Jak na każdego dobrego moda przystało, Fallout 1.5 wprowadza do rozgrywki wiele nowych przedmiotów. Znajdują się w nich też narzędzia, dzięki którym możemy skrócić życie naszych przeciwników. Lista wszystkich nowych broni znajduje się poniżej.
Samopał
Jednostrzałowy pistolet domowej roboty.
Min. SI: 4
Gracz posiada go w ekwipunku na samym początku rozgrywki.
Duży nóż
Gigantyczny nóż ze śladami rdzy i krwi. Ostrze jest dość tępe, ale przy takiej wielkości noża nie ma to znaczenia.
Min siła: 3
Shuriken
Shurikeny są robione w kształcie diamentu i wykonane z wytrzymałych stopów. Rzucone z dostateczną siłą, mogą przebić większość znanych typów opancerzenia. W rękach specjalisty są zabójcze.
Min siła: 3
Paralizator
Nowoczesny paralizator oddziałów prewencyjnych. Nie ma zabijać, ale ogłuszać. Wielu policjantów z dawnych czasów udowodniło, że jeśli wystarczająco się postarasz, możesz nim zadać wielki ból, a nawet zabić.
Min siła: 2
Działo plazmowe
Browning PC75. To działo plazmowe miało być pierwotnie montowane na pojazdach. Przystosowano je do ręcznego użytku. Strzelanie z niego wymaga ogromnej siły.
Min siła: 8
Pistolet laserowy Apollo
Ten pistolet, nazwany Apollo, został zaprojektowany do walki w kosmosie. Jego masywna budowa i wielki uchwyt, który miał ułatwić używanie go w kombinezonie kosmicznym, sprawia że jest raczej nieporęczny.
Min siła: 4
Można go kupić w Sedit.
Pistolet DKS-501
Ten karabin snajperski DKS-501 został skrócony i przystosowany do używania go jedną ręką. Rezultatem jest pistolet z niespotykaną celnością i zasięgiem.
Min siła: 5
Miotacz promieni
Rezultat próby wykonania najlepszego pistoletu laserowego. Niespotykana konstrukcja zapewnia wysoką wydajność przy niewielu ogniwach energetycznych. Ten pistolet nigdy nie trafił do masowej produkcji i stał się ciekawostką dla kolekcjonerów.
Min siła: 4
Lekki granatnik
Broń jest wynikiem eksperymentów chińskich inżynierów, którzy chcieli stworzyć prosty granatnik miotający jednym granatem. Z powodu jego zasięgu i celności jeden granat powinien wystarczyć doświadczonemu operatorowi. Sklasyfikowany jako broń ciężka.
Min siła: 5
Ciężki granatnik
H&K VG68 to bardzo wydajny granatnik z magazynkiem rewolwerowym. Można nim pokryć zadziwiająco duży obszar. W praktyce nie musisz nawet celować. Strzelasz tylko w danym kierunku. Sklasyfikowany jako broń ciężka.
Min siła: 7
Karabin wielkokalibrowy
Karabin snajperski model DSR-66 jest bronią dalekiego zasięgu służącą do niszczenia opancerzonych celów. Zwykle obsługuje go oddział dwóch osób. Strzelanie z tej broni wymaga silnego i doświadczonego operatora.
Min siła: 7
Strzelba Annihilator
Rozebrana wersja strzelby Winchestera. Żywotność broni została zmniejszona i nie może już być używana w trybie automatycznym, ale nadal jest zabójcza.
Min siła: 5
Karabin plazmowy P95
Fabryka Winchestera zaprojektowała ten karabin plazmowy jako następce P94. Z powodu jego specyficznego kształtu często jest nazywany „rekinem”. Ten konkretny egzemplarz został pozbawiony obudowy. Nadal jest jednak funkcjonalny.
Min siła: 6
Lekki karabin plazmowy
Broń łącząca celność i wagę zwykłego karabinu ze skutecznością plazmy. Została zaprojektowana przez imperium, jako standardowe wyposażenie jego oddziałów. To dowód technologicznej przewagi imperium.
Min siła: 5
Plazma Gatlinga
H&K P30 Gatling. Broń może miotać cząsteczkami rozgrzanej plazmy w trybie automatycznym. To szczytowe osiągnięcie przedwojennej techniki zbrojeniowej.
Min siła: 6
Niszczyciel Gatlinga
Zrobiony na zamówienie karabin Gatlinga. Jedyny w swoim rodzaju. Od razu widać, że do wykonania użyto najlepszych materiałów i wielkich umiejętności. Strzelanie jest regulowane przez wbudowaną elektronikę, która zapewnia celność nawet przy maksymalnej szybkostrzelności.
Min siła: 7
M249 SAW
M249 to skuteczna broń wsparcia dla oddziałów piechoty. Pomimo małej wagi (w porównaniu z innymi broniami ciężkimi) potrafi zadawać potężne obrażenia w trybie automatycznym. Nie jest zbyt celna.
Min siła: 6
Kriss Super V SMG
Pistolet automatyczny o zadziwiającej mocy. Przez wielu jest uważany za idealną broń do walki w ciasnych pomieszczeniach. Tryb automatyczny i pojedynczy.
Min siła: 4
Karabin Browninga
Nowocześniejsza, lżejsza wersja automatycznego karabinu Browninga, używanego od czasów Pierwszej Wojny Światowej. Dzięki modyfikacjom, teraz jest to lekki i wygodny karabin.
Min siła: 6
Stare fallouty były absurdalne np. Gra pozwala ci inwestować od początku w bronie energetyczne/ciężkie, których nie zdobędziesz bardzo długo. Głupota totalna. Jak mam stworzyć postać skoro totalnie nic nie wiem o rozgrywce? W New Vegas po obronie miasteczka przed kajdanażami twórcy dodali możliwość korekty współczynników. Czyli twórcy podzielają mój pogląd. Rzekomy zachwyt jakoby można było dowolnego przeciwnika przegadać jest groteskowy, bo w realu ludzie budują przekonania latami. Sytuacja w której podchodzi gościu i przekonuje Mistrza aby darował sobie podbój pustkowi i strzelił samobója to czysty surrealizm. Fallout 4 zapewniał mi najdłuzej rozrywkę na wysokim poziomie poziomie. Zarzuty o zbyt szybki dostęp do power armora są głupie, ponieważ współcześnie jest większa konkurencja w grach. Trzeba było zaciekawić gracza w ciągu 30 minut gry, bo po przeciętny czas na przetestowanie gry. Dawne czasy gier z pazdzieża nie wrócą i bardzo dobrze.
Jasne zagrywaj się w swoje FPP do woli jeśli Ci to sprawia przyjemność, i daj innym czerpać przyjemność z tego co im ją sprawia. Też mógłbym się rozpisać jak to Fallouty bethesty są beznadziejne ale sobie odpuszczam bo co to da i tak będą ludzie co je lubią i kupią stad bethesda je robi. W opinii większości fanów serii F1 j F2 są to gnioty niestety i też mają prawo do takiej opinii. Pozdrawiam
@antycypujewas Danie graczowi za darmo Power Armora już na samym początku gry to była jedna z najgorszych decyzji Bethesdy. Spowodowało to że w dalszej części rozgrywki sam Power Armor był uciążliwy i nie sprawiał efektu Wow czy po prostu samego respektu. Większość graczy tak czy siak wolała podróżować bez tego żelastwa.
„Trzeba było zaciekawić gracza w ciągu 30 minut gry” a potem to już hulaj dusza – piekła nie ma. No właśnie takie podejście potwierdza że Bethesda nie miała nic do zaoferowania graczowi.
antycypujewas …Widać z twojej reakcji na Fallouta że jesteś tzw bezstresowym graczem .Czyli dziecko internetu . W czasie gry poznawałeś grę .A nie co teraz , wszystko podane na złotej tacy.Wg mnie to nie gra tylko klikanie i tyle ,teraz jak widzę te ekstra gry ehh .Szczerze po godzinie mam dość tej płycizny intelektualnej .