Arroyo
- Zabij złośliwe chwasty, które rozpleniły się w ogrodzie Hakuninna.
- Zdobądź krzemień dla Mynoca, żeby mógł naostrzyć twoją włócznię.
- Odszukaj psa Nagora, który zaginął w dziczy.
- Zdobądź GECK dla swojego obozu.
- Znajdź handlarza imieniem Vic.
Nora
- Ureguluj należności Vica. Przynieś radio z jego domu w Klamath i zapłać Metzgerowi.
- Zepsuj aparaturę Becky.
- Zdobądź części samochodowe dla Smitty’ego.
- Zwróć medalion Anny.
- Zbierz pieniądze od Freda.
- Zdobądź książkę od Dereka.
- Zanieś Smitty’emu jedzenie od Mamuśki.
- Lara chce wiedzieć, co jest przechowywane w kościele.
- Uzyskaj pozwolenie na wojnę gangów od Metzgera.
- Znajdź słabe punkty gangu Tylera, strzegącego kościoła.
- Pomóż Larze zaatakować gang Tylera.
Klamath
- Podłóż ogień pod aparaturę destylacyjną.
- Uratuj trapera imieniem Smiley.
- Pilnuj braminów.
- Ukradnij braminy.
- Zabij króla szczurów.
- Ocal Torra.
Modoc
- Na farmie położonej na północny wschód od Modoc dzieje się coś dziwnego. Zbadaj sprawę i złóż relację Jo.
- Cornelius zgubił swój złoty zegarek kieszonkowy. Znajdź go i zwróć właścicielowi.
- Farrel chce, żebyś znalazł złoty zegarek kieszonkowy Corneliusa. Znajdź go i zwróć Farrelowi.
- Jonny zaginął. Znajdź go i przyprowadź do domu, do Balthasa.
- Jonny jest w jaskiniach. Znajdź sposób, żeby doprowadzić Jonny’ego do domu, do Balthasa.
- Farrel ma w swoim ogrodzie problem z chwastami. Pozbądź się ich.
- Dostarcz wiadomość do Jo w Modoc.
- Jo jest podejrzliwy wobec Żużlowców. Dowiedz się, skąd pochodzą martwe ciała na Nawiedzonej Farmie, a także co przytrafiło się Karlowi.
- Idź do Nory powiedz Karlowi, że może już wrócić do domu.
Kryptopolis
- Zdobądź pług dla Pana Smitha.
- Dostarcz aktówkę Moore’a Panu Bishopowi w Nowym Reno.
- Dostarcz próbkę narkotyku Jet doktorowi Troy.
- Rozwiąż problem z elektrownią w Gecko.
- Dostarcz holodysk Lynette Westinowi w RNK.
- Ocal męża Amandy, Joshuę.
- Zanieś piwo i bimber (po 10 butelek) Lydii.
- Znajdź kombinerki (narzędzia) i klucz francuski dla Valerie.
- Zbadaj osiem sektorów otaczających Gecko i wróć do Starka.
- Wejdź do RNK i wróć do Starka.
Gecko
- Rozwiąż problem z elektrownią w Gecko.
- Napraw elektrownię.
- Zoptymalizuj pracę elektrowni.
- Zdobądź super zestaw naprawczy od Skeetera.
- Zdobądź trójfazowy transformator plazmowy dla Skeetera.
- Poszukaj ghula Woody’ego dla Percy’ego. Spróbuj w Norze.
Broken Hills
- Napraw system oczyszczania powietrza w kopalni.
- Znajdź zaginionych ludzi dla Marcusa.
- Pokonaj Francisa w siłowaniu się na rękę.
- Odbij Mansona i Francisa z więzienia.
- Wysadź system oczyszczania powietrza w kopalni.
- Skieruj więcej mocy elektrycznej do domu Erica.
Nowe Reno
- Odzyskaj swój skradziony samochód.
- Znajdź winnego przedawkowania przez Richarda Wrighta.
- Podejrzany: Jimmy J
- Podejrzany: Jules
- Podejrzany: „Mały” Jesus Mordino
- Podejrzany: Renesco
- Znajdź sposób na dostanie się do Bazy Sierra.
- Wyśledź Lloyda, odzyskaj pieniądze i spraw, by jego przypadek stał się… przykładem dla innych.
- Odwiedź Renesco i odbierz opłatę dla Pana Salvatore w wysokości $1000.
- Pomóż w nadzorowaniu transakcji na pustyni.
- Znajdź substancje blokujące endorfinę, żeby stworzyć lekarstwo na Jet.
- Wysadź w powietrze kocioł Wrighta, w pobliżu stacji kolejowej.
- Zlikwiduj Westina w RNK tak, żeby nie wyglądało to na morderstwo.
- Zabij Carlsona w RNK.
- Dostarcz egzemplarze magazynu Kocia Łapka Pani Kici.
- Dostarcz pistolet laserowy Eldridge’owi.
- Dostarcz paczkę Dużego Jesusa Ramirezowi, w Stajniach.
- Zbierz opłaty od Braci Corsican.
- Zlikwiduj Pana Salvatore dla Dużego Jesusa Mordino.
Republika Nowej Kalifornii
- Zdobądź części/uzyskaj dostęp do Krypty 15.
- Zaopiekuj się „oficerem Jackiem” dla Miry.
- Skończ sprawę z braminami.
- Odbierz papiery od dr Henry’ego.
- Sprawdź działanie serum mutagenicznego na super-mutancie. Spróbuj w Broken Hills.
- Wyeliminuj Pana Bishopa.
- Dostarcz holodysk Westina do Lynette w Kryptopolis.
- Zdobądź dla Vortisa Łowcy Niewolników mapę od Strażników RNK.
- Uwolnij niewolników z zagrody (dla Strażników).
- Dostarcz raport polowy centrologów do UKC-9 w San Francisco.
- Zabijj centrologa w RNK dla Merka.
- Powstrzymaj uprowadzenia braminów.
Krypta 13
- Napraw komputer Krypty 13.
- Porozmawiaj z Gorisem.
Redding
- Dowiedz się, kto pociął dziwkę.
- Znajdź procesor do maszyny górniczej.
- Przerwij rozróbę w barze.
- Zabij Żabę Mortona.
San Francisco
- Tankowiec potrzebuje paliwa.
- Komputer nawigacyjny potrzebuje układu nawigacyjnego, żeby móc działać.
- Musisz użyć karty wejściowej, żeby uzyskać dostęp do komputera nawigacyjnego.
- Zabij Imperatora Shi.
- Centrolodzy potrzebują planów latacza z Navarro.
- Ukradnij plany latacza od Shi.
- Centrolodzy potrzebują paliwa dla ich statku kosmicznego.
- Zabij Badgera, żeby włóczędzy z tankowca mogli przejąć Hub.
- Zabij UKC-9.
- Shi potrzebują planów latacza z Navarro.
- Zdobądź plany latacza od Centrologów.
- Znajdź dziewczynę Badgera w ładowni pod statkiem.
- Smok chce, żebyś pozbył się Lo Pana – najlepiej w walce wręcz.
- Lo Pan chce, żebyś pozbył się Smoka – najlepiej w walce wręcz, jeżeli to możliwe.
- Zdobądź śledzionę dla Chipa.
- Zdobądź ulepszony pancerz wspomagany od Crocketta.
- Zdobądź plany latacza dla Bractwa Stali.
Navarro
- Uwolnij szpona śmierci.
- Napraw K9.
- Zdobądź kartę dostępu od dowódcy bazy.
Krypta 15
- Ocal Chrissy.
- Zabij Dariona.
- Zfinalizuj transakcję z RNK.
- Przekaż holodysk szpiegowski odpowiednim władzom w RNK.