- This topic has 5 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 3 miesiące, 1 tydzień temu by Szponix.
- AutorWpisy
- 23 czerwca 2024 o 22:11 #13649BerenParticipant
Witam mam problem. Gram w Fallout 1 et tu 2 in 1. Przy kradzieży wyskakuje błąd i gra się wyłącza. Błąd poniżej
„The instruction at 00002e77 referenced memory at 00002e77. The memory could no be ready from…” Naciskam „OK” i wylącza się całkowicie. Ktoś ma jakies rozwiązanie?
EDIT:
Wygląda na to, że przy kradzieżach wyskakuje jak powyżej błąd ale przy każdym razie te cyfry się zmieniają. Będę wdzięczny za pomoc
24 czerwca 2024 o 17:24 #13656SzponixKeymasterHej,
Ale wyskakuje Ci to w oryginalnym Et Tu (wersja angielska), czy w spolszczeniu?25 czerwca 2024 o 09:29 #13662BerenParticipantWitaj. Wyskakuje mi w spolszczeniu.
25 czerwca 2024 o 14:57 #13668SzponixKeymasterW spolszczeniu Fo1 (z którego korzysta Et Tu) też pojawiał się ten błąd. Mi udało się go naprawić edytując komunikat wyświetlany gdy następuje nieudana próba kradzieży.
Znajdziesz go w pliku:text\english\game\skill.msg
Linia tekstu, która powodowała błąd, wygląda tak:
{570}{}{Zanim niedoszły łup (%s) dostał się w twoje ręce, twój zamiar kradzieży wychodzi na jaw.}
Po prostu wpisz tutaj coś innego i powinno działać.26 czerwca 2024 o 10:53 #13684BerenParticipantCzyli mam wszystko wykasować i wpisać cokolwiek? Nie spowoduje to znowuż jakich komplikacji? Widzę, że tekst jest specyficznie napisany/zakodowany. Czy mam może wpisać cokolwiek ale w konkretnym miejscu między nawiasami?
26 czerwca 2024 o 18:33 #13689SzponixKeymasterMożesz spróbować tam wstawić np.
{570}{}{Nie udało się ukraść przedmiotu %s.}
Jak się boisz, że coś popsujesz, to zrób sobie kopię tego pliku przed zmianami. Zaletą rzeczy cyfrowych jest to, że w dużej większości przypadków można stosować metodę prób i błędów 😉 - AutorWpisy
- Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.
Dzięki za tę solucję, właśnie się zebrałem po latach do Fallouta i bardzo mi się przydała solucja. Ukończyłem grę w…