Miasta

Opis miast został sporządzony przez Crzysia.

KRYPTA 13

Tu grę zaczynasz, nie znajdziesz tu nic ciekawego, jedynie kilku ludzi do uratowania i tyle . Tu też grę kończysz.

 

CIENISTE PIASKI

Mała wioska na wschód od Krypty 13. Możesz tu unowocześnić ich rolnictwo. Mieszka tu burmistrz, dla którego możesz pokonać bandytów i odbić jego córkę. W zamian córka będzie „twoja”. Znajduje się tutaj także jaskinia z radskorpionami, jeśli jakiegoś zabijesz to weź jego ogon – przyda się. Pomożesz w ten sposób lekarzowi, który używając ich sporządzi odtrutkę na jad radskorpiona.

 

KRYPTA 15

Taka sama jak 13-nastka, lecz jest zawalona i wchodzimy do niej poprzez studzienkę kanalizacyjną, a następnie za pomocą liny zjeżdżamy w dół szybem windy. Napotkamy tu dużo szczurów i innych gadów . Znajdziemy tu pistolet maszynowy, kurtkę i medykamenty.

 

ZŁOMOWO

Nareszcie jakaś metropolia ;-)! Spotkamy tu burmistrza Killiana, posiada on swój sklep, w którym możemy kupić fajne rzeczy. Lepiej jednak oszczędzać kasę na Hub, w którym zaopatrzymy się dużo lepiej. Natkniemy się także na kasyno Gizma, który jest gangsterem, na tyle ciężkim, że nie może wstać . Dla Gizma możesz zabić Killana :>. Napotkamy tu też hotel, a w nim gang (uważają się za niepokonanych) – Czachy, straszne cieniasy. W hotelu jest też dzi… eee panna lekkich obyczajów ;D. Uratuj ją od pewnego zbira i da ci… ( sam zobacz ;-)). Jest też bar, a tam urna z prochami żony właściciela lokalu, jeśli ją ukradniesz (dość fajnie wygląda – jak puchar:)) możesz ją oddać właścicielowi, wzrośnie twoja reputacja. I to chyba na tyle… Aha, jest tu jeszcze ring, możemy tam obstawić walki, lub sami powalczyć.

 

HUB

No no, to już można nazwać „Falloutowym Nowym Jorkiem”. Jest tu dużo sklepów, w tym dwa z dobrymi broniami np. bazooką! Jest tu policja, szpital, bar, biznesmen Wieżowiec, biura karawan, kilka farm oraz sklep z prochami (nie te do strzelania ). Napotkamy dość silny gang Kaffara. Do tego możemy wykonać kilka zadań dla gangu złodziei i zapożyczyć się w biurze pożyczkowym. Można tu się nieźle obłowić, dużo sprzętu, naprawdę cool miasto. Będziesz miał nawet możliwość uwolnienia kadeta Bractwa Stali. Spotkasz to Harolda – ghoula, który za 25 kapsli opowie Ci swoją historię (naprawdę warto).

 

NEKROPOLIS

Miasto Ghuli, które wkrótce zostanie opanowane przez mutków. Jest tu krypta 12, w której znajduje się hydroprocesor. Spotkamy tu mutanta, który zaprowadzi nas do Bazy wojskowej wprost przed oblicze Porucznika – mutanta, który chce zmusić nas do zdradzenia lokalizacji krypty 13. Bardzo ważne miejsce w grze, dzięki któremu zdobędziemy hydroprocesor i sporo punktów doświadczenia.

 

GRUZY

Miasto zbudowane na ruinach Los Angeles. Centrum to Adytum, rządzi tam burmistrz Zimmer. Ma on swoich „ochroniarzy” regulatorów (w rzeczywistości to oni rządzą nim). Jest tu gang Brzytwy, jednak gdy mu się przyjrzeć bliżej, to to tylko zwykli ludzie których Zimmer chce wykończyć. Dalej jest biblioteka Dzieci Apokalipsy, są trochę jeb… nienormalni . I Zbrojeniowcy :> mają cool sprzęt, jeśli wykonasz dla nich kilka qestów wszystko będzie twoje .Jednak żeby się do nich dostać będziemy musieli pokonać rodzinkę „przesłodkich” szponków śmierci. Więcej atrakcji tu nie ma, tylko w Adytum jest kilka sklepów.

 

KATEDRA

To tu ukrywa się wielki mistrz mutantow, który pragnie wszystkich powrzucać do kadzi. Poza tym jest tu biskup Morfeusz (ma wielkie jedynki nie? ), sklep wielobranżowy , lekarz i taka jedna ładna zakonnica :>. Zanim wejdziesz do środka twoim oczom ukaże się wielki budynek to właśnie ta katedra. Przed nią jest kupa ludzi, bandytów, itp. Chałastra. Należ także wspomnieć o niejakim Biczowniku – „lekkim” psycholku ;].

 

BRACTWO STALI

No no, możesz tu zdobyć najlepszą broń w Falloucie, no może oprócz Blasku i Bazy wojskowej. Jest to bunkier wspomnianego wyżej BS, dowodzi nim generał Maxson. Naprawdę opłaca się do nich dołączyć – Pancerz Wspomagany i broń ciężka sprawi, że będziesz niepokonany. Jest tu Szpital, w którym możesz się wyleczyć z napromieniowania i podnieść atrybuty na stałe. Bibliteka – wiele jest tam danych np. o mutkach. No i pokoje dowódców, Generał i rada starszych będą zlecać ci zadania. To by było na tyle. Bunkier Bractwa chyba najbardziej mi się podoba (szczególnie jak się go rozwala):)

 

BLASK

Zniszczony schron przeciwatomowy. To tu musisz się udać i przynieść dowody, by dołączyć do Bractwa. Jest to bardzo, ale to bardzo dużo broni i amunicji. Pancerze, broń plazmowa, lekarstwa i dane (holodyski) na temat mutantów. Gdy zanalazłem tu Karabin Plazmowy i przerobiłem go u Kowala w Adytum, rozwalałem wszystko co się rusza.

 

BAZA WOJSKOWA

Ostatni cel naszego ataku – baza mutantów. Wejście jest gęsto patrolowane. W środku okaże się, że jest to stary bunkier Bractwa w, którym Maxon mordował swoich ludzi :(. Jest tam bardzo dużo mutantów, masa broni i amunicji, a także porucznik (przypuszczam, że to był asystent Maxona lecz M. zastawił go i kilku żołnierzy w bunkrze, którzy wystawieni na promieniowanie zmutowali) twardy mutant z kluczem do bomby atomowej w Katedrze. Jest tu zbrojownia nie będę mówił co tam jest, bo można się domyślić. Kilka robotów i jedna taka babka Sahra, z takim mutkiem się jeb… eee kochała ;-), mutanta musisz oczywiście zabić, ona cie za to znienawidzi… :(.

Dodaj komentarz