Błąd w Fallout Et Tu przy kradzieży gra się wyłącza

Przeglądają 6 wpisy - 1 przez 6 (z 6 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #13649
    Beren
    Participant

    Witam mam problem. Gram w Fallout 1 et tu 2 in 1. Przy kradzieży wyskakuje błąd i gra się wyłącza. Błąd poniżej

    „The instruction at 00002e77 referenced memory at 00002e77. The memory could no be ready from…” Naciskam „OK” i wylącza się całkowicie. Ktoś ma jakies rozwiązanie?

    EDIT:

    Wygląda na to, że przy kradzieżach wyskakuje jak powyżej błąd ale przy każdym razie te cyfry się zmieniają. Będę wdzięczny za pomoc

    #13656
    Szponix
    Keymaster

    Hej,
    Ale wyskakuje Ci to w oryginalnym Et Tu (wersja angielska), czy w spolszczeniu?

    #13662
    Beren
    Participant

    Witaj. Wyskakuje mi w spolszczeniu.

    #13668
    Szponix
    Keymaster

    W spolszczeniu Fo1 (z którego korzysta Et Tu) też pojawiał się ten błąd. Mi udało się go naprawić edytując komunikat wyświetlany gdy następuje nieudana próba kradzieży.
    Znajdziesz go w pliku: text\english\game\skill.msg
    Linia tekstu, która powodowała błąd, wygląda tak:
    {570}{}{Zanim niedoszły łup (%s) dostał się w twoje ręce, twój zamiar kradzieży wychodzi na jaw.}
    Po prostu wpisz tutaj coś innego i powinno działać.

    #13684
    Beren
    Participant

    Czyli mam wszystko wykasować i wpisać cokolwiek? Nie spowoduje to znowuż jakich komplikacji? Widzę, że tekst jest specyficznie napisany/zakodowany. Czy mam może wpisać cokolwiek ale w konkretnym miejscu między nawiasami?

    #13689
    Szponix
    Keymaster

    Możesz spróbować tam wstawić np.
    {570}{}{Nie udało się ukraść przedmiotu %s.}
    Jak się boisz, że coś popsujesz, to zrób sobie kopię tego pliku przed zmianami. Zaletą rzeczy cyfrowych jest to, że w dużej większości przypadków można stosować metodę prób i błędów 😉

Przeglądają 6 wpisy - 1 przez 6 (z 6 w sumie)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.