X

Pomniejsze zadania

ATAKI NA RANCZO O POŁNOCY

W Novac mieszka niejaki Dusty McBride. Prowadzi bardzo małe ranczo. Niestety zawsze o północy pojawia się ktoś i zabija jedną z jego braminów.

Zabójcą jest Mroczny Super Mutant. Jeśli będziesz obserwował okolice zagrody o północy, zobaczysz jak zdejmuje kamuflaż i zabija bramina. Na Twój widok zacznie uciekać. Oczywiście należy go dorwać i unieszkodliwić.
Można go też znaleźć za dnia, wałęsającego się bliżej skał.

[nextpage title=”Pan Pieszczoch” ]

PAN PIESZCZOCH

W Nellis mieszka mała dziewczynka o imieniu Lindsey, która zgubiła swoją ulubioną zabawkę – pluszowego misia, Pana Pieszczocha.
Udaj się do dużego hangaru, w którym znajduje się bombowiec. W środku, za samolotem, znajdziesz dwa duże stosy zielonkawych skrzyń. Pieszczoch leży między skrzyniami z tego stosu, który jest wysunięty bardziej na lewo.

Z misiem wracaj do dziewczynki i go oddaj, by zyskać pozytywną reputację wśród Boomerów.

Mając 60 Retoryki można dziewczynce wmówić, że miś umarł. Zrozpaczone dziecko zacznie uciekać, a gracz dostanie negatywną reputację.

[nextpage title=”Sprawdź posterunek Strażników Charlie” ]

SPRAWDŹ POSTERUNEK STRAŻNIKÓW CHARLIE

Podczas rozmowy ze Strażnikiem Andy w Novac, można się domyślić, że jest on bardzo przejęty brakiem łączności z Posterunkiem Charlie. Złóż mu propozycję odwiedzenia posterunku. Andy odmówi, ale w PipBoy’u pojawi się notatka, nakazująca sprawdzenie tego miejsca.
Posterunek znajduje się na południowy-zachód od Novac. Na miejscu okaże się, że wszyscy strażnicy zostali wybici, a posterunek splądrowany przez Legion. W głównym budynku znajdziesz dwie holotaśmy. Jedna leży na biurku, a druga pod nim. Uważaj na zaminowane ciała.
Po wizycie na posterunku, można wrócić do strażnika i przekazać mu złe wiadomości. W nagrodę nauczy Cię specjalnego ciosu walki wręcz, dzięki któremu można powalić przeciwnika.

[nextpage title=”Wirus komputerowy Ukrytej Doliny” ]

WIRUS KOMPUTEROWY UKRYTEJ DOLINY

Baza danych Bractwa Stali została zaatakowana przez wirus komputerowy. Skryba Ibsen wytłumaczy Ci, na czym polega jego plan pozbycia się wirusa.
Kiedy Skryba da Ci znak masz minutę na odizolowanie wirusa. Musisz po prostu znaleźć trzy terminale, w których obecnie znajduje się kod wirusa i go podzielić. Sprawdzaj po kolei wszystkie terminale. Pamiętaj, że wirus może być też w terminalu Ibsena.
Najlepiej jest zapisać grę po znalezieniu pierwszego terminalu, a później to samo po znalezieniu drugiego. W ten sposób nie trzeba zaczynać od nowa, jeśli nie zdążysz.
Gdyby Ci się nie udało, możesz zacząć od początku. Miej jednak na uwadze, że wirus będzie się znajdował w trzech innych losowo wybranych terminalach.

Podobno istnieje pewna sztuczka, która pozwala pozbyć się wirusa po znalezieniu pierwszego terminala. Wystarczy trzy razy nacisnąć opcję podzielenia wirusa.

[nextpage title=”Zaginiony pistolet laserowy” ]

ZAGINIONY PISTOLET LASEROWY

Kwatermistrz Torres z bunkra Bractwa Stali w Ukrytej Dolinie ma problem. Zniknął jeden z pistoletów laserowych, będących na wyposażeniu.
Najpierw udaj się do Paladyna siedzącego przy stoliku w pobliskiej strzelnicy. Opowie Ci on o Stanton’ie, który miał zaginiony pistolet.
Rekruta znajdziesz na tym samym poziomie bunkra. Szukaj w salach wykładowych, albo kwaterach mieszkalnych znajdujących się pod podłogą.
Dowiesz się od niego, że razem z innym rekrutem wzięli pistolet i poszli strzelać do skorpionów w Dolinie Skorpionów. By dotrzeć do tego miejsca, wyjdź z bunkra i kieruj się na południowy-wschód.

Pistolet leży na niewielkiej górce kamyków. Jeśli nie możesz go znaleźć, użyj opcji szybkiej podróży do Doliny Skorpionów, pojawisz się dokładnie nad nim.
Z pistoletem wracamy do kwatermistrz i w nagrodę dostajemy Trójwiązkowy laser i reputację Bractwa Stali.

[nextpage title=”Zepsute radio” ]

ZEPSUTE RADIO

Trudy z saloonu w Goodsprings poskarży się na radio, które znajduje się za barem. Od jakiegoś czasu w ogóle nie działa. Wystarczy użyć na nim klawisza akcji i naprawić (jeśli posiadasz umiejętność Naprawy na poziomie 20 punktów). W nagrodę dostaniesz kilka kapsli i pozytywną reputację w Goodsprings.

[nextpage title=”Żądanie Mayesa” ]

ŻĄDANIE MAYESA

Kwatermistrz z Camp Forlorn Hope zacznie się żalić na niedobory zaopatrzenia. Zasugeruje, byś przynosił mu wszystkie nieśmiertelniki żołnierzy RNK, jakie znajdziesz. Dzięki temu będzie wiedział, kto nie potrzebuje już zaopatrzenia.
Po prostu przeszukuj znalezione ciała martwych żołnierzy i odnieś mu blaszki, gdy będziesz w okolicy. Za każdy nieśmiertelnik dostaniesz dwa kapsle i trochę pozytywnej reputacji RNK.
Po przyniesieniu 20 blaszek, otrzymasz 100 kapsli i 6 piw. Jeśli odmówisz przyjęcia tej nagrody, zyskasz wiele w oczach RNK.