X

Pancerze

LEATHER JACKET

Klasa pancerza: 8

Nie jest to nic więcej niż zwykła skórzana kurtka. Jak widać ma obcięty jeden rękaw, stała ona się jednym z wielu znaków, dzięki którym można rozpoznać, że chodzi o F2. W takiej samej kurtce chodził też Wściekły Max w naszej ulubionej serii filmów.

Ochrona:

  • normalne – 20%
  • laser – 20%
  • ogień – 10%
  • plazma – 10%
  • eksplozje – 20%

 

COMBAT LEATHER JACKET

Klasa pancerza: 26

Następna wersja Skórzanej Kurtki. Jak sama nazwa wskazuje zaprojektowana specjalnie na większe zadymy. Jak na zwykłą skórę ma całkiem niezłe osiągi. Jednak bardzo trudno ją zdobyć. I jest trochę droga.

Ochrona:

  • normalne – 35%
  • laser – 20%
  • ogień – 25%
  • plazma – 10%
  • eksplozje – 25%

 

LEATHER ARMOR

Klasa pancerza: 15

Jest to kamizelka uszyta z wyprawionej skóry. na pewno da ci lepszą ochronę niż skórzana kurtka, ale przy większej rozróbie jest niewskazana. Jeśli jesteś na pierwszych poziomach to może być nawet przydatna, ale jak już pisałem na dłuższą metę się nie sprawdza.

Ochrona:

  • normalne – 25%
  • laser – 20%
  • ogień – 20%
  • plazma – 10%
  • eksplozje – 20%

 

LEATHER ARMOR MARK II

Klasa pancerza: 28

Nowy pancerz Leatcher Armor. Także skórzany, ale zrobiony z grubszej i lepiej wyprawionej skóry. Odbija się to na klasie pancerza i ochronie. O niebo przewyższa swojego poprzednika. Trochę trudno go zdobyć.

Ochrona:

  • normalne – 30%
  • laser – 20%
  • ogień – 25%
  • plazma – 10%
  • eksplozje – 30%

 

ROBES

Klasa pancerza: 15

Jest to toga, no i jak to toga nie daje zbyt dużej ochrony. Prawdę mówiąc to ma ona bardzo małe statystyki. Znaleźć ją można w różnych miejscach. O ile zwykła toga nie jest zbyt dobra, to inna noszona przez Strażnika Mostu jest o wiele lepsza i dorównuje całkiem dobrym pancerzom.

Ochrona:

  • normalne – 20%
  • laser – 25%
  • ogień – 10%
  • plazma – 10%
  • eksplozje – 20%

 

BRIDGEKEEPER’S ROBES

Klasa pancerza: 33

To też jest to toga. Odznacza się jednak niesamowitą na zwykły materiał ochroną. Statystyki ma porównywalne do całkiem dobrych pancerzy wykonanych z metalu. Zdobyć ją można tylko na pustyni przy Moście. Nosi go strażnik tegoż właśnie Mostu.

Ochrona:

  • normalne – 45%
  • laser – 60%
  • ogień – 30%
  • plazma – 50%
  • eksplozje – 45%

 

METAL ARMOR

Klasa pancerza: 10

Teraz coś co jest wspaniałe do ochrony przed laserami. Dorównuje w tym nawet Power Armor’om. Jest bardzo rozpowszechniony w świecie F2. Kupić go można prawie wszędzie. Przydaje się szczególnie w New Reno :-)

Ochrona:

  • normalne – 35%
  • laser – 75%
  • ogień – 10%
  • plazma – 20%
  • eksplozje – 30%

 

METAL ARMOR MARK II

Klasa pancerza: 15

Ulepszona wersja Pancerza Metal Armor. Różni się od niego tym, że jest w lepszym stanie, dzięki czemu lepiej chroni właściciela. Jednak za taki komfort trzeba trochę więcej zapłacić, ale uwierzcie mi – warto. Daje bardzo dobrą ochronę przed wiązką laserową.

Ochrona:

  • normalne – 40%
  • laser – 80%
  • ogień – 15%
  • plazma – 25%
  • eksplozje – 35%

 

TESLA ARMOR

Klasa pancerza: 15

Jeżeli szukasz dobrej ochrony przed laserem i plazmą, to jest to zbroja stworzona specjalnie dla Ciebie. Najbardziej przydaje się w Navarro i podczas walki z rodziną Salvatore. Ze zwykłych pancerzy lepsze od niego są już tylko Pancerze Bitewne.

Ochrona:

  • normalne – 25%
  • laser – 90%
  • ogień – 10%
  • plazma – 80%
  • eksplozje – 25%

 

COMBAT ARMOR

Klasa pancerza: 20

Jak sama nazwa wskazuje ten pancerz jest wspaniały do większych zadym. Jest on zrobiony ze specjalnie wyprodukowanych materiałów defensywnych. Świetnie pochłaniają one wszelkie uderzenia i wstrząsy.

Ochrona:

  • normalne – 45%
  • laser – 60%
  • ogień – 30%
  • plazma – 50%
  • eksplozje – 45%

 

COMBAT ARMOR MKII

Klasa pancerza: 25

Nowsza wersja Combat Armora. Jego klasa pancerza jest minimalnie wyższa od tej, którą mają inne zbroje tego rodzaju. Ustępuje on jednak swojemu odpowiednikowi zaprojektowanemu przez Bractwo Stali. Wiadomo Bractwo wszystko ma najlepsze! :-)

Ochrona:

  • normalne – 45%
  • laser – 65%
  • ogień – 35%
  • plazma – 50%
  • eksplozje – 50%

 

BROTHERHOOD ARMOR

Klasa pancerza: 20

Ulepszony Combat Armor. Jak sama nazwa wskazuje zaprojektowany przez Bractwo Stali. Został on wyprodukowany przy użyciu najnowszej techniki. Lepsze od niego są już tylko Zasilane Pancerze. Bardzo trudno go zdobyć, znajduje się w jednej z siedzib Bractwa.

Ochrona:

  • normalne – 45%
  • laser – 70%
  • ogień – 50%
  • plazma – 60%
  • eksplozje – 45%

 

POWER ARMOR

Klasa pancerza: 25

Najsłabszy ze wszystkich Pancerzy Wspomaganych. Stosowany na szeroką skalę przez Bractwo Stali, widocznie spodobał się im. Jest też często używany przez żołnierzy Enclave. Można go znaleźć np. w Miritary Base.

Ochrona:

  • normalne – 45%
  • laser – 80%
  • ogień – 60%
  • plazma – 40%
  • eksplozje – 55%

 

HARDENED POWER ARMOR

Klasa pancerza: 25

Ten model można uzyskać tylko po przerobieniu zwykłego Power Armor’a u naukowca Hubologist w San Francisco. Niektóre osiągi ma lepsze niż model podstawowy, ale moim zdaniem nie jest lepszy.

Ochrona:

  • normalne – 50%
  • laser – 60%
  • ogień – 70%
  • plazma – 50%
  • eksplozje – 60%

 

ADVANCED POWER ARMOR

Klasa pancerza: 30

Nowy model Power Armor. Upodobały go sobie oddziały Enclave. Użyto do jego produkcji płytki ceramiczne, które wspaniale tłumią wszelkie obrażenia. Ten Power Armor jest najbardziej rozpowszechniony w grze.

Ochrona:

  • normalne – 55%
  • laser – 90%
  • ogień – 70%
  • plazma – 60%
  • eksplozje – 65%

 

ADV. POWER ARMOR MKII

Klasa pancerza: 35

Ulepszona wersja pancerza Adv. Power Armor. Polepszony o najnowsze zdobycze techniki i zrobiony z umocnionych płytek ceramicznych. Można znaleźć go tylko w barakach na platformie Enclave.

Ochrona:

  • normalne – 65%
  • laser – 90%
  • ogień – 70%
  • plazma – 60%
  • eksplozje – 75%