Problemy z przejściem misji – zabicie bandytów w Zaginionym Mieście

Przeglądają 13 wpisy - 1 przez 13 (z 13 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #6388
    AvatarNetomny
    Participant

    Siema, mam pytanie dotyczące misji ”Pozbądź się bandytów ukrywających sie w zaginionym mieście” zlecona przez tego gościa z karawany.
    Wytłukłem tam wszystkich Meksyków łącznie z tym szefem i jego zastępcą, misie zleconą przez ghuli ”Zabij Juana Rodrigueza i jego zastępcę Sancheza” i ta misja jest zaliczona, jednak ta pierwsza o której wspomniałem nie, ktos ma jakieś pomysły?

    #6389
    Avatarfffffffff
    Participant

    Cóż. Że tak powiem – Meksyki nie ukrywają się w zaginionym mieście, a nawet nie próbują.

    #6391
    AvatarSzponix
    Keymaster

    Meksykanie nie są bandytami, o których chodzi w zadaniu 😉 . Ci których szukasz siedzą w podziemiach Zaginionego Miasta.

    W górnym prawym rogu mapy znajdziesz zawalony budynek, z wyrwą w ścianie zamiast drzwi. W nim będzie klapa na podłodze. Pod nią zejście do bazy bandytów.
    #6395
    AvatarNetomny
    Participant

    Przypadkiem znalazłem gdzie są ukryci bandyci, teraz mam inny problem.
    Zacząłem wykonywać misję dla Imperium żeby złapać bezimiennego, dałem temu gościowi informatorowi pod kryjówką 400kapsli żeby informował co i jak, poszedłem powiedzieć to do doradczyni Elisy kazała podłączyć pibboya do komputera i zrobilem to, miałem dostać informację na piboya kiedy i gdzie będzie bezimienny jednak w tych dwóch miejsach w wymarłej części go nie ma, czekalem też kilka dni i żadnej informacji? Doradca Elisa w kólko powtarza ”W międzyczasie uważaj na siebie. Zobaczymy się ponownie, gdy przyjdzie czas, by rozprawić się z bezimiennym.”

    #6399
    AvatarSzponix
    Keymaster

    Proponuję zająć się czym innym w międzyczasie. Są trzy możliwości:
    1. musisz najpierw skończyć jakiego innego questa
    2. musisz zdobyć odpowiedni poziom
    3. musisz odczekać dłużej
    Nie wiem, co takiego sprawdza skrypt, ale zazwyczaj są to tego typu rzeczy.

    #6400
    AvatarDrako_Schiffer
    Participant

    Najczęściej pomaga pójście z karawaną bądź popałętanie się w okolicy. Po rozmowie z jakimś NPC [np. handlarzem albo Łowcą przy wejściu] i skończeniu rozmowy, pojawi się okno dialogowe informujące o wezwaniu.

    #6401
    Avatarfffffffff
    Participant

    Dobra, to skoro wątek się rozwinął to ja też mam pewien problem. Mianowicie. Po ustanowieniu już nowego imperatorA, czekałem na nowe questy od niego. I się doczekałem, ale zawaliłem sprawę, bo podjąłem się zadania przyniesienia pistoletu pulsacyjnego Łowcom. Szczerze to wziąłem sobie ten pistolecik na własność/kupiłem u starego zboczeńca i zrezygnowałem z tego questa. Teraz imperator widzi problem, bo dostałem wiadomość na pip-boyu i że jest mną rozczarowany, i tak jakby zrywa współpracę. Nie idzie z nim nawet pogadać, a do Łowców nie chcę dołączać, bo Lystra się obrazi. Co dalej począć :/

    #6402
    AvatarDrako_Schiffer
    Participant

    O stary, droga bez odwrotu. Robienie w tej modyfikacji na skróty to jedna z najgorszych opcji bo potem pojawiają się niedociągnięcia. Np. jeśli będziesz pomagał ghulom, to meksykańce w Zaginionym Mieście już się do ciebie nie odezwą.

    #6404
    AvatarSzponix
    Keymaster

    Dokładnie. Ja nawet ghulom nie pomogłem, tylko zaoferowałem, że pomogę i już dupa z rozmowy z Ramirezem. No ale to fanowska produkcja. Nie można oczekiwać, że będzie dopieszczona tak, jak te z BlackIsle.

    #6405
    Avatarfffffffff
    Participant

    Właśnie mi się wydaje, że jest dopieszczona bardziej niż 1 i 2, chociaż mniej contentu, a te sytuacje to zamysł autorów.

    #6406
    AvatarSzponix
    Keymaster

    Tego nie wiemy. Równie dobrze mogli po prostu nie przewidzieć takich sytuacji. Mi się właśnie wydaje, że skrypty w Fo2 były bardziej elastyczne. Mam na myśli to, że można było bardziej kombinować zanim gracz zdecydował opowiedzieć się po czyjejś stronie. W Fo 1.5 zwykła rozmowa z ghulami spowodowała, że Meksykańscy już nie chcą ze mną gadać. W Fo2 w takiej sytuacji mógłbym się jakoś wytłumaczyć, okłamać ich, albo powiedzieć, że jednak chce stanąć po ich stronie. Tu w ogóle nie ma takiej możliwości.

    #6423
    Avatarmazi
    Participant

    U mnie także imperatorka elisa nie chce gadać ze mną, ciekawe czy daje jakieś zadanie??

    Ja pomogłem ghulom, i rozwaliłem wszystkich meksykańców :D, potem zagram drugi raz by zobaczyć co będzie inaczej, a tak po za tym to polecam robić savy, ja praktycznie przed każdym z kim gadam robie save, a nawaliłem już ponad 300savów

    #6428
    AvatarSzponix
    Keymaster

    Częste sejwy to reguła, która się sprawdza nie tylko w Fallout 1.5, ale i Jedynce oraz Dwójce 😉 Złotą zasadą jest zrobić sejwa podczas zaraz po wejściu pierwszy raz do jakiegoś miasta i kolejne zapisy robić na innym slocie.

Przeglądają 13 wpisy - 1 przez 13 (z 13 w sumie)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.