Oto kompletna solucja w formie poradnika do Fallout: New Vegas. Poradnik ten opisuje wszystkie zadania główne i poboczne, a także wszystkie zadania związane z kompanami. Mam nadzieje, że się przyda.
Samouczek
Wątek główny
Po wykonaniu zadania Dzyń Dzyń, gracz musi wybrać jedną organizację i działać tylko na jej korzyść. Nie od razu oczywiście, ale po pewnym czasie można zauważyć, że ukończenie jednego zadania anuluje wszystkie zadania z innych organizacji. Postanowiłem więc opisać zadania każdej frakcji oddzielnie.
Zadania Pana House
- House zawsze wygrywa, I
- House zawsze wygrywa, II
- House zawsze wygrywa, III
- House zawsze wygrywa, IV
- House zawsze wygrywa, V
- House zawsze wygrywa, VI
- House zawsze wygrywa, VII
- Wszystko albo nic
Zadania Republiki Nowej Kalifornii
Możliwość pracy na rzecz Republiki Nowej Kalifornii pojawia się w momencie pierwszej wizyty na Stripie. Zazwyczaj po pierwszych odwiedzinach w kasynie The Tops, podejdzie do Ciebie posłaniec ambasadora RNK i poprosi o spotkanie z jego przełożonym.
Zadania Pana Tak
Ukończenie drogi fabularnej oferowanej przez Pana Tak prowadzi do niepodległości Nowego Vegas pod kierownictwem gracza.
- Dzika karta: As w rękawie
- Dzika karta: Zmiana w zarządzie
- Dzika karta: Ale masz do tego jakieś wsparcie?
- Dzika karta: Zakłady na boku
- Dzika karta: Ostatnie szlify
- Żadnych bogów, żadnych panów
Zadania Legionu Cezara
Linia fabularna dotycząca Legionu Cezara rozpoczyna się, gdy podczas pierwszej wizyty na Stripie, spotkasz posłańca Cezara.
Zadania poboczne
- Atomowe tango Wang Dang (Freeside)
- Białe czystki (RNK, Camp McCarran)
- Biegnij, Goodsprings, biegnij! (Kajdaniarze, Goodsprings)
- Blues ciężkiego losu (RNK, Wschodnia przepompownia)
- Cenna lekcja (Sunset Sarsaparilla)
- Czy znajdziesz to w swym sercu? (RNK, Przyczółek Mojave)
- ED-E, moja miłość (ED-E)
- Flagi naszych męcicieli (RNK, Camp Golf)
- „For Auld Lang Syne” (Arcade Gannon)
- G.I. Blues (Freeside)
- Gdziekolwiek pójdę (RNK, Kopalnia Techatticup)
- Imię nasze Legion (Legion, Nelson)
- Jak mało wiemy (Strip)
- Już mnie nie boli (RNK)
- Klasyczna inspiracja (Strip)
- Kojoty (RNK, Biura Aerotechu)
- Koło fortuny (Camp Searchlight)
- Księżyc jest nad wieżą (Uczniowie Apokalipsy, Strip)
- Ktoś, kto się mną zaopiekuje (Plac Północnego Vegas)
- Legenda gwiazdy (Sunset Sarsaparilla)
- Liczbowe niepokoje (Cass, Przyczółek Mojave)
- Miesiąc miodowy Aba Daby (Wielcy Chanowie, Red Rock)
- Między wronami (Freeside)
- Młode serca (Boomerzy, Nellis)
- Mogę sprawić, że się przejmiesz (Veronica)
- Możesz na mnie polegać (Karmazynowa Karawana)
- Mój rodzaj miasta (Primm)
- Nagroda trzech kart (RNK, Camp McCarran)
- Najlepsze czasy (Freeside)
- Na prośbę Cezara (Legion)
- Na własnym podwórku (RNK)
- Na zielonej trawce (RNK, Camp McCarran)
- Nie ma cię w mym sercu już (Zatoka Cottonwood)
- Nie, niewiele (RNK, Bitter Springs)
- Nie rób ze mnie żebraka (Wielcy Chanowie)
- Nie spuszczaj nagrody z oczu (RNK, Przyczółek Mojave)
- Nieprzyjazna perswazja (Jacobstown)
- Niewychowane mrówy (Boomerzy, Nellis)
- O mój Papo (Wielcy Chanowie, Red Rock)
- Oko za oko (RNK, Camp Searchlight)
- Palec skazujący (Legion, Fort)
- Pilne sprawy (Karmazynowa Karawana)
- Płacz ile chcesz (Wielcy Chanowie, Red Rock)
- Poborca długów (Freeside)
- Pod osłoną mroku (Bractwo Stali, Ukryta Dolina)
- Pojedynek w Boulder City (RNK, Boulder City)
- Pojedynek w Mieście Duchów (Goodsprings)
- Poleć ze mną (Novac)
- Poza mięchem (Strip)
- Pójdziemy wszyscy razem (RNK, Camp Searchlight)
- Przywrócenie nadziei (RNK, Camp Forlorn Hope)
- Pula talentów (Strip, The Tops)
- Radosny taniec (Boomerzy, Nellis)
- Słyszę twoje pukanie (Legion, Fort)
- Szaleństwo, szaleństwo (Czarna Góra)
- Szpitalny blues Bitter Springs (RNK, Bitter Springs)
- To za moją Małą (Boone, Novac)
- Tylko pies tropiący (Rex, Freeside)
- Uśmiechnięty staruch (RNK, HELIOS Jeden)
- Volare! (Boomerzy, Nellis)
- Walczę z prawem (ZK RNK)
- Will Ciołek (Strip)
- Wizjer na zaślepkę (Bractwo Stali, Ukryta Dolina)
- Włączony (Nipton)
- Wyssij mnie do sucha (Thorn)
- Zagadka medyczna (RNK, Camp Forlorn Hope)
- Zajmij się swoimi sprawami (Bractwo Stali, Ukryta Dolina)
- Zaklinam Cię (RNK, Camp McCarran)
- Zapominam pamiętać o zapominaniu (Boone)
- Zauważysz, kiedy się wydarzy (RNK, Zapora Hoovera)
- Zdobądź każdy szczyt (RNK, Camp Bitter Springs)
- Zgadnij kogo dziś widziałem (Lily, Jacobstown)
- Zimne, lodowate serce (Legion Cezara, Nipton)
- Zostaniemy przyjaciółmi? (Krypta 19)
- Zwrot do nadawcy (RNK, Camp Forlorn Hope)
- Żegnaj, ukochana! (Strip)
Pomniejsze zadania
Są to (najczęściej) krótkie zadania, których nie można śledzić za pomocą PipBoy’a. Jedynym śladem wskazującym to, że je otrzymujesz jest rozmowa z postacią niezależną i krótka notatka w PipBoy’u.
- Ataki na ranczo o północy (Novac)
- Pan Pieszczoch (Boomerzy, Nellis)
- Sprawdź posterunek Strażników Charlie (RNK, Novac)
- Wirus komputerowy Ukrytej Doliny (Bractwo Stali, Ukryta Dolina)
- Zaginiony pistolet laserowy (Bractwo Stali, Ukryta Dolina)
- Zepsute radio (Goodsprings)
- Żądanie Mayesa (RNK, Camp Forlorn Hope)
Jeśli szukasz informacji na temat tego, gdzie poszukiwać unikatowych broni, zapraszamy do listy poświęconej Broni kolekcjonerskiej.
Jeden komentarz na temat “Poradnik – Fallout: New Vegas”