Poradnik

Oto kompletna solucja w formie poradnika do Fallout: New Vegas. Poradnik ten opisuje wszystkie zadania główne i poboczne, a także wszystkie zadania związane z kompanami. Mam nadzieje, że się przyda.

Zastanawiałem się, jak napisać dalszą część wątku głównego. Po wykonaniu zadania Dzyń Dzyń, gracz musi wybrać jedną organizację i działać tylko na jej korzyść. Nie od razu oczywiście, ale po pewnym czasie można zauważyć, że ukończenie jednego zadania anuluje wszystkie zadania z innych organizacji. Postanowiłem więc opisać zadania każdej frakcji oddzielnie.

 

Zadania Pana House

 

Zadania Republiki Nowej Kalifornii

Możliwość pracy na rzecz Republiki Nowej Kalifornii pojawia się w momencie pierwszej wizyty na Stripie. Zazwyczaj po pierwszych odwiedzinach w kasynie The Tops, podejdzie do Ciebie posłaniec ambasadora RNK i poprosi o spotkanie z jego przełożonym.

 

Zadania Pana Tak

Ukończenie drogi fabularnej oferowanej przez Pana Tak prowadzi do niepodległości Nowego Vegas pod kierownictwem gracza.

 

Zadania Legionu Cezara

Linia fabularna dotycząca Legionu Cezara rozpoczyna się, gdy podczas pierwszej wizyty na Stripie, spotkasz posłańca Cezara.

Są to (najczęściej) krótkie zadania, których nie można śledzić za pomocą PipBoy’a. Jedynym śladem wskazującym to, że je otrzymujesz jest rozmowa z postacią niezależną i krótka notatka w PipBoy’u.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>