- This topic has 12 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 7 lat, 8 miesięcy temu by Szponix.
- AutorWpisy
- 3 stycznia 2017 o 08:59 #6388NetomnyParticipant
Siema, mam pytanie dotyczące misji ”Pozbądź się bandytów ukrywających sie w zaginionym mieście” zlecona przez tego gościa z karawany.
Wytłukłem tam wszystkich Meksyków łącznie z tym szefem i jego zastępcą, misie zleconą przez ghuli ”Zabij Juana Rodrigueza i jego zastępcę Sancheza” i ta misja jest zaliczona, jednak ta pierwsza o której wspomniałem nie, ktos ma jakieś pomysły?3 stycznia 2017 o 18:14 #6389fffffffffParticipantCóż. Że tak powiem – Meksyki nie ukrywają się w zaginionym mieście, a nawet nie próbują.
3 stycznia 2017 o 18:35 #6391SzponixKeymasterMeksykanie nie są bandytami, o których chodzi w zadaniu 😉 . Ci których szukasz siedzą w podziemiach Zaginionego Miasta.
W górnym prawym rogu mapy znajdziesz zawalony budynek, z wyrwą w ścianie zamiast drzwi. W nim będzie klapa na podłodze. Pod nią zejście do bazy bandytów.4 stycznia 2017 o 12:23 #6395NetomnyParticipantPrzypadkiem znalazłem gdzie są ukryci bandyci, teraz mam inny problem.
Zacząłem wykonywać misję dla Imperium żeby złapać bezimiennego, dałem temu gościowi informatorowi pod kryjówką 400kapsli żeby informował co i jak, poszedłem powiedzieć to do doradczyni Elisy kazała podłączyć pibboya do komputera i zrobilem to, miałem dostać informację na piboya kiedy i gdzie będzie bezimienny jednak w tych dwóch miejsach w wymarłej części go nie ma, czekalem też kilka dni i żadnej informacji? Doradca Elisa w kólko powtarza ”W międzyczasie uważaj na siebie. Zobaczymy się ponownie, gdy przyjdzie czas, by rozprawić się z bezimiennym.”4 stycznia 2017 o 18:00 #6399SzponixKeymasterProponuję zająć się czym innym w międzyczasie. Są trzy możliwości:
1. musisz najpierw skończyć jakiego innego questa
2. musisz zdobyć odpowiedni poziom
3. musisz odczekać dłużej
Nie wiem, co takiego sprawdza skrypt, ale zazwyczaj są to tego typu rzeczy.4 stycznia 2017 o 21:38 #6400Drako_SchifferParticipantNajczęściej pomaga pójście z karawaną bądź popałętanie się w okolicy. Po rozmowie z jakimś NPC [np. handlarzem albo Łowcą przy wejściu] i skończeniu rozmowy, pojawi się okno dialogowe informujące o wezwaniu.
4 stycznia 2017 o 23:33 #6401fffffffffParticipantDobra, to skoro wątek się rozwinął to ja też mam pewien problem. Mianowicie. Po ustanowieniu już nowego imperatorA, czekałem na nowe questy od niego. I się doczekałem, ale zawaliłem sprawę, bo podjąłem się zadania przyniesienia pistoletu pulsacyjnego Łowcom. Szczerze to wziąłem sobie ten pistolecik na własność/kupiłem u starego zboczeńca i zrezygnowałem z tego questa. Teraz imperator widzi problem, bo dostałem wiadomość na pip-boyu i że jest mną rozczarowany, i tak jakby zrywa współpracę. Nie idzie z nim nawet pogadać, a do Łowców nie chcę dołączać, bo Lystra się obrazi. Co dalej począć :/
5 stycznia 2017 o 13:28 #6402Drako_SchifferParticipantO stary, droga bez odwrotu. Robienie w tej modyfikacji na skróty to jedna z najgorszych opcji bo potem pojawiają się niedociągnięcia. Np. jeśli będziesz pomagał ghulom, to meksykańce w Zaginionym Mieście już się do ciebie nie odezwą.
6 stycznia 2017 o 09:05 #6404SzponixKeymasterDokładnie. Ja nawet ghulom nie pomogłem, tylko zaoferowałem, że pomogę i już dupa z rozmowy z Ramirezem. No ale to fanowska produkcja. Nie można oczekiwać, że będzie dopieszczona tak, jak te z BlackIsle.
6 stycznia 2017 o 11:51 #6405fffffffffParticipantWłaśnie mi się wydaje, że jest dopieszczona bardziej niż 1 i 2, chociaż mniej contentu, a te sytuacje to zamysł autorów.
6 stycznia 2017 o 15:22 #6406SzponixKeymasterTego nie wiemy. Równie dobrze mogli po prostu nie przewidzieć takich sytuacji. Mi się właśnie wydaje, że skrypty w Fo2 były bardziej elastyczne. Mam na myśli to, że można było bardziej kombinować zanim gracz zdecydował opowiedzieć się po czyjejś stronie. W Fo 1.5 zwykła rozmowa z ghulami spowodowała, że Meksykańscy już nie chcą ze mną gadać. W Fo2 w takiej sytuacji mógłbym się jakoś wytłumaczyć, okłamać ich, albo powiedzieć, że jednak chce stanąć po ich stronie. Tu w ogóle nie ma takiej możliwości.
7 stycznia 2017 o 22:25 #6423maziParticipantU mnie także imperatorka elisa nie chce gadać ze mną, ciekawe czy daje jakieś zadanie??
Ja pomogłem ghulom, i rozwaliłem wszystkich meksykańców :D, potem zagram drugi raz by zobaczyć co będzie inaczej, a tak po za tym to polecam robić savy, ja praktycznie przed każdym z kim gadam robie save, a nawaliłem już ponad 300savów
8 stycznia 2017 o 10:31 #6428SzponixKeymasterCzęste sejwy to reguła, która się sprawdza nie tylko w Fallout 1.5, ale i Jedynce oraz Dwójce 😉 Złotą zasadą jest zrobić sejwa podczas zaraz po wejściu pierwszy raz do jakiegoś miasta i kolejne zapisy robić na innym slocie.
- AutorWpisy
- Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.
Dzięki za tę solucję, właśnie się zebrałem po latach do Fallouta i bardzo mi się przydała solucja. Ukończyłem grę w…