X

Profity

Czarna Wdowa/Kobieciarz

  • Poziom: 2
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Otrzymujesz 10% do obrażeń zadawanych przeciwnikom płci przeciwnej. Ponadto od czasu do czasu będziesz mieć dostęp do unikalnych opcji dialogowych, podczas rozmowy z ludźmi płci przeciwnej.

Cherchez La Femme/Zatwardziały kawaler

  • Poziom: 2
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Otrzymujesz 10% do obrażeń zadawanych przeciwnikom tej samej płci. Ponadto od czasu do czasu będziesz mieć dostęp do unikalnych opcji dialogowych, podczas rozmowy z ludźmi tej samej płci.

Nocny Marek

  • Poziom: 2
  • Wymagania: Percepcja 6, Skradanie 30
  • Rangi: 1

Twoje oczy szybko przystosowują się do niskiego poziomu światła.

I… w górę!

  • Poziom: 2
  • Wymagania: Siła: 5, Materiały Wybuchowe 30
  • Rangi: 1

Masz całkiem niezłą rękę. Wszystkie bronie miotane latają dalej i szybciej, gdy Ty nimi rzucasz.

Łowca

  • Poziom: 2
  • Wymagania: Sztuka Przetrwania 30
  • Rangi: 1

W czasie walki zadajesz 75% więcej obrażeń krytycznych zwierzętom i zmutowanym zwierzętom.

Intensywny trening

  • Poziom: 2
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 10

Profit „Intensywny trening” umożliwia przeznaczenie dodatkowego punktu na dowolnie wybrany atrybut w systemie SPECJAŁ.

Szybkie przeładowanie

  • Poziom: 2
  • Wymagania: Zręczność 5, Broń palna 30
  • Rangi: 1

Szybkie przeładowanie pozwala Ci przeładowywać wszystkie rodzaje broni o 25% szybciej.

Retencja

  • Poziom: 2
  • Wymagania: Inteligencja 5
  • Rangi: 1

Profit ten powoduje, że bonus z czasopism o umiejętnościach utrzymuje się trzy razy dłużej.

Pojętny uczeń

  • Poziom: 2
  • Wymagania: Inteligencja 4
  • Rangi: 3

Każdy poziom profitu „Pojętny uczeń” powoduje, że otrzymujesz o 10% więcej Punktów Doświadczenia niż normalnie.

Kanibal

  • Poziom: 4
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Kiedy jesteś w trybie skradania, pojawia się nowa opcja, dzięki której możesz się pożywić ludzkimi zwłokami, by odzyskać punkty zdrowia. Skutkuje to utratą karmy.

Pojmowanie

  • Poziom: 4
  • Wymagania: Inteligencja 4
  • Rangi: 1

Dostajesz dodatkowy punkt umiejętności za czytanie książek i podwójną ilość punktów umiejętności za czytanie magazynów.

Erudycja

  • Poziom: 4
  • Wymagania: Inteligencja 4
  • Rangi: 1

Dostajesz dwa dodatkowe punkty umiejętności za każdym razem, gdy awansujesz na następny poziom.

Entomolog

  • Poziom: 4
  • Wymagania: Inteligencja 4, Sztuka przetrwania 45
  • Rangi: 1

Zadajesz 50% więcej obrażeń za każdym razem, gdy atakujesz zmutowanego robala.

Dziecię radiacji

  • Poziom: 4
  • Wymagania: Sztuka przetrwania 70
  • Rangi: 1

Im bardziej jesteś napromieniowany, tym większy masz bonus do leczenia.

Szalony rewolwerowiec

  • Poziom: 4
  • Wymagania: Broń palna 45 lub Broń energetyczna 45
  • Rangi: 1

Obniża karę za używanie zasięgowej broni jednoręcznej podczas chodzenia lub biegania.

Lekki plecak

  • Poziom: 4
  • Wymagania: Sztuka przetrwania 45
  • Rangi: 1

Podczas noszenia lekkiego pancerza lub nie posiadania pancerza, biegasz 10% szybciej.

Krwawa jatka

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Zadajesz +5% więcej obrażeń. Animacje śmierci są bardziej widowiskowe.

Bombowy gość

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Materiały wybuchowe 50
  • Rangi: 3

Używając materiałów wybuchowych zadajesz +20% obrażeń.

Dzika lojalność

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Charyzma 6
  • Rangi: 1

Kiedy Twoje punkty życia spadną poniżej 50% maksymalnej wartości, towarzysze otrzymują bonus do DT.

Poszukiwacz skarbów

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Szczęście 5
  • Rangi: 1

Znajdujesz znacznie więcej kapsli, niż zazwyczaj.

Rewolwerowiec

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Lepiej celujesz w systemie VATS, podczas używania broni jednoręcznych.

Ładowarka ręczna

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Naprawa 70
  • Rangi: 1

Kiedy używasz Broń palną wzrasta prawdopodobieństwo odzyskania pojemników i łusek. Posiadasz także garść odblokowanych przepisów w warsztatach służących do tworzenia amunicji.

Brzuch z ołowiu

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Wytrzymałość 5
  • Rangi: 1

Jedząc napromieniowane jedzenie lub pijąc wodę otrzymujesz -50% promieniowania.

Chirurgia ze strzelbą

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Broń palna 45
  • Rangi: 1

Kiedy używasz śrutówek, niezależnie od zastosowanej amunicji, omijasz 10 punktów DT celu.

Zawodowiec

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Skradanie 70
  • Rangi: 1

Twoje obrażenia krytyczne zadane podczas skradania, przy pomocy rewolwerów, pistoletów, czy broni automatycznej (palnej lub energetycznej) zostają powiększone o +20%.

Odporność

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Wytrzymałość 5
  • Rangi: 2

Otrzymujesz na stałe +3% DT.

Skrupulatny recyklingowiec

  • Poziom: 6
  • Wymagania: Nauka 70
  • Rangi: 1

Kiedy używasz Broni energetycznych, zwiększa się prawdopodobieństwo odzyskania wyczerpanej amunicji. Posiadasz również wydajniejsze przepisy na odnowienie amunicji w warsztatach.

Komandos

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Lepsza celność w systemie VATS, podczas używania broni dwuręcznych.

Kowboj

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Broń palna 45, Broń biała 45
  • Rangi: 1

Zwiększa obrażenia zadawane przez dynamit, siekiery, noże, rewolwery i broń przeładowywaną na zasadzie dźwigni.

Znawca anatomii

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Medycyna 70
  • Rangi: 1

Pokazuje ilość punktów zycia i DT każdego celu. Daje +5% obrażeń w walce z ludźmi i zwykłymi ghulami.

Paker

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Inteligencja 5, Handel 70
  • Rangi: 1

Rzeczy o wadze dwóch funtów lub mniej, ważą teraz połowę z tego.

Szybkie dobycie broni

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Zwinność 5
  • Rangi: 1

Sprawia, że wyciągnięcie i założenie broni odbywa się 50% szybciej.

Ołowiany fartuch

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Wytrzymałość 5, Sztuka przetrwania 40
  • Rangi: 1

Otrzymujesz na stałe +25% odporności na promieniowanie.

Towar z odzysku

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Szczęście 5
  • Rangi: 1

Znajdujesz znacznie więcej amunicji.

Kamienna ściana

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Siła 6, Wytrzymałość 6
  • Rangi: 1

Otrzymujesz +5 punktów DT przeciw atakom za pomocą broni białej i walki wręcz. Nie można Cię przewrócić podczas walki.

Mocny grzbiet

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Siła 5, Wytrzymałość 5
  • Rangi: 1

Po wybraniu tego profitu Twój maksymalny udźwig zwiększa się o 50.

Ekstra walnięcie

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Siła 6, Broń biała 45
  • Rangi: 1

Wszystkie ataki wykonywane bronią biała (poza rzucaną) i podczas walki wręcz mają szansę na powalenie przeciwnika.

Przerażająca obecność

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Retoryka 70
  • Rangi: 1

Możesz zastraszyć wroga za pomocą rozmowy. Zamknięcie okna dialogowego skutkuje ucieczką wroga przez 5 sekund.

Tu i teraz

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Natychmiast awansujesz na kolejny poziom.

Przyjaciel zwierząt

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Charyzma 6, Sztuka przetrwania 45
  • Rangi: 2

Na pierwszym stopniu zwierzęta przestają Cię atakować. Na drugim przychodzą z pomocą, gdy toczysz walkę i atakują wroga (oprócz innych zwierząt).

Finezja

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Szansa na trafienie krytyczne wzrasta o 5%.

Szalony matematyk

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Nauka 70
  • Rangi: 1

Redukuje koszt punktów akcji wszystkich czynności o 10%.

Pani Fortuna

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Szczęście 6
  • Rangi: 1

Szansa na to, że podczas używania systemu VATS Pani Fortuna wykończy wroga.

Piaskowy dziadek

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Skradanie 60
  • Rangi: 1

Podczas skradania możesz natychmiastowo zabić spiącą osobę i zyskać za to dodatkowe doświadczenie.

Tajemniczy Nieznajomy

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Szczęście 6
  • Rangi: 1

Szansa na to, że podczas używania systemu VATS Tajemniczy Nieznajomy wykończy wroga.

Szał kujona

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Inteligencja 5, Nauka 50
  • Rangi: 1

Kiedy Twoje punkty życia spadną poniżej 20% otrzynujesz +5% do DT, a Twoja siła wzrasta do 10 punktów.

Dziecko nocy

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Pomiędzy 18.00 a 6.00 otrzymujesz dwa dodatkowe punkty Inteligencji i Percepcji.

Spazm plazmowy

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Broń energetyczna 70
  • Rangi: 1

Koszt punktów akcji potrzebnych do użycia broni plazmowych zostaje obniżony o 10%.

Szybki metabolizm

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Stimpaki dodają Ci +20% punktów życia więcej.

Upiorny padlinożerca

  • Poziom: 12
  • Wymagania: profit Kanibal
  • Rangi: 1

Kiedy jesteś w trybie skradania, pojawia się nowa opcja, dzięki której możesz się pożywić zwłokami Super Mutantów i Szalonych Ghuli, by odzyskać punkty zdrowia. Skutkuje to utratą karmy.

Padnij

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Materiały wybuchowe 70
  • Rangi: 1

Otrzymujesz +50% DT przeciw obrażeniom spowodowanym przez eksplozje.

Życiodajna moc

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Wytrzymałość 6
  • Rangi: 1

Otrzymujesz na stałe +30 punktów życia.

Ciężarowiec

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Wytrzymałość 6, Handel 70
  • Rangi: 1

Od tej pory możesz używać szybkiej podróży nawet wtedy, gdy jesteś przeciążony.

Przebijające uderzenie

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Walka wręcz 70
  • Rangi: 1

Wszystkie Twoje ataki wręcz lub wykonywane bronią białą omijają 15 punktów DT.

Piroman

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Materiały wybuchowe 60
  • Rangi: 1

Posługując się broniami zadającymi obrażenia od ognia, zwiększasz ich skuteczność o 50%.

Ekspert robotyki

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Nauka 50
  • Rangi: 1

Zadajesz +25% obrażeń podczas walki z robotami. Możesz wyłączyć robota korzystając z trybu skradania.

Cichobieg

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Zręczność 6, Skradanie 50
  • Rangi: 1

Bieganie nie wpływa już na skuteczność Twojego skradania.

Snajper

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Percepcja 6, Zręczność 6
  • Rangi: 1

Masz zwiększone szanse na trafienie wroga w głowę podczas korzystania z systemu VATS.

Fala uderzeniowa

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Materiały wybuchowe 70
  • Rangi: 1

Materiały wybuchowe użyte przez Ciebie mają o 25% większe pole rażenia.

Niepowstrzymana siła

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Siła 7, Broń biała 90
  • Rangi: 1

Nawet gdy wróg używa bloku, Ty i tak zadajesz mu dodatkowe obrażenia, gdy używasz broni białej lub walczysz wręcz.

Szkielet z adamantytu

  • Poziom: 14
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Twoje kończyny otrzymują tylko 50% obrażeń.

Bierz na klatę!

  • Poziom: 14
  • Wymagania: Broń palna 70
  • Rangi: 1

Zadajesz +15% więcej obrażeń, gdy podczas używania systemu VATS celujesz w tułów.

Chemik

  • Poziom: 14
  • Wymagania: Medycyna 60
  • Rangi: 1

Gdy używasz środków chemicznych ich efekty trwają dwukrotnie dłużej.

Mistrz improwizacji

  • Poziom: 14
  • Wymagania: Naprawa 90
  • Rangi: 1

Możesz naprawiać przedmioty używając do tego ledwo podobnych zamienników.

Na paluszkach

  • Poziom: 14
  • Wymagania: Percepcja 6, Zwinność 6
  • Rangi: 1

Pułapki zamontowane w podłodze i miny nie zostaną przez Ciebie aktywowane.

Czyściciel pustkowi

  • Poziom: 14
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Zadajesz 50% więcej obrażeń Centaurom, Szponom Śmierci, Super Mutantom, Szalonym Ghulom itp., gdy korzystasz z broni białej lub walczysz wręcz.

Człowiek czynu

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Zręczność 6
  • Rangi: 2

Ten profit podnosi ilość Twoich punktów akcji o 15%.

Człowiek-demolka

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Percepcja 6, Szczęście 6
  • Rangi: 1

Wszystkie Twoje trafienia krytyczne zostają powiększone o 50%.

Odporność na prochy

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Medycyna 60
  • Rangi: 1

Szansa na uzależnienie spada o połowę.

Topnienie

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Broń energetyczna 90
  • Rangi: 1

Wrogowie zabici przy pomocy broni energetycznej emitują falę szkodliwej energii.

Biegłość!

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Możesz wybrać czwarty talent. Umiejętność, której on dotyczy zostaje zwiększona o 15 punktów.

Pewny chwyt

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Siła<10
  • Rangi: 1

Wymagania broni dotyczące siły zostają dla Ciebie obniżone o dwa punkty.

Komputerowiec

  • Poziom: 18
  • Wymagania: Inteligencja 7, Nauka 70
  • Rangi: 1

Możesz włamać się do zablokowanego komputera mając cztery dodatkowe próby.

Skoncentrowany ostrzał

  • Poziom: 18
  • Wymagania: Broń energetyczna 60, Broń palna 60
  • Rangi: 1

Jeśli zakolejkujesz strzały w systemie VATS, każdy z nich będzie wykonany z większą celnością.

Infiltrator

  • Poziom: 18
  • Wymagania: Percepcja 7, Otwieranie zamków 70
  • Rangi: 1

Możesz spróbować otworzyć zepsuty zamek używając do tego tylko jednej spinki.

Paraliżująca dłoń

  • Poziom: 18
  • Wymagania: Walka wręcz 70
  • Rangi: 1

Jeśli wykonasz atak wręcz w systemie VATS, możesz sparaliżować wroga na 30 sekund.

Odkrywca

  • Poziom: 20
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Wszystkie miejsca zostają oznaczone na Twojej mapie.

Pośpiech Kostuchy

  • Poziom: 20
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Każde zabicie wroga w systemie VATS przywraca Ci natychmiast 20 punktów akcji.

Ninja

  • Poziom: 20
  • Wymagania: Broń biała 80, Skradanie 80
  • Rangi: 1

Szansa na zadanie krytycznego trafienia podczas walki wręcz lub używania broni białej wzrasta o +15%. Trafienia krytyczne zadane podczas skradania zadają +25% więcej obrażeń.

Zasilanie słoneczne

  • Poziom: 20
  • Wymagania: Wytrzymałość 7
  • Rangi: 1

Od godziny 6.00 do 18.00 Twoja siła wzrasta o 2 punkty i zyskujesz 1 punkt życia co 10 sekund, gdy przebywasz na zewnątrz.

Porucznik Laser

  • Poziom: 22
  • Wymagania: Broń energetyczna 90
  • Rangi: 1

Jeśli używać broni laserowej zadajesz 15% więcej obrażeń, a szansa na krytyczne trafienie wzrasta o 10%.

Chemik Nuka

  • Poziom: 22
  • Wymagania: Nauka 90
  • Rangi: 1

Odblokowuje specjalne przepisy na Nuka Colę.

Strzelaj na oślep

  • Poziom: 22
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Twoje ataki zadają niewiele obrażeń Twoim towarzyszom.

Siepacz

  • Poziom: 24
  • Wymagania: Zręczność 7, Walka wręcz 90
  • Rangi: 1

Szybkość wszystkich Twoich ataków wręcz lub wykonywanych bronią białą zostaje zwiększona o 30%.

Stalowe nerwy

  • Poziom: 26
  • Wymagania: Zręczność 7
  • Rangi: 1

Regeneracja punktów akcji ulega przyśpieszeniu.

Pochłanianie promieniowania

  • Poziom: 28
  • Wymagania: Wytrzymałość 7
  • Rangi: 1

Co 20 sekund Twój poziom radiacji spada o 1 punkt.