Uśmiechnięty Staruch

Gdy tylko pojawisz się przed elektrownią HELIOS Jeden zaczepi Cię Por. Haggerty. Możesz ją przekonać za pomocą retoryki lub Nauk Ścisłych, że jesteś w stanie im pomóc. Zadanie zostanie aktywowane. Na początku masz się spotkać z ich „ekspertem” na tyłach elektrowni.

Kalibrujemy lustra

Fantastyczny powie Ci o złym ustawieniu luster, przez co efektywność elektrowni bardzo spadła. Dostaniesz też hasło do terminalu luster zachodnich. Twoje zadanie polega właśnie na poprawnym ustawieniu wschodnich i zachodnich luster.

Uważaj, terminale są zaminowane. Masz hasło do terminalu zachodniego, więc nie powinno być problemów. Po prostu zresetuj połączenie z serwerem. Czas na terminal wschodni. Dostęp do niego uzyskasz albo się włamując do systemu (potrzeba 75 Nauki), albo podczas rozmowy z Ignacio Rivasem, który znajduje się niedaleko Fantastycznego. Ignacio powie Ci o Uczniach Apokalipsy i o Archimedesie – broni, która znajduje się na terenie elektrowni.

Wchodzimy do wieży

Oba terminale działają? Czas wejść do Wieży z baterią słoneczną. W środku czeka Cię ciężkie starcie z robotami i wieżyczkami. Najlepiej na razie je zignorować i od razu wejść do pokoju naprzeciw korytarza, którym wszedłeś. Jest zaminowany. Żeby nie tracić czasu strzel w miny. Teraz do terminala, włam się i wyłącz wieżyczki. Przynajmniej je masz z głowy. Podążaj za znacznikiem a dotrzesz do windy prowadzącej na Poziom Obserwacyjny. Tutaj na szczęście wrogów nie ma. Za to pojawia się problem – główny terminal otrzymuje za mało prądu. Trzeba dostarczyć mu więcej.

By samodzielnie naprawić generator potrzebujesz złomu i 35 punktów Naprawy. Złom znajdziesz na terenie Wieży. Gorzej z umiejętnością. Jeśli nie masz wystarczającej ilości punktów, ani magazynu zwiększającego Naprawę, idź po schodach na górę tego pomieszczenia. W pokoju na górze znajduje się robot o nazwie PYTHON. Do uruchomienia go znów… potrzeba 45 Nauki albo kartę identyfikacyjną, która znajduje się w Wieży z baterią słoneczną.

Decyzja

Po uruchomieniu robot uda się do komputera, by go zasilić. Nieważne, jaki sposób wybrałeś – najważniejsze, że masz dostęp do komputera. Musisz teraz wybrać, komu chcesz wysłać prąd:

  • McCarran i Strip Las Vegas – zyskasz reputację u RNK, doświadczenie, a Fantastyczny przypisze sobie zasługi
  • Fermont i Westside – zyskasz tyle samo doświadczenia, stimpaki i torby lekarskie a do tego trochę reputacji u Uczniów Apokalipsy
  • Cały region – tyle samo expa, dużo reputacji u Uczniów, Księgę wiedzy i trochę medykamentów
  • Archimedes II – uruchamiając uzbrojenie stracisz reputację u RNK, ale będziesz mógł używać Archimedesa jako broń
  • ostatnia opcja wydaje się być taka sama, jak Cały region z tą różnicą, że wiele energii się zmarnuje. Zyskasz trochę reputacji u Uczniów, ale stracisz u RNK

Cokolwiek wybierzesz, idź do pokoju, gdzie był wyłączony robot, wyjdź na zewnątrz. Zejdź po rampie niżej i aktywuj elektrownię. Pooglądaj błysk (?) i wracaj do Ignacio. Gdy mu powiesz o przekierowaniu zasilania, zadanie zostanie zakończone.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.