X

Poziom molekularny

Fallout 4 concept art #1

Oddaj chip łowczego do analizy

Po dość wymagającej walce zabiłeś łowczego i wyciągnąłeś z jego ciała chip łowczego. Musisz go teraz zanieść do sztabu głównego Trasy. Jeśli jeszcze nie nawiązałeś kontaktu z trasą, wykonaj najpierw zadanie Droga ku wolności.

Powiedz Desdemonie, że masz chip, a ona zaprowadzi cię do Toma Majterkowicza, który po kilku chwilach złamie zabezpieczenia i nagra na holotaśmę uzyskany kod.

Wróć do Virgila

Na szczęście tym razem nie musisz się przedzierać przez pełne szponów Putkowie. Wystarczy użyć szybkiej podróży. Oczywiście i tak lepiej założyć na siebie coś chroniącego przed promieniowaniem. Pojawisz się przed samą jaskinią Virgila, ale nadal złapiesz sporo radów.

Naukowiec przekaże ci schematy i wytłumaczy, że musisz zbudować przechwytywacz sygnału.

Zorganizuj pomoc do budowy przechwytywacza sygnału

Możesz skorzystać z pomocy jednej z trzech frakcji: Minutemanów, Trasy lub Bractwa Stali. Każda z tych grup pomoże ci dopiero wtedy, kiedy wykonasz dla nich określoną ilość zadań. Zakładam, że najlepiej układa ci się z Minutemanami, ponieważ to na nich trafia się na samym początku gry.

Zobacz, co ma do powiedzenia Sturges

Mechanik wyjaśni ci, że do działania urządzenia będzie potrzebna ogromna ilość energii. Samo urządzenie wymaga dużego placu, bowiem zajmuje sporo miejsca. Dostaniesz też listę rzeczy, które trzeba zdobyć, by ukończyć budowę.

Zbuduj platformę refleksyjną

Wystarczy włączyć tryb budowania. Powinieneś zobaczyć nową kategorię – Specjalne – jeśli ją rozwiniesz, uzyskasz opcję budowy platformy. Potrzebujesz trochę aluminium, elektroniki i stali. Raczej nie powinno być problemu z tymi częściami. Po tak długim przebywaniu na Pustkowiu masz już zapewne nadmiar tych rzeczy.

Zobacz, co ma do powiedzenia Sturges

Platforma stoi, wracamy więc do naszego eksperta. Okazuje się, że trzeba zbudować jeszcze trzy części oraz, jeśli ci się chce, poszukać modułu sensora.

(Opcjonalne) Poszukaj modułu sensora w pobliżu infrastruktury telekomunikacyjnej

Na twojej mapie powinna zostać zaznaczona Stacja nadawcza WRVR. Uda się do niej. Moduł będzie się znajdował w biurku, obok wejścia.

Wróć na plac budowy i zbuduj konsolę, antenę przekaźnikową i emiter wiązki. Jeśli nie masz potrzebnych materiałów, ruszaj na pustkowia, pozbierać śmieci.

Zadbaj o zasilanie przechwytywacza sygnału

Wszystkie podzespoły będą wymagały 27 punktów energii. Myślę, że najlepszym wyjściem jest zbudowanie 6. średnich generatorów. Mają tę przewagę nad dużymi, że do ich budowy nie potrzeba cennego aluminium. Pamiętaj, że nie wystarczy tylko podpiąć zasilanie do poszczególnych elementów konstrukcji. Musisz jeszcze spiąć wszystkie części kablem, żeby mogły się ze sobą komunikować.

Zobacz, co powie Sturges

Dowiesz się, że maszyna jest gotowa. Gdy będziesz gotów, masz wejść na platformę, a nasz majsterkowicz zrobi resztę.

Użyj przechwytywacza sygnału

Wystarczy wejść na platformę. Sturges zacznie robić swoje, ale zanim cię teleportuje, da ci holotaśmę i poprosi, żebyś za pomocą znajdującego się na niej programu, przeskanował sieć wewnętrzną Instytutu. Rozpocznie się zadanie Krecia robota.

Z chwilą przeniesienia się do Instytutu, zadanie Poziom molekularny się zakończy.