Problem z Veronicą

Przeglądają 5 wpisy - 1 przez 5 (z 5 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #7590
    Heyllin
    Participant

    Witam,
    Od dłuższego czasu gram w Fallout: New Vegas i szczęśliwie udało mi się wykonać już praktycznie wszystkie questy oraz odwiedzić wszystkie miejsca. W linii fabularnej jestem tuż przed bitwą z wojskami Legionu, a przed tym chciałbym skończyć także wątki moich towarzyszy. Tutaj pojawia się mój problem; nie mogę aktywować zadania „Mogę sprawić, że się przyjmiesz”. Veronicę spotkałem na swojej drodze w momencie, gdy wszystkie postacie i zadania, które wywoływały jej reakcje zostały już zaliczone. Odwiedzam z nią miejsca, które teoretycznie miały aktywować jej linię dialogową, jednak to nie przynosi skutków.
    Z Veronicą miałem także problem, gdy starałem się wręczyć jej sukienkę. Nic się nie działo. Starałem się wpłynąć na nią kodami na konsoli, ale średnio sobie z tym radzę i nie przyniosło do pożądanych skutków. Dopiero po dłuższym czasie i wręczaniu jej mnóstwa znalezionych na pustyni przedmiotów, zareagowała tak, jak powinna i nauczyła moją postać specjalnego ciosu. Ponadto, aktywował się też jakiś dialog, w którym miałem możliwość wyboru jednej z trzech opcji dialogowych. Podejrzewam, że to któryś z tych, które miały pojawić się w Nipton bądź innym miejscu, zaś sama postać „odwiesiła się” w jakimś całkiem randomowym miejscu i zaczęła dialog.
    Bardzo fajnie byłoby móc aktywować to zadanie, nawet za pomocą kodów. Chciałbym ukończyć je przed bitwą, a do niej nie zostało mi już nic do zrobienia (nie licząc dodatków, grania w kasynach i owej misji z Veronicą właśnie).
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam,
    H.

    #7591
    Szponix
    Keymaster

    Hej 😉
    Podobno ten quest jest zaprojektowany w ten sposób, że musisz po raz pierwszy odwiedzić jakieś miejsce / wykonać czynność z Veronicą, by jej zadanie się aktywowało.
    Na przykład: jeśli pójdziesz do muzeum w Nelis i pogadasz z Petem bez Veroniki, a później wrócisz i zrobisz to samo z nią, to zadanie się nie rozpocznie, bo już tam byłeś.
    Jak u Ciebie z angielskim? Tutaj ludzie podają dodatkowe miejsca, które warto odwiedzić:
    * Camp McCarran – Inside the terminal building. You must bring her to the center set of doors or the set of doors closest to Colonel Hsu. The third set of the doors will not trigger the conversation
    * Camp McCarran – Discussing the OSI’s current objectives with Dr. Hildern and starting the Side Quest: There Stands the Grass
    * Vault 3 – Enter Vault 3 with her
    * Casa Madrid Apartments – After talking with Anderson and starting the Side Quest: The White Wash
    * Old Mormon Fort – Talk to Julie Farkas with Veronica in tow.
    * Silver Rush Gambling Hall – Get close to the energy crates near Gloria Van Graff inside the Silver Rush
    * Nellis Air Force Base – After listening to Pete’s lecture in front of the mural (don’t interrupt him until he is done)
    * Nipton – Just walk around, eventually she’ll make a comment
    * REPCONN Test Site – When you ask Jason Bright about what the Great Journey is, she’ll talk to you afterward.
    * Nelson or Cottonwood Cove – Again, just walk around a bit. * Lucky 38 presidential suite.

    #7592
    Heyllin
    Participant

    Udało mi się rozpocząć dialog z Veronicą w Camp McCarran. Wszedłem przez środkowy zestaw drzwi i skierowałem się w stronę dowódcy, do zestawu drzwi po lewej. Tam zaczęła komentować Bractwo. Niestety, reszta opcji nie przynosi pozytywnych rezultatów. Zostało mi więc wycisnąć z gry jeszcze jeden dialog bądź poradzić sobie jakoś przy pomocy kodów i w ten sposób rozpocząć zadanie. Ktoś wie, jak można by tego dokonać? Bądź ma jakiś pomysł, gdzie udałoby się wymusić od gry jeszcze jeden dialog Veronicki?
    Poniżej dodaję link do plików z zapisem gry. Być może uda się komuś znaleźć ten potrzebny dialog:
    Victoria.rar

    #7593
    Heyllin
    Participant

    Edit.:
    Już nieaktualne. Udałem się (znowu) do Muzeum Bazy Lotniczej i posłuchałem opowieści. Tym razem się udało, a Veronica zaczęła ze mną dialog. Nie wiem, dlaczego przedtem było inaczej. Tym razem poszedłem do kuchni zrobić sobie jedzenie, gdy leciał monolog tego chłopca, więc może chodziło o to, że moja postać przez cały ten czas stała w miejscu? W każdym razie, dziękuję za zainteresowanie, a sam temat można zamknąć 🙂

    Edit.2:
    Jednak kolejny problem. Wszystkie trzy opcje, które mogą poruszyć zadanie do przodu, zostały już przeze mnie wcześniej wykonane. Pistolet pulsacyjny zabrałem, dane z krypty 22 pobrałem, a Heliosa Jeden odpaliłem praktycznie na początku gry. Ktoś ma jakiś pomysł, co teraz?

    Edit.3:
    Udało się. Wszedłem do Krypty 22 i najechałem „kursorem” na terminal z danymi, po czym w konsoli wpisałem polecenie: „set a6a6a.DataState to 0”. Zadziałało i mogłem znów pobrać dane. Ogólnie, bardzo opłaca się wchodzić na stronę Fallout Wikia i ustawiać język strony jako angielski. Jest tam bardzo dużo opisów błędów i metod radzenia sobie z takimi bugami. Sposób na tego questa zostawiam dla potomnych.

    #7596
    Szponix
    Keymaster

    Super opis, wielkie dzięki 😉

Przeglądają 5 wpisy - 1 przez 5 (z 5 w sumie)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.