Fallout 1.5 - talizman

Lista nowych broni

Jak na każdego dobrego moda przystało, Fallout 1.5 wprowadza do rozgrywki wiele nowych przedmiotów. Znajdują się w nich też narzędzia, dzięki którym możemy skrócić życie naszych przeciwników. Lista wszystkich nowych broni znajduje się poniżej.

Samopał

Jednostrzałowy pistolet domowej roboty.

Samopał

Min. SI: 4

Gracz posiada go w ekwipunku na samym początku rozgrywki.

Duży nóż

Duży nóżGigantyczny nóż ze śladami rdzy i krwi. Ostrze jest dość tępe, ale przy takiej wielkości noża nie ma to znaczenia.

Min siła: 3

Shuriken

ShurikenShurikeny są robione w kształcie diamentu i wykonane z wytrzymałych stopów. Rzucone z dostateczną siłą, mogą przebić większość znanych typów opancerzenia. W rękach specjalisty są zabójcze.

Min siła: 3

Paralizator

ParalizatorNowoczesny paralizator oddziałów prewencyjnych. Nie ma zabijać, ale ogłuszać. Wielu policjantów z dawnych czasów udowodniło, że jeśli wystarczająco się postarasz, możesz nim zadać wielki ból, a nawet zabić.

Min siła: 2

Działo plazmowe

Działo plazmoweBrowning PC75. To działo plazmowe miało być pierwotnie montowane na pojazdach. Przystosowano je do ręcznego użytku. Strzelanie z niego wymaga ogromnej siły.

Min siła: 8

Pistolet laserowy Apollo

Pistolet laserowy ApolloTen pistolet, nazwany Apollo, został zaprojektowany do walki w kosmosie. Jego masywna budowa i wielki uchwyt, który miał ułatwić używanie go w kombinezonie kosmicznym, sprawia że jest raczej nieporęczny.

Min siła: 4

Można go kupić w Sedit.

Pistolet DKS-501

Pistolet DKS-501Ten karabin snajperski DKS-501 został skrócony i przystosowany do używania go jedną ręką. Rezultatem jest pistolet z niespotykaną celnością i zasięgiem.

Min siła: 5

Miotacz promieni

Miotacz promieniRezultat próby wykonania najlepszego pistoletu laserowego. Niespotykana konstrukcja zapewnia wysoką wydajność przy niewielu ogniwach energetycznych. Ten pistolet nigdy nie trafił do masowej produkcji i stał się ciekawostką dla kolekcjonerów.

Min siła: 4

Lekki granatnik

Lekki granatnikBroń jest wynikiem eksperymentów chińskich inżynierów, którzy chcieli stworzyć prosty granatnik miotający jednym granatem. Z powodu jego zasięgu i celności jeden granat powinien wystarczyć doświadczonemu operatorowi. Sklasyfikowany jako broń ciężka.

Min siła: 5

Ciężki granatnik

Ciężki granatnikH&K VG68 to bardzo wydajny granatnik z magazynkiem rewolwerowym. Można nim pokryć zadziwiająco duży obszar. W praktyce nie musisz nawet celować. Strzelasz tylko w danym kierunku. Sklasyfikowany jako broń ciężka.

Min siła: 7

Karabin wielkokalibrowy

Karabin wielkokalibrowyKarabin snajperski model DSR-66 jest bronią dalekiego zasięgu służącą do niszczenia opancerzonych celów. Zwykle obsługuje go oddział dwóch osób. Strzelanie z tej broni wymaga silnego i doświadczonego operatora.

Min siła: 7

Strzelba Annihilator

Strzelba AnnihilatorRozebrana wersja strzelby Winchestera. Żywotność broni została zmniejszona i nie może już być używana w trybie automatycznym, ale nadal jest zabójcza.

Min siła: 5

Karabin plazmowy P95

Karabin plazmowy P95Fabryka Winchestera zaprojektowała ten karabin plazmowy jako następce P94. Z powodu jego specyficznego kształtu często jest nazywany „rekinem”. Ten konkretny egzemplarz został pozbawiony obudowy. Nadal jest jednak funkcjonalny.

Min siła: 6

Lekki karabin plazmowy

Lekki karabin plazmowyBroń łącząca celność i wagę zwykłego karabinu ze skutecznością plazmy. Została zaprojektowana przez imperium, jako standardowe wyposażenie jego oddziałów. To dowód technologicznej przewagi imperium.

Min siła: 5

Plazma Gatlinga

Plazma GatlingaH&K P30 Gatling. Broń może miotać cząsteczkami rozgrzanej plazmy w trybie automatycznym. To szczytowe osiągnięcie przedwojennej techniki zbrojeniowej.

Min siła: 6

Niszczyciel Gatlinga

Niszczyciel GatlingaZrobiony na zamówienie karabin Gatlinga. Jedyny w swoim rodzaju. Od razu widać, że do wykonania użyto najlepszych materiałów i wielkich umiejętności. Strzelanie jest regulowane przez wbudowaną elektronikę, która zapewnia celność nawet przy maksymalnej szybkostrzelności.

Min siła: 7

M249 SAW

M249 SAWM249 to skuteczna broń wsparcia dla oddziałów piechoty. Pomimo małej wagi (w porównaniu z innymi broniami ciężkimi) potrafi zadawać potężne obrażenia w trybie automatycznym. Nie jest zbyt celna.

Min siła: 6

Kriss Super V SMG

Kriss Super V SMGPistolet automatyczny o zadziwiającej mocy. Przez wielu jest uważany za idealną broń do walki w ciasnych pomieszczeniach. Tryb automatyczny i pojedynczy.

Min siła: 4

Karabin Browninga

Karabin BrowningaNowocześniejsza, lżejsza wersja automatycznego karabinu Browninga, używanego od czasów Pierwszej Wojny Światowej. Dzięki modyfikacjom, teraz jest to lekki i wygodny karabin.

Min siła: 6

3 thoughts to “Lista nowych broni”

  1. Stare fallouty były absurdalne np. Gra pozwala ci inwestować od początku w bronie energetyczne/ciężkie, których nie zdobędziesz bardzo długo. Głupota totalna. Jak mam stworzyć postać skoro totalnie nic nie wiem o rozgrywce? W New Vegas po obronie miasteczka przed kajdanażami twórcy dodali możliwość korekty współczynników. Czyli twórcy podzielają mój pogląd. Rzekomy zachwyt jakoby można było dowolnego przeciwnika przegadać jest groteskowy, bo w realu ludzie budują przekonania latami. Sytuacja w której podchodzi gościu i przekonuje Mistrza aby darował sobie podbój pustkowi i strzelił samobója to czysty surrealizm. Fallout 4 zapewniał mi najdłuzej rozrywkę na wysokim poziomie poziomie. Zarzuty o zbyt szybki dostęp do power armora są głupie, ponieważ współcześnie jest większa konkurencja w grach. Trzeba było zaciekawić gracza w ciągu 30 minut gry, bo po przeciętny czas na przetestowanie gry. Dawne czasy gier z pazdzieża nie wrócą i bardzo dobrze.

  2. Jasne zagrywaj się w swoje FPP do woli jeśli Ci to sprawia przyjemność, i daj innym czerpać przyjemność z tego co im ją sprawia. Też mógłbym się rozpisać jak to Fallouty bethesty są beznadziejne ale sobie odpuszczam bo co to da i tak będą ludzie co je lubią i kupią stad bethesda je robi. W opinii większości fanów serii F1 j F2 są to gnioty niestety i też mają prawo do takiej opinii. Pozdrawiam

  3. @antycypujewas Danie graczowi za darmo Power Armora już na samym początku gry to była jedna z najgorszych decyzji Bethesdy. Spowodowało to że w dalszej części rozgrywki sam Power Armor był uciążliwy i nie sprawiał efektu Wow czy po prostu samego respektu. Większość graczy tak czy siak wolała podróżować bez tego żelastwa.
    „Trzeba było zaciekawić gracza w ciągu 30 minut gry” a potem to już hulaj dusza – piekła nie ma. No właśnie takie podejście potwierdza że Bethesda nie miała nic do zaoferowania graczowi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.