X

Zadania Bractwa Stali

Bractwo Stali

Wsparcie ogniowe

W okolicach Lexington Twoje radio odbierze częstotliwość wojskową AF95.

Posłuchaj częstotliwości wojskowej AF95

Wystarczy być w zasięgu nadajnika, otworzyć Pip-Boy’a i wybrać odpowiednią stację. Po odsłuchaniu automatycznego wezwania pomocy, rozpocznie się kolejny etap zadania.

Dotrzyj na posterunek policji w Cambridge

Niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdujesz, posterunek powinien być niedaleko. Inaczej Pip-Boy nie odebrałby sygnału. Dodatkowo położenie posterunku zostanie zaznaczone na mapie, więc trafienie na miejsce nie jest trudne.

W okolicy posterunku musisz zachować ostrożność, kręci się tam wiele zdziczałych ghuli – bądź gotowy!

Pomóż żołnierzom

Posterunek jest atakowany przez hordę ghuli. Za prowizoryczną palisadą broni się oddział Bractwa Stali. Stań u ich boku i rozwalaj każdego ghula, który pojawi się w pobliżu.

Porozmawiaj z Paladynem Densem

Gdy natarcie ghuli zostanie powstrzymane, rozpocznij rozmowę ze wskazanym członkiem Bractwa. Okazuje się, że masz do czynienia z oddziałem zwiadowczym, przysłanym na teren Wspólnoty. Chcieliby wezwać posiłki, ale nadajnik którym dysponują nie ma wystarczającej mocy. Zostaniesz poproszony o pomoc. Jeśli się zgodzisz, aktywuje się zadanie Do broni!, a obecne się zakończy.

Do broni!

Zadanie aktywuje się automatycznie po ukończeniu Wsparcia ogniowego.

Porozmawiaj z paladynem Dansem

Oddział Bractwa Stali pod dowództwem paladyna Danse’a potrzebuje nadajnika dalekiego zasięgu, by wezwać posiłki. Paladyn twierdzi, że można go znaleźć w ArcJet Systems. Porozmawiaj z nim, by wyruszyć do tego miejsca.

Idź za paladynem Dansem

Danse efektownie założy hełm i ruszycie w drogę. Po prostu za nim podążaj i pomóż mu likwidować napotkanych przeciwników. Dotrzecie do głównego wejścia kompleksu. Po krótkiej rozmowie z Dansem wejdziecie do środka. Po krótkim spacerze waszą dalszą drogę uniemożliwią zablokowane drzwi. Otworzysz je terminalem, który jest zaznaczony wskaźnikiem. Za to by się do niego włamać możesz użyć hasła. Zdobędziesz je korzystając z pobliskiego terminalu analityka laboratoryjnego.

Zapewnij paladynowi Danse’owi wsparcie ogniowe

Po otworzeniu drzwi zaatakuje was duża grupa syntków. Na szczęście paladyn radzi sobie z nimi całkiem nieźle, więc po prostu trzymaj się z tyłu i go osłaniaj. Po oczyszczeniu parteru i piętra etap zadania znów się zmieni i wystarczy, że będziesz podążać za Dansem. Szczególnie uważnie przeszukaj piętro. Na jednym z biurek znajdziesz magazyn poprawiający obrażenia broni energetycznej.

Waszym celem jest część kompleksu o nazwie ArcJet – rdzeń silnika.

Nadajnik jest na szczycie silosu. Niestety, windy nie działają. Podążaj za paladynem w dół, by poszukać sposobu na uruchomienie zasilania.

Aktywuj zasilanie rezerwowe rdzenia silnika

Danse postanawia pozostać w komorze głównej, by pilnować, żeby nie spotkała was żadna niespodzianka. Twoim zadaniem jest przeszukanie pomieszczeń i uruchomienie zasilania awaryjnego. Oczywiście wystarczy podążać za wskaźnikiem. Rozglądaj się po drodze, bowiem będziesz przechodził obok Śmieciomiotu. Jest to legendarna broń, która jako amunicji używa rupieci z twojego ekwipunku. Twój cel to terminal logistyczny z łatwymi zabezpieczeniami, więc włamiesz się do niego nawet bez inwestowania w profit Haker. pamiętaj o zabraniu rdzenia fuzyjnego z pobliskiego generatora. Przyda się do twoich pancerzy wspomaganych.

Gdy włączysz zasilanie, do komory silnika zacznie się wlewać horda syntków. Możesz z nimi walczyć konwencjonalnie lub… włączyć silnik. Dzięki temu wszyscy wrogowie zostaną zabici po 5. sekundach. Paladyn przeżyje. Wezwij windę i użyj jej, by wjechać na górę.

Zdobądź przekaźnik dalekiego zasięgu

Wyjdziecie z windy po to by zmierzyć się z kilkoma dodatkowymi syntkami i trafić do pomieszczenia kontrolnego. Przekaźnik znajdziesz w ciele jednego z syntków.

Wyjdź z ArcJet Systems

Macie to, po co przyszliście, więc możesz śmiało opuścić kompleks. Na szczęście nie musisz się wracać przez cały kompleks. W pobliżu jest winda, która wysadzi cię tuż przy wyjściu.

Porozmawiaj z paladynem Dansem

Podczas rozmowy możesz spróbować wygrać test na retorykę, by zyskać trochę doświadczenia. W ramach podziękowania Danse odda ci swój karabin laserowy Praworządna władza. Paladyn zaoferuje ci też dołączenie do Bractwa Stali. Musisz zdecydować podczas tej rozmowy. Niezależnie od tego, na co się zdecydujesz, zadanie się zakończy.

Zaginiony patrol

Niedaleko Laboratorium Med-Tek twój Pip-Boy odbierze sygnał awaryjny.

Zbadaj pobojowisko

Nastrój swoje radio na sygnał i idź tak, by zbliżać się do jego źródła. Odnajdziesz ciało członka Bractwa Stali. Przy ciele znajdziesz holotaśmę, która należy odsłuchać. Po tej czynności, na twojej mapie pojawi się znacznik prowadzący do Ośrodka szkoleniowego Gwardii Narodowej.

Jeśli przeszukiwałeś dokładnie Ośrodek szkoleniowy Gwardii Narodowej, musiałeś znaleźć w nim ciało kolejnego rycerza Bractwa. I tym razem znajdziesz przy nim holotaśmę. Wskaże ci ona drogę do Instalacji satelitarnej Revere.

Teren ten jest opanowany przez super mutanty. Są tu osobniki zwykłe i elitarne. Jeden ma wyrzutnię rakiet. Kiedy wszedłem na satelitę, w której do mnie strzelał, znalazłem tam sam szkielet pancerza wspomaganego. Nie wiem, czy zawsze jest to jedynie szkielet – może ja mam takiego pecha? Na innej antenie był magazyn poprawiający skradanie się. Pod talerzem następnej, na szczycie cokołu, znajdowało się ciało kolejnego członka Bractwa. Obok ciała skrzynia z czterema rdzeniami fuzyjnymi!

Po przesłuchaniu wszystkich trzech holotaśm, na twojej mapie powinien się znaleźć znacznik wskazujący bunkier Bractwa. Udaj się tam.

Bunkier zwiadowczy Theta jest zamknięty. Dzięki holotaśmom, znasz hasło dostępu, więc możesz go otworzyć, używając terminal przy drzwiach. W środku spotkasz paladyna Brandisa. Zaatakuje cię jeśli nie powiesz mu, że znalazłeś bunkier dzięki holotaśmom wyciągniętym z ciał pozostałych członków oddziału. Oddaj mu też nieśmiertelniki. Wdzięczny mężczyzna pozwoli ci zabrać z kryjówki cokolwiek zechcesz. Radze wziąć m.in. rdzeń fuzyjny. Przyda się do pancerza wspomaganego.

Zadanie się kończy po zdaniu raportu Danse’owi.

Uwaga! Jeśli rozpocząłeś już zadanie Semper Invicta, a Danse zabrał się na pokład Prydwen i został twoim towarzyszem, nie będziesz mógł zdać zadania u niego. Rozwiązaniem jest wykonywać zadania Bractwa, aż w pewnym momencie będziesz mógł zdać to zadanie, rozmawiając z lansjerem Kellsem.

Stalowy cień

Gdy Danse uzna, że jesteś gotów wstąpić do Bractwa, postanowi cię zabrać na pokład ich statku flagowego – Prydwen. Wsiądź z nim do latacza. Gdy zacumujecie na Prydwen, porozmawiaj z lansjerem Kellsem. Po krótkim pouczeniu, udaj się na pokład dowodzenia, by wysłuchać przemowy starszego Maxona. Po tym jak starszy wyjawi cel misji Bractwa, przyjdzie kolej na to, by porozmawiać z nim w cztery oczy. Zostaniesz mianowany na rycerza i dostaniesz pancerz wspomagany.

Zamelduj się Danse’a. Zadanie się zakończy, a paladyn zostanie twoim towarzyszem.

Okres służby

Jesteś teraz pełnoprawnym członkiem Bractwa Stali. Musisz zapoznać się z kolegami i kadrą dowodzącą. Zadanie to wykonasz na statku powietrznym Bractwa – Prydwen.

Zapoznaj się z rycerzem kapitanem Cade’em

Cade jest lekarzem. Znajdziesz go w ambulatoriom. Zada ci serię ciekawych pytań i na tym zapoznawanie się zakończy. Przy okazji możesz śmiało zabrać z ambulatorium wszystko, co wydaje ci się potrzebne.

Zapoznaj się z prefektem Quinlanem

Wytłumacz mu kim jesteś. Quinlan zacznie się skarżyć na braki w zasobach ludzkich. Jeśli zaoferujesz mu swoją pomoc, oznajmi że jest gotowy wypłacać ci nagrodę za wszystkie dokumenty, które znajdziesz na Pustkowiu. Oczywiście po ich zdobyciu, musisz mu je dostarczyć.

Zapoznaj się z prefekt Ingram

Kobietę znajdziesz w części statku, która pełni rolę warsztatu. Podczas krótkiej rozmowy masz szansę zapytać się o obiecany ci wcześniej pancerz wspomagany. Usłyszysz, że znajduje się on we wnęce trzeciej.

Zapoznaj się z prefektem Teaganem

Ostatnia osoba, którą odwiedzisz to kwatermistrz. Możesz u niego kupować i sprzedawać, ale może ci też zlecać niewielkie zadania, jeśli potrzebujesz zarobić trochę kapsli.

Jeśli porozmawiałeś z całą czwórką, zadanie się zakończy.

Semper Invicta

Zadanie to aktywuje się, gdy Paladyn Danse uzna, że jesteś gotów, by dołączyć do Bractwa Stali. Zazwyczaj następuje to po wykonaniu zadania Do broni!

Mając to zadanie, udaj się do Posterunku policji w Cambridge. Tam porozmawiaj z Dansem. Jeśli zgodzisz się przystąpić do Bractwa, aktywują się kolejno zadania Stalowy cień i Okres służby. Ukończ je, by kontynuować to zadanie.

Wesprzyj oddział zwiadowczy Bractwa

Wróć na Posterunek i powiedz się od podwładnych Danse’a, w czym możesz im pomóc. Rozmowa z rycerzem Rhysem aktywuje zadanie Za czystość Wspólnoty. Za to jeśli porozmawiasz ze skrybą Haylen, aktywuje się zadanie Kwatermistrzostwo.

Oba wspomniane przed chwilą zadania są powtarzalne. oznacza to, że możesz wracać do Rhysa lub Haylen wielokrotnie i zawsze będą mieli dla ciebie robotę. By zaliczyć zadanie Semper Invicta wystarczy wykonać pod razie Za czystość Wspólnoty i Kwatermistrzostwo.

Za czystość Wspólnoty

Rycerz Rhys Posterunku policji w Cambridge wysyła cię w pewne miejsce. Masz je oczyścić ze wszystkich plugastw. Miejsce może być różne i różni przeciwnicy. Wykonanie tego zadania chociaż raz jest wymagane, by zaliczyć zadanie Semper Invicta. Do Rhysa możesz przychodzić wielokrotnie – schemat będzie zawsze taki sam: idź we wskazane miejsce i oczyść je z niechcianych mieszkańców.

Kwatermistrzostwo

Jest to seria powtarzalnych zadań, które zleca ci skryba Haylen. Schemat zadania jest zawsze podobny. Masz się udać we wskazane miejsce i odzyskać artefakt, by skrybowie Bractwa mogli go przebadać.

Przygotuj się na spotkanie z większą ilością przeciwników i ruszaj. Artefakty są zaznaczone wskaźnikiem na mapie, więc samo ich znalezienie nie sprawia wiele problemu. Powodzenia!

Bez litości

Zadanie aktywuje się automatycznie, jeśli ukończyłeś Okres służby. Podczas jego wykonywania, zalecany jest pancerz wspomagany.

Na samym początku musisz udać się na Prydwen, by tam porozmawiać ze starszym Maxsonem. Twoim celem jest odbicie Fortu Strong z rąk super mutantów i zabezpieczenie zapasu miniatomówek.

Wejdź na pokład latacza szturmowego

Przygotowano dla ciebie latacza, który zabierze cię na miejsce. Wystarczy do niego podejść i go aktywować. Znajdziesz się na pokładzie, obsługując działko obrotowe. Lot jest automatyczny.

Zabij super mutanta behemota

W pobliżu Fortu kręci się behemot. Pilot zacznie nad nim kołować, a ty pakuj w mutanta tyle ołowiu, ile się da.

Zabezpiecz Fort Strong

Gdy kolos padnie, pilot podejdzie do lądowania. Mutanci z okolicy zaczną atakować latacz. Nie wychodź z niego. Użyj miniguna, by się ich pozbyć. Po zabiciu wszystkich agresorów ten etap zadania zostanie zaliczony.

Zabezpiecz zbrojownię w Fort Strong

Idź za wskaźnikiem i wejdź do budynku. W środku spotkasz kilku mutantów. W tej grupie może też być jeden mocarny. Po oczyszczeniu poziomu nadziemnego, skieruj się do windy i zjedź niżej. Tutaj też eksterminuj wszystkich przeciwników. W pobliżu zejścia do magazynu leży kilka miniatomówek, które możesz sobie zabrać.

Porozmawiaj z paladynem Dansem

Gdy padnie ostatni super mutant, odbędziesz krótką rozmowę z Dansem. Jeśli nie jest obecny przy tobie, wróć do windy. Będzie się kręcił w jej pobliżu. Pogratuluje ci dobrze wykonanego zadania i zaproponuje złożenie raportu Maxsonowi.

Porozmawiaj ze starszym Maxsonem

Wróć na Prydwen i porozmawiaj ze Starszym. W nagrodę dostaniesz kilka granatów umożliwiających wezwanie latacza i kapsle. Aktywuje się też kolejne zadanie dla Bractwa.