X

Fallout 76 bez NPCów i trybu offline

Fallout 76

Pokaz Fallout 76 na targach E3 wywołał spore emocje. Przede wszystkim dlatego, że ludzie nie wiedzą, czego mają się spodziewać po nadchodzącej grze. Todd Howard wyjaśnił kilka spraw w wywiadzie, który znajdziecie na końcu tego newsa.

Dowiadujemy się, że nad Fallout 76 pracuje większy zespół, niż nad jakakolwiek inną grą Bethesdy. Jeśli chodzi o samą rozgrywkę, Todd stwierdził, że:

  • nie da się grać offline – nawet jeśli ktoś zdecyduje się grać i robić zadania solo, będzie spotykał innych graczy
  • w grze nie będzie postaci niezależnych (NPC) – każda postać, którą gracz spotka, będzie innym graczem
  • powyższe nie dotyczy robotów i mutantów
  • zadania będą podobne do tych znanych z Fallout 4
  • obecnie trwają pracę nad mechaniką, która zadowoli zarówno osoby chcące grać agresywnie w stosunku do innych i taki, które chcą ignorować innych graczy
  • VATS będzie w grze, ale nie będzie spowalniał czasu – celowanie będzie się odbywało w czasie rzeczywistym
  • gra nadaje się idealnie na model „gry jako usługi” – oznacza to mikropłatności i monetyzację
  • mody mają być dostępne, a gracze będą mieli możliwość tworzenia prywatnych środowisk i modowania ich. Modyfikacje nie będą jednak możliwe zaraz po premierze

Osobiście zastanawiam się, czemu Bethesda twierdzi, że to nadal będzie cRPG. Od razu widać, że to coś w stylu Team Fortress lub Overwatcha, ale z zadaniami i możliwością grania solo. Myślę, że gra zostałaby o wiele lepiej przyjęta, gdyby powiedzieli jasno: „Nie tworzymy kolejnego cRPGa w świecie Fallout. Robimy spin-off w tym świecie, który nie jest częścią głównej serii”.

Szponix: Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.
Powiązane posty