Sierżant McCredie z Camp Golf opowie Ci o tym, jak bardzo jest zawiedziony postawą swoich podwładnych, których nazwano Wyrzutkami, z uwagi na ich toporny charakter. Zaoferuj pomoc, a zadanie zostanie aktywowane.
Trzeba teraz porozmawiać z czterema członkami jednostki. Każdy z nich ma inną wizję poprawienia morale.
- rozmowa z Pointdexterem umożliwi rozwiązanie zadania przez oszukanie. Musisz po prostu zmienić osiągi zespołu w bazie danych. Możesz to zrobić w jednym z dwóch terminali. Oba znajdują się w pobliskim Resorcie House’a. Pierwszy, który znajduje się na biurku niedaleko wejścia nie ma zabezpieczeń, ale dobrać się do niego możesz tylko po kryjomu. Drugi terminal jest zabezpieczony trudnym hasłem, ale łatwiej jest trafić na moment, by nikt nie widział, jak w nim grzebiesz. Po prostu użyj któregoś z nich i zmień wpisy dotyczące Wyrzutków
- rozmowa z Mags doprowadzi do wyprowadzenia Wyrzutków na strzelnicę. Trzeba mieć umiejętność Broń palna na poziomie 45 punktów, by nauczyć oddział sprawnie strzelać. Po zakończonym treningu porozmawiaj ponownie z Mags i zapytaj o wyniki. Nadejdzie kolej na naukę rzutu granatem. Podobnie, jak w przypadku broni, tutaj musisz się wykazać 45 punktami w Materiałach wybuchowych
- O’Hanrahan stwierdzi, że drużyna jest zbyt podzielona. Musisz użyć Retoryki, by przekonać pozostałych członków, by bardziej starali się współpracować z resztą. Porozmawiaj z każdym z nich, pytając o nich samych lub pozostałych członków zespołu. Pojawi się opcja użycia Retoryki. Potrzebujesz 40 punktów, by przekonać ich do współdziałania
- pomysł Razz’a polega na naszprycowaniu członków zespołu Psycho od Jacka z Red Rock. Udaj się we wskazane miejsce, odbierz prochy i wróć z nimi do Razz’a
Każde z tych rozwiązań doprowadzi do ukończenia zadania. Oczywiście jedne wypływają na drużynę lepiej, niż inne.