X

Todd Howard przyznał, że dialogi w Fallout 4 okazały się niewypałem

Targi E3 dostarczyły graczom wielu ciekawych informacji. Zapowiedziano wiele nowych gier. Przy okazji udzielono też wielu wywiadów. Jednego z nich udzielił Todd Howard, człowiek odpowiedzialny za produkcję Fallout 4.

Danny O’Dwyer z ekipy Gamespot zadawał Toddowi różne pytania. Oczywiście w pewnym momencie poruszono temat najnowszego Fallouta. Wtedy Todd oznajmił:

„Myślę, że nasi fani zdążyli się już przyzwyczaić do tego, że lubimy próbować nowych rzeczy. Mamy w tym pewne sukcesy. Weźmy pod uwagę strzelanie w Fallout 4. Uważam, że wyszło całkiem nieźle. Okazuje się, że niektóre rzeczy, jakie zrobiliśmy z dialogami, nie wyszły tak fajnie. Chodzi o to – wiem, czym się kierowaliśmy postępując w ten sposób. Chcieliśmy zrobić fajne, interaktywne rozmowy. Ale nie okazało się to taki sukcesem, jak pozostałe rzeczy w grze.”

Ciekawe, jak bardzo zaskoczony będzie Todd, gdy w końcu zrozumie, że nie tylko dialogi są problemem w czwartym Falloucie 😉 .

Źródło: Gamespot

Szponix: Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.
Powiązane posty