazwie: Wounded Ronin's Vintage Firearms Mod ver 1.1, with Lisac2k's vintage firearms graphics.
Modyfikacja podmienia istniejące już bronie na klasyczne ikony militarystyczne XX wieku. Jest to wersja spolszczona moda. Do działania wymaga polskiej wersji Fallout 2. Autorem spolszczenia jest Drako_Schiffer.
Jest to narzędzie, które pozwoli Ci modyfikować istniejące pliki PRO Critter i tworzyć nowe od podstaw! Wszystko jest proste, wystarczy umieścić odpowiednie wartości, kliknąć przycisk Zapisz i gotowe! Następnie, można zbudować własny DAT przy pomocy Mod Squad w ResDAT lub po prostu umieścić pliki w danych Fallout \ proto \ katalog critterów.
Spolszczenie do Fallout 2. Zamienia angielskie teksty na polskie. Podmienia też niektóre tekstury. Jest to oficjalna wersja polska wyciągnięta z polskiej wersji gry, którą kiedyś dystrybuował CD Projekt.
W jednym z domów w Broken Hills można znaleźć: Adv. Power Armor MKII, dwa Bozary, Light Support Weapon, Magnum, masę amunicji, Jet'y i inne chemikalia, Stipmacki, mózg cybernetyczny, trucizny, serum dla mutantów, dwa YK32b Pulse Rifle, itp. Nie zapomnijcie okraść mutanta i przeszukać kuchni!
Podmieniając dwa zawarte w tym savepacku pliki w swoim save'ie zauważysz że w domu Lary w Norze i w złodziejskiej Dziupli w Nowym Reno przybyło w szafkach trochę przedmiotów
W biurku znajdującym się w domu Vic'a znajdziesz 19 Świętych Granatów Ręcznych, Alien Blaster'a i trochę amunicji oraz Fallout 2 Hint Book. Żyć nie umierać :-)!
W pewnym domku w Modoc jest sobie m.in. Pancor Jackhammer, ammo do niego, kasa, Metal Armor MK2, Motion Sensor, Stimpacki, Super Stimpacki, Gamma Gulp Beer i unikalna statuetka
Chcesz mieć 6 Zaawansowanych Pancerzy Wspomaganych klasy II? Nic prostszego! Wystarczy, że odwiedzisz podziemia Broken Hills. Wejście do nich znajduje się na polu kukurydzy koło kopalni. Kiedy już tam zejdziesz nie przegapisz pancerzy 🙂
Obszerny poradnik do Fallout: Nevada - modyfikacji Fallout 2.
Poradnik napisany jest w starym dobrym stylu. Zawiera nie tylko opis przejścia zadań, ale również porady ogólne, która na pewno sprawią, że gra będzie przyjemniejsza i łatwiejsza.
Niewielki mod dodający do New Vegas efekt zwany Bullet Time. Posiada kilka możliwość wizualnej modyfikacji efektu, dzięki czemu cieszy oko i urozmaica strzelanie.
Modyfikacja, która znosi limit postaci w drużynie. Dzięki niej można mieć sześciu towarzyszy.
Instalacja:
rozpakuj archiwum
umieść plik .esp w folderze /Data w katalogu gry
uruchom launchera Fallout: New Vegas
kliknij Pliki danych i zaznacz odpowiedni plik
można grać
Wbrew swojej nazwie, mod nie pozwala posiadać nieograniczonej ilości postaci towarzyszących. By podnieść limit jeszcze bardziej, użyj również tego pliku: Max Followers 12.
D3D9 antilag helps to reduce input lag (esp. with the mouse) in Direct3D 9 games by limiting the amount of frames that are rendered ahead by the video card. It can also limit the framerate for smoother gameplay and reduced cpu/gpu utilization. To install, put the d3d9.dll and antilag.cfg to the game executable directory. Ponadto, zastosowanie tego narzędzia pozwoli na zmniejszenie ilości spotkań losowych (random encounters) podczas wędrówki po mapie świata.
Narzędzie do tworzenia animowanych ikonek. Nowe narzędzie jest niesamowite i może być używany do dodawania nowych pojazdów i stworzeń do Fallout Tactics, zakładając, że jesteś dobry w moddowaniu z wykorzystaniem grafiki 3D
Awaken to polska gra/mod korzystająca z engine'u FT:BOS zawierająca nową historię i fabułę. Jest wzorowana na Fallout 1. Gra jest stworzona przez fanów tegoż systemu i jest z gatunku "freeware".
Jest to globalny MOD single player'owy, z oddzielną fabułą i mapami oraz zmieniający całość rozgrywki FT.
Instalacja moda wymaga posiadania gry Fallout Tactics.
Historia i fabuła:
War, war, never changes... Wieści o wielkim zwycięstwie nad armią Mistrza i zniszczeniu bazy mutantów dotarły aż na daleką północ. Ludzie poderwali się do walki o ostateczne wyplenienie zła i wszelkich odmienców z ich terenów. To było jednak prawie 30 lat temu i już nikt nie pamięta rzezi dokonanej na tychże wojownikach o wolność rodzaju ludzkiego. Bez poparcia Bractwa zostali w większości zabici lub pojmani przez armie mutantów. Życie toczyło się dalej. Jednakże pojawiło się nowe zło - zagrożone ghoule postanowiły podjąć się budowy armii, która prowadzona przez nieznanego przywódcę miałaby ustanowić nowy porządek. Nowy świat, w którym miejsce ludzi byłoby w roli niewolników ghouli. Ludzie nie pozostają bierni - oprócz Bractwa Stali powstała specjalna organizacja - Żołnierze Nadziei. Fabuła: Akcja gry rozpoczyna sie 1 stycznia 2191 roku. Nasz bohater jest mieszkańcem podziemnego bunkra - Schronu 32. W tejże krypcie następuje nieoczekiwane zdarzenie - komputer zawiadamia Zarządce o automatycznym procesie otwarcia schronu. Overseer utrzymuje to w tajemnicy przed mieszkańcami krypty (oprócz kilku zaufanych) i wysyła co jakiś czas pojedyńczych "ochotników" losowanych przez komputer. Ich zadaniem jest znalezienie miejsca, w którym można by było bezpiecznie uruchomić G.E.C.K. 'a i założyć osadę. Niestety żaden z nich nie dał znaku życia. Ty jesteś następnym "ochotnikiem"...
Patch poprawia niektóre ważniejsze błędy i ulepsza parę rzeczy w modzie FT:Awaken PL
Zmiany w wersji 1.41d: ====================== 1) zwiększony zasięg strzelania dla snajperki z 40 na 55 w trybie normlanego strzału oraz w trybie snajperskim z 65 na 75 2) Zwiększony zasięg karabinu AK108 z 40 na 45 w trybie ognia pojedynczego oraz z 30 na 38 w trybie strzelania serią, zwiększony damage z 20-48 na 24-50, zwiększona liczba pocisków na serię z 4 na 5szt 3) zwiększony zasięg pistoletu .223 z 22 na 26 (będzie minimalnie większy niż dla Pistoletu 10mm oraz Desert Eagle3) 4) pancerze mają minimalnie lepsze charakterystyki ale za to będzie zauważalna róznica przy przejściu na lepszy pancerz, nieco zmniejszona waga oraz poprawione ceny. 5) Pancerz Tesli będzie teraz lepszy od pancerza bojowego i również droższy 6) sok "jerry" którego można zdobyć tylko w jednej losowej lokacji będzie miał dłuższe działanie z 1 min na 30 minut, oraz bedzie można go znaleźć w większych ilościach niż w oryginale 7) Suehe będzie nosił pancerze 8) Skóra, którą ma w ekwipunku Suehe jest teraz pancerzem i tylko on może go nosić. Pancerz ten daje pewne dodatkowe profity dla wyrównania jego słabych właściwości ochronnych. 9) Gontar podaje w dialogu dokładniejszą wskazówkę o kryjówce Technologów (zadanie to można otrzymać, gdy się przyłączymy do ŻN) 10) Naprawiony błąd z zadaniem przyniesienia Super Poganiacza dla kata w Obozie Bandytów (Chanów) - zadanie wykonalne 11) Łatwiejsze otwieranie drzwi do banku w Nowym Chicago i sejfu w tym banku (wymagany lockpick był na poziomie 111 a teraz na 70-75) Pierwotnie było to irytujące, że nie wiadomo ile trzeba było mieć lockpick żeby wykonać quest. 12) wykreślone (sprawa skutecznej obrony bazy ŻN - fabularnie przewidziane jest, że nie można obronić bazy ŻN - po skończonej walce pojaiwa się przy hotelu Quentine, z którym należy porozmawiać) 13) przesądny nie jestem ale na wszelki wypadek w pkt 13 nic nie poprawiałem 14) patrz pkt 22 15) poprawiona mapka wioski na południe od V32, Crowa teraz spokojnie wyjdzie z mapy, przejścia między skałkami poszerzone 16) sama Crowa nieco ulepszona (trochę więcej dźwiga, i jest trochę wytrzymalsza ale bez przesady) 17) minimalnie wzbogaciłem niektóre specjalne random encountery (na pierwszy rzut oka nie będzie widać różnicy, a są to: Kmieciu4ever (więcej o 3 ufoki), Polisz Łejstlend (krótki dialog z Mefju oraz lepsze zaopatrzenie lodówki), Sklep (handlarz ma więcej pieniędzy) 18) w niektórych tekstach poprawiłem literówki oraz opisy kilku przedmiotów a także w nazwach lokacji 19) wzbogacony dialog mechanika w lokacji Milczące Pociągi. Daje wskazówki jakie części są mu potrzebne. Jest w tym pewien myk. Jeśli jeszcze nie posiadamy pewnej części to, o ile uda się nam odkryć pewne spotkanie losowe, to będziemy mogli się nacieszyć jednym dialogiem więcej w tym spotkaniu losowym; taki maleńki dodatek fabularny) 20) Wejście do pociągu w Milczących Pociągach powinno być trochę łatwiejsze. 21) Zmniejszona mapa świata do rozmiaru obszaru obejmującego wszystkie lokacje w modzie (obcięta z lewej i prawej strony, gdyż te tereny były niewykorzystywane w modzie i nic tam ciekawego nie było) 22) z powodu wymienionego w pkt 21 musiałem poprzesuwać niektóre lokacje z obszaru prawej strony. W związku z tym wszystkie lokacje zostały poprzenoszone w inne miejsca z zachowaniem mniej więcej oryginalnego układu. Jednak trochę zmian jest i myślę, że tylko na dobre może to wyjść modowi 🙂 23) Parę drobnych zmian w medykamentach, napojach oraz opatrunkach. Ulepszone lockipick tools o 5-10 % lepsze parametry, ulepszone (więcej pkt leczenia) apteczki i torby lekarskie, zmniejsozna waga pieniędzy (5-krotnie) itp drobne rzeczy. 24) Jane w New Chicago w nagrodę będzie dawać pancerz metalowy o poprawnych statystykach 25) Zmieniony dźwięk naprawianej maszyny produkującej alkohol bardziej pasujący do czynności naprawiania (pierwotnie był to dźwięk otwieranych drzwi elektrycznych) 26) Poprawione pancerze skórzane jakie można dostać w nagrodę od szefów Tropicieli lub Łowców niewolników w Mieście Handlu (pancerze te są nieco lepsze od zwykłych pancerzy skórzanych) 27) Poprawione statystyki (zasięg strzału) dla Pistoletu .223 (22 -> 26) jako nagrody od szefa policji w N.Ch. 28) W Twierdzy poprawione staty snajperki jako nagrody oraz rewolweru (zasięg strzału snajperka 40-->55 (60-->75) oraz rewolwer .44 18-->22) 29) W Twierdzy ulepszone Doctor Bag, lockpick, electronic lockpick jako nagrody od Skryby dającego zadanie sprawdzenia Schronu Nieumarłych 30) Zmienione staty domyślnej postaci Max Stone. Tagi na umiejętności: broń lekka, kradzież, otwieranie. 31) Zmienione ułożenie specjalnych spotkań na szlakach między poszczególnymi miastami (na zasadzie jak w oryginalnym Awakenie) 32) Ustawione zwykłe random encountery 33) względem Awaken-a w wersji 1.4 dodałem encountery: dzikie psy, wilki, dzikie brahminy, radskorpiony oraz troszkę więcej geckonów (komodo) 34) "niezaludnione" obszary gry wypełnione zostały trudniejszymi spotkaniami losowymi . . . 100) Poprawki są tylko do polskiej wersji moda 🙂
Darkfall - jest to demo moda zrobionego na bazie silnika gry Fallout Tactics. Opowiada całkiem nową historię i nawiązuje do sytuacji z Fallout1. Mod autorstwa nieistniejącej już fanowskiej polskiej grupy Vault-Tec Games (która stworzyła moda FT:Awaken). Szerszy opis w readme po instalacji moda.
Wersja angielska.
UWAGA: mod składa się z 2 plików: darkfall_demo.zip darkfall_demo.z01
oraz spolszczajacy patch: darkfall_PL_demo_version_patch.exe
Drugi numer schronowego zinu. Nowa okładka, nowe logo, nowe tło strony. Wszystko byłoby nowe, gdyby nie trochę klasycznych materiałów ze strony. Do tego wywiad ze Szponem.
Amatorska gra wykorzystująca grafiki Fallout 2. Naszym zadaniem jest przejście labiryntu, co ułatwić ma nam dynamit, którym możemy niszczyć zabójcze roboty.
Bardzo prosty silnik do postnuklearnych gier RPG napisany przez jednego z naszych redaktorów (Rawdana). Dołączona jest do niego niepełna dokumentacja i kod źródłowy w języku Turbo Pascal.
Fallout: Adventures to karciana gra planszowa w uniwersum Fallout. To archiwum zawiera wersję do komercyjnego druku. Ściągacie archiwum i dostarczacie do lokalnej drukarni. Dogadujecie się na temat papieru i sposobu wydruku. Po wszystkim cieszycie się swoją własną wersją gry.
Jest to bardzo prosta gra zrobiona w technologii Flash. Twoim zadaniem jest odkrywanie ukrytych obrazków, zapamiętywanie co przedstawiają i gdzie są, oraz późniejsze odkrycie dwóch takich samych obrazków w ten sposób by zrobić to w jednej turze (jedna tura to możliwość odkrycia dwóch wizerunków). Mamy 30 tur i im więcej par odkryjemy tym więcej zdobędziemy punktów. Nie jest to może żadna rewelacja, gdyż takich gier jest mnóstwo, ale trzeba przyznać, że wciąż potrafią bawić. 🙂
Jest to kolejna gra zrobiona we Flash'u. Pomysł też nie jest nowy, ale jak widać wciąż aktualny. Naszym zadaniem jest powtarzanie w odpowiedniej kolejności kliknięć Sajmona. Z początku jest to banalnie łatwe, ale im więcej kliknięć musimy zapamiętać tym trudniej jest poprawnie wykonać całą kombinację.
Jest to demonstarcyjna wersja mającej się ukazać drugiej wersji Vault Runner'a; grafika się poprawiła, gramy w większym oknie oraz wędrujemy po New Reno, Ponad to, w tej części jest opcja strzelania do wroga (właściwie to do wszystkich mamy strzelać), Aha, pojawiła się ciekawa innowacja. 😉 Nasz bohater poszukuje mieszkańców swojej wioski, czyli jest jakaś historia. ... jest to wersja DEMO.
Gra, która zainspirowała twórców Fallouta. Pierwsza gra cRPG rozgrywająca się w post-nuklearnej rzeczywistości - dla fanów Fallouta jest to pozycja obowiązkowa.
Jest to niepublikowany utwór autorstwa Konrada Jakrzewskiego (znanego na polskiej scene muzyki elektronicznej z zespołu Remote Spaces). Nie był on wprawdzie inspirowany Fallout'em, lecz klimat zniszczenia można w nim wyczuć.
Ej gdzie dokłądnie ten restoration project jest nie moge znaleźć klikam na Fallout 2 i tam restoration nie ma napiszcie jak dokładnie to trzeba kliknąć
czy wszystkie mody do F2 da się scalić? i czy będą one ze sobą współgrały? chodzi mi o to cz np jak mam restoration project to nic się nie wykrzaczy przy instalacji np Hakim moda
Witam Może ktoś wie jak w The Fall Last Days of Gaia zwiększyć rozdzielczość? Znalazłem info żeby dodać w skrócie parametr “-o” co rzeczywiście daje pojawienie się opcji (w tym graficznych). Niestety po wybraniu wartości nic się nie dzieje, gra sie nie odpala. Jakieś rady?
Czy ta strona jest jeszcze aktualizowana? Widziałem że niektóre patche mają nowsze wersje (znalezione w Google) niż te udostępnione na Fallout Corner. Zajmuje się ktoś jeszcze tłumaczeniami?
Hej, tłumaczeń już raczej nie robimy – za dużo czasu zajmowały i było bardzo trudno znaleźć odpowiednią do tego ekipę ludzi chcących poświęcić swój wolny czas w ramach wolontariatu 🙂
Hejka, nie wiem czy jest to mile widziane, ale mam zarchiwizowany poradnik Revraela do tworzenia ubrań i pancerzy w postapo stylu. Chyba ściągnąłem go z tej stronki albo z Trzynastego Schronu w jakimś 2009, odnalazłem ostatnio i chciałem dotrzeć do źródła żeby zobaczyć, czy jest tego więcej. Niestety ani tutaj ani na Trzynastym nie znalazłem tego dokumentu, a szukanie w google przyniosło fatalne efekty więc zaczynam podejrzewać, że jestem jednym z ostatnich posiadaczy tego poradnika. Wobec tego jeśli chcecie, mogę podesłać do wstawienia.
Hej 😀 Long time no see 😀 Chętnie bym to wrzucił do nas, ale jakiś czas temu dostawałem prośby od różnych twórców, żeby ściągać ich prace. Nie pamiętam teraz, czy Revrael nie był jednym z nich. Niestety muszę zrezygnować 😛
Hej. Jest jakaś wersja spolszczenia bez tego zje… Cudownego pliku przelacz.bat? Do fallota2. Ten sam problem miałam w morrowindzie(OMW), co chce pograć w jakiś port na telefonie to spolszczenie jest autorstwa osoby ktora nie chce mi dac, po prostu, przekopiować plikow samodzielnie, tak abym nie musiała sie przejmować tym czy przerzucić mam wszystko z data do data, czy zmienic nazwe folderu pl na eng itd. :c Próbować do skutku nie ma sensu, bo fallout 2 ce na androida, trzeba, przeinstalować przy kazdej zmianie plikow.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies i zewnętrzne skrypty, by móc dostarczać Ci niektóre usługi. Jeśli chcesz zablokować cookies, możesz to zrobić w ustawieniach przeglądarki. By uruchomić zewnętrze skrypty, potrzebujemy Twojej zgody.
Privacy settings
Ustawienia prywatności
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies i zewnętrzne skrypty, by móc dostarczać Ci niektóre usługi. Po lewej stronie znajduje się lista funkcjonalności wykorzystujących wspomniane technologie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia odwiedzając naszą Politykę Prywatności. Więcej na ten temat przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.
NOTE: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Niezbędne pliki cookies
Są to “ciasteczka sesyjne” (ciasteczka, które wygasają po zakończeniu każdej sesji użytkownika) oraz “trwałe ciasteczka” (ciasteczka, które pozostają na urządzeniu użytkownika po sesji). Możesz wyłączyć te pliki cookie, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Należy jednak pamiętać, że jeśli zablokujesz umieszczanie i dostęp do tych ściśle niezbędnych plików cookie, nie będziesz mógł korzystać ze Stron lub możemy nie być w stanie zapewnić żądanej usługi.
Google Analytics
Dzięki tej funkcjonalności możemy zbierać dane dotyczące zachowań użytkowników i sposobu, w jaki korzystają z naszego serwisu.
Ej gdzie dokłądnie ten restoration project jest nie moge znaleźć klikam na Fallout 2 i tam restoration nie ma napiszcie jak dokładnie to trzeba kliknąć
Gdzieś się zapodział podczas przeprowadzki. Dodałem go jeszcze raz do Fallout 2 > Mody
A nie lepiej dodać linki do oficjalnych stron, z których można zawsze pobrać najnowszą wersje modów, np. Restoration Project?
Jest więcej informacji jak zainstalować: Fallout 2 High Resolution Patch ?
Hej! Wszystko jest w pliki Readme dołączonym do patcha.
Po rozpakowaniu nie ma żadnego pliku textowego
Są dwa. Jeden to changelog, a drugi o nazwie f2_res_README.rtf zawiera instrukcję instalacji.
mam pytanie: co to jest EFPNRPG?
Silnik DOSowy do robienia RPGow 😉
Brakuje genialnego moda “Awaken” oraz demo moda “Darkfall” do Fallout: Tactics. Oba dostępne ze spolszczeniem na Trzynastym.
Zapodaj ludziom linka jak już tak chwalisz 😉
czy wszystkie mody do F2 da się scalić? i czy będą one ze sobą współgrały? chodzi mi o to cz np jak mam restoration project to nic się nie wykrzaczy przy instalacji np Hakim moda
Ciężko powiedzieć. Zależy od modów. Czasami mogą mieć podobną lub identyczną strukturę plików i ten dodany później, nadpisze tego pierwszego.
Witam
Może ktoś wie jak w The Fall Last Days of Gaia zwiększyć rozdzielczość? Znalazłem info żeby dodać w skrócie parametr “-o” co rzeczywiście daje pojawienie się opcji (w tym graficznych). Niestety po wybraniu wartości nic się nie dzieje, gra sie nie odpala. Jakieś rady?
Czy ta strona jest jeszcze aktualizowana? Widziałem że niektóre patche mają nowsze wersje (znalezione w Google) niż te udostępnione na Fallout Corner. Zajmuje się ktoś jeszcze tłumaczeniami?
Hej, tłumaczeń już raczej nie robimy – za dużo czasu zajmowały i było bardzo trudno znaleźć odpowiednią do tego ekipę ludzi chcących poświęcić swój wolny czas w ramach wolontariatu 🙂
Hejka, nie wiem czy jest to mile widziane, ale mam zarchiwizowany poradnik Revraela do tworzenia ubrań i pancerzy w postapo stylu. Chyba ściągnąłem go z tej stronki albo z Trzynastego Schronu w jakimś 2009, odnalazłem ostatnio i chciałem dotrzeć do źródła żeby zobaczyć, czy jest tego więcej. Niestety ani tutaj ani na Trzynastym nie znalazłem tego dokumentu, a szukanie w google przyniosło fatalne efekty więc zaczynam podejrzewać, że jestem jednym z ostatnich posiadaczy tego poradnika. Wobec tego jeśli chcecie, mogę podesłać do wstawienia.
Hej 😀
Long time no see 😀 Chętnie bym to wrzucił do nas, ale jakiś czas temu dostawałem prośby od różnych twórców, żeby ściągać ich prace. Nie pamiętam teraz, czy Revrael nie był jednym z nich. Niestety muszę zrezygnować 😛
Hej. Jest jakaś wersja spolszczenia bez tego zje… Cudownego pliku przelacz.bat? Do fallota2. Ten sam problem miałam w morrowindzie(OMW), co chce pograć w jakiś port na telefonie to spolszczenie jest autorstwa osoby ktora nie chce mi dac, po prostu, przekopiować plikow samodzielnie, tak abym nie musiała sie przejmować tym czy przerzucić mam wszystko z data do data, czy zmienic nazwe folderu pl na eng itd. :c Próbować do skutku nie ma sensu, bo fallout 2 ce na androida, trzeba, przeinstalować przy kazdej zmianie plikow.
Cześć!
Spróbuj tego pliku: https://fallout-corner.pl/download/fallout_2/narzedzia/f2-pl.zip. Musisz rozpakować archiwum i całą zawartość wrzucić do folderu “data” gry. Powinno zadziałać 😉