Broń

Broń… najbardziej przydatna rzecz, tym którzy chcą przetrwać w świecie apokalipsy. Broń jest też potrzebna do stoczenia ostatecznej walki, która pomoże nam uratować świat. Aby mieć pewność, jaką broń użyć i jaki rodzaj trenować, przeczytajcie ten opis. Mam nadzieję, że pomoże wam podjąć właściwą decyzję.

Palna broń lekka

Colt 6520 10mm

Colt 6520 10mm

Pistolet Samopowtarzalny Colt 6520 kalibru 10mm. Każde naciśnięcie spustu automatycznie przeładowuje broń, do wyczerpania magazynka. Wyłącznie pojedyncze strzały.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – z celowaniem.
  • Tryb ognia: pojedynczy
  • Obrażenia: 5 – 12
  • Min. SI: 3
  • Magazynek: 12 strzałów (Amunicja 10mm JHP)
  • Zasięg: 25
  • Waga: 4 funty

Gdzie to znajdziesz: posiadamy go w swoim ekwipunku na początku gry.

Desert Eagle .44

Desert Eagle .44

Pradawny pistolet Magnum Desert Eagle na amunicję 0,44 cala. Długoletnie zainteresowanie kinematografią końca XX w. sprawiło, że to bodaj najpopularniejsza krótka broń palna wszech czasów.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – z celowaniem
  • Tryb ognia: pojedynczy
  • Obrażenia: 10 – 16
  • Min. SI: 5
  • Magazynek: 8 strzałów. (Amunicja .44 Magnum)
  • Zasięg: 25
  • Waga: 4 funty

Gdzie to znajdziesz: zakup u Killiana Darkwatera w Złomowie.

Pistolet 5,56 mm

Pistolet 5,56 mm

Karabinek kalibru 5,56 mm zmodyfikowany i przycięty do rozmiarów pistoletu. Broń unikatowa, wykonana z wyraźnym pietyzmem i ogromną wprawą.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – z celowaniem
  • Tryb ognia: pojedynczy
  • Obrażenia: 20 – 30
  • Min. SI: 5
  • Magazynek: 5 strzałów. (Amunicja 223. FMJ)
  • Zasięg: 30
  • Waga: 5 funtów

Gdzie to znajdziesz: pomóż Irwinowi w Hubie.

Mauser 9 mm

Mauser 9 mm

Pistolet Mauser M/96 na amunicję Parabellum. W doskonałym stanie, niezwykle celny.

  • Potrzebne PA: 4 – bez celowania, 5 – z celowaniem
  • Tryb ognia: pojedynczy
  • Obrażenia: 5 – 10
  • Min. SI: 3
  • Magazynek: 7 strzałów (Amunicja 9mm Parabellum)
  • Zasięg: 22
  • Waga: 3 funty

Gdzie to znajdziesz: posiada ją Gizmo w Złomowie.

Pistolet 14 mm

Pistolet 14 mm

Pistolet samopowtarzalny SIG-Sauer niemal armatniego kalibru 14 mm. Spora broń ręczna, strzelająca ogniem pojedynczym. Doskonała, szwajcarska jakość wykonania.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – z celowaniem
  • Tryb ognia: pojedynczy
  • Obrażenia: 12 – 22
  • Min. SI: 5
  • Magazynek: 6 strzałów (Amunicja 14mm ppanc)
  • Zasięg: 30
  • Waga: 10 funtów

Gdzie to znajdziesz: w Blasku (Patrz 1 Quest dla BoS).

H&K MP9

H&K MP9

Pistolet maszynowy Heckler & Koch MP9 (wariant 10 mm) średniej wielkości, zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – seria/celowanie
  • Tryb ognia: pojedynczy lub seria
  • Obrażenia: 5 – 12
  • Min. SI: 5
  • Magazynek: 30 strzałów (Amunicja 10mm)
  • Zasięg: 25 pojedyńczy, 20 seria
  • Waga: 5 funtów

Gdzie to znajdziesz: Krypta nr 15.

AK – 112

AK – 112

Karabinek automatyczny AK-112. Stary model wojskowy wycofywany z użytku już przed Wojną. Zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego z wykorzystaniem osiągającej wielkie prędkości amunicji kalibru 5 mm.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – seria/celowanie
  • Tryb ognia: pojedynczy i seria
  • Obrażenia: 8 – 16
  • Min. SI: 5
  • Magazynek: 24 strzały (Amunicja 5 mm)
  • Zasięg: 45 pojedyńczy, 38 seria
  • Waga: 7 funtów

Gdzie to znajdziesz: w Blasku (1 Quest dla Bractwa Stali).

Karabin Myśliwski (Colt Rangemaster)

Karabin Myśliwski (Colt Rangemaster)

Myśliwski karabin samopowtarzalny Colt Rangemaster kalibru 5,56 mm. Ogień wyłącznie pojedynczy.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – z celowaniem
  • Tryb ognia: pojedynczy
  • Obrażenia: 8 – 20
  • Min. SI: 5
  • Magazynek: 10 strzałów (Amunicja .223 FMJ)
  • Zasięg: 40
  • Waga: 9 funtów

Gdzie to znajdziesz: Krypta 15 – poziom 2.

Czerwony Kapturek

Czerwony Kapturek

Wiatrówka Czerwony Kapturek. Amerykańska klasyka.

  • Potrzebne PA: 4 – bez celowania, 5 – z celowaniem
  • Tryb ognia: pojedynczy
  • Obrażenia: 1 – 3
  • Min. SI: 3
  • Magazynek: 100 strzałów (śrut BB)
  • Zasięg: 30
  • Waga: 5 funtów

Gdzie to znajdziesz:

Czerwony Kapturek LE

Czerwony Kapturek LE

Wiatrówka Czerwony Kapturek z edycji limitowanej. Prawdziwa amerykańska klasyka.

  • Potrzebne PA: 4 – bez celowania, 5 – z celowaniem
  • Tryb ognia: pojedynczy
  • Obrażenia: 25 – 25
  • Min. SI: 4
  • Magazynek: 100 strzałów (śrut BB)
  • Zasięg: 32
  • Waga: 5 funtów

Gdzie to znajdziesz: w Random Encounter o nazwie Sprzedawca Używanych Samochodów. Znajduje się w jednej ze skrzynek za domem.

Karabin Snajperski

Karabin Snajperski

Karabin snajperski DKS-501. Doskonała broń palna dalekiego zasięgu. Pierwotnie kalibru 7,62 mm, ale ten egzemplarz ma lufę o bardziej popularnej średnicy 5,56 mm.

  • Potrzebne PA: 6 – bez celowania, 7 – z celowaniem
  • Tryb ognia: pojedynczy
  • Obrażenia: 14 – 34
  • Min. SI: 5
  • Magazynek: 6 strzałów (Amunicja .223 FMJ)
  • Zasięg: 50 (!)
  • Waga: 8 funtów

Gdzie to znajdziesz: za darmo – Quest w Bractwie – zwiad u Mutantów.

Strzelba Bojowa

Strzelba Bojowa

Strzelba bojowa Winchester City-Killer kalibru 12 w doskonałym stanie. Zamontowane dodatkowe uszczelnienie przeciwpyłowe do walki pustynnej zwiększa jej niezawodność.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – z celowaniem/Seria
  • Tryb ognia: pojedynczy i seria
  • Obrażenia: 15 – 25
  • Min.SI: 6
  • Magazynek: 12 strzałów (Amunicja kal.12)
  • Zasięg: 22
  • Waga: 10 funtów

Gdzie to znajdziesz: w Hubie.

Strzelba

Strzelba

Dwururka Winchester Widowmaker kalibru 12. Krótkie lufy, mahoniowy uchwyt.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 z celowaniem
  • Tryb ognia: pojedynczy
  • Obrażenia: 12 – 22
  • Min.SI: 4
  • Magazynek: 2 strzały (Amunicja kal.12)
  • Zasięg: 14
  • Waga: 5 funtów

Gdzie to znajdziesz: w Hubie.

Palna broń ciężka
 <li>Obrażenia: 40 – 90</li>
 <li>Min.SI: 6</li>
 <li>Magazynek: 5 wystrzałów (Amunicja do miotacza ognia)</li>
 <li>Zasięg: 5</li>
 <li>Waga: 18 funtów</li>


Gdzie to znajdziesz: W Gruzach, u Zbrojeniowców.

Działko Obrotowe Rockwell CZ53

Działko Obrotowe Rockwell CZ53

Osobiste działko obrotowe CZ53 firmy Rockwell. Po prostu zasilany taśmowo wielolufowy ciężki karabin maszynowy, zdolny do wystrzelenia w ciągu minuty ponad 60.000 pocisków kalibru 5 mm.

  • Potrzebne PA: 6
  • Tryb ognia: Seria
  • Obrażenia: 7 – 11
  • Min.SI: 7
  • Magazynek: 120 strzałów (Amunicja 5mm)
  • Zasięg: 35
  • Waga: 28 funtów

Gdzie to znajdziesz: W Katedrze – Zabij Mrocznych.

Wyrzutnia Rakiet

Wyrzutnia Rakiet

Bazooka firmy Rockwell, wersja luksusowa z ważącym 1,5 kg mechanizmem spustowym. Wystrzeliwuje pociski przeciwpancerne i burzące.

  • Potrzebne PA: 6
  • Tryb ognia: Pojedynczy
  • Obrażenia: 35 – 100 (!)
  • Min.SI: 6
  • Magazynek: 1 strzał (Amunicja Burząca/Przeciwpancerna)
  • Zasięg: 40
  • Waga: 15 funtów

Gdzie to znajdziesz: Baza Wojskowa/Zbrojeniowcy/Bractwo Stali.

Broń energetyczna

Blaster Obcych

Blaster Obcych

Niezwykła broń najwyraźniej pozaziemskiego pochodzenia. Wygląda jednak na to, że pasują do niego małe ogniwa energetyczne.

  • Potrzebne PA: 4 – bez celowania, 5 – z celowaniem
  • Tryb ognia: Pojedyncze
  • Obrażenia: 30 – 90
  • Min.SI: 2
  • Zasięg: 5
  • Magazynek: 30 strzałów (Małe ogniwa energetyczne)
  • Waga: 2 funty

Gdzie to znajdziesz: Do zdobycia w Spotkaniu Losowym Rozbite UFO.

Pistolet Laserowy

Pistolet Laserowy

Pistolet laserowy Wattz 1000. Model cywilny, zatem dysponujący mniejszą mocą niż odmiany wojskowa i policyjna. Wykorzystuje małe ogniwa energetyczne.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – z celowaniem
  • Tryb ognia: Pojedyncze
  • Obrażenia: 10 – 22
  • Min.SI: 3
  • Zasięg: 35
  • Magazynek: 12 strzałów (Małe Ogniwa energetyczne)
  • Waga: 4 funty

Gdzie to znajdziesz: Bractwo Stali.

Glock 86 (Pistolet Laserowy)

Glock 86 (Pistolet Laserowy)

Glock 86 został ulepszony poprzez zmianę położenia i kalibracji komory magnetycznej, co zmniejszyło pobór mocy z ogniwa zasilającego. Dzięki temu wydajność broni uległa podwojeniu.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – z celowaniem
  • Tryb ognia: Pojedyncze
  • Obrażenia: 15 – 35
  • Min.SI: 4
  • Zasięg: 20
  • Magazynek: 16. (Małe ogniwa energetyczne)
  • Waga: 4 funty

Gdzie to znajdziesz: w podziemiach Nekropolis.

Karabin Laserowy Wattz

Karabin Laserowy Wattz

Karabin laserowy Wattz 2000. W porównaniu z modelem 1000 ma większą moc promienia, osiągniętą poprzez zasilanie ogniwami termojądrowymi, oraz zwiększony, dzięki przedłużeniu lufy, zasięg.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – z celowaniem
  • Tryb ognia: Pojedyncze
  • Obrażenia: 25 -50
  • Min.SI: 6
  • Magazynek: 12 strzałów (Ogniwa Termojądrowe)
  • Waga: 12 funtów

Gdzie to znajdziesz: Baza Wojskowa/Nekropolis – Wododziały.

Karabin Plazmowy

Karabin Plazmowy

Karabin plazmowy Winchester Model P94. Profesjonalna broń energetyczna, wystrzeliwująca strumienie gorącej plazmy przez nadprzewodnikową lufę. Zasilana ogniwami termojądrowymi.

  • Potrzebne PA: 5 – bez celowania, 6 – z celowaniem
  • Tryb ognia: Pojedyncze
  • Obrażenia: 30 – 65
  • Min.SI: 6
  • Magazynek: 10 strzałów (Ogniwo Termojądrowe)
  • Waga: 12 funtów

Gdzie to znajdziesz: W Blasku/Baza Wojskowa/Zbrojeniowcy.

Karabin turboplazmowy

Karabin turboplazmowy

Zmodyfikowany karabin plazmowy Winchester P94. Komora plazmowa jest na stałe podpięta do ogniwa termojądrowego celem przyspieszenia procesu formowania strumienia plazmy.

  • Potrzebne PA: 4 – bez celowania, 5 – z celowaniem
  • Tryb ognia: Pojedyncze
  • Obrażenia: 35 – 70
  • Magazynek: 10 strzałów (Ogniwa Termojądrowe)
  • Waga: 14 funtów

Gdzie to znajdziesz: Ulepszenie powyższego w Gruzach.

Laser Gatlinga

Laser Gatlinga

Laser wielolufowy Heckler & Koch L30 Gatling. Na początku Wojny znajdował się w stadium prototypowym. Wielolufowość pozwala na wolniejsze przegrzewanie się w trakcie walki.

  • Potrzebne PA: 6
  • Tryb ognia: Seria
  • Obrażenia: 20 – 40
  • Magazynek: 30 strzałów (Ogniwa Termojądrowe)
  • Waga: 24 funty

Gdzie to znajdziesz: W podziemiach Katedry.

Broń biała i do walki wręcz

Kastet

Kastet

Twarda nakładka na palce, wykonana ze stali. W walce wręcz chroni dłoń i zwiększa siłę zadawanych nią ciosów.

  • Potrzebne PA: 3 – bez celowania, 4 – z celowaniem
  • Obrażenia: 2 – 5
  • Min.SI: 1
  • Zasięg: 1
  • Waga: 1 funt

Gdzie to znajdziesz: Masz to w początkowym ekwipunku.

Kolczasty kastet

Kolczasty kastet

Ulepszona wersja klasycznego kastetu. Wyrządza więcej obrażeń, wbijając się w ciało przeciwników podczas walki wręcz.

  • Potrzebne PA: 3 – bez celowania, 4 – z celowaniem
  • Obrażenia: 4 – 10
  • Min.SI: 1
  • Zasięg: 1
  • Waga: 1 funt

Gdzie to znajdziesz:

Rękawica Wspomagana

Rękawica Wspomagana

Rękawica wspomagana MegaPiącha produkcji firmy Pobij Sp. z o.o. Przez wielu uważana za najdoskonalszą broń przeznaczoną do walki wręcz, reszta się jej po prostu boi. Zasilanie małymi ogniwami energetycznymi.

  • Potrzebne PA: 3 – bez celowania, 4 – z celowaniem
  • Obrażenia: 4 – 10
  • Min.SI: 1
  • Pojemność Piąchy: 25 udzerzeń (Małe Ogniwa Energetyczne)
  • Zasięg: 1
  • Waga: 7 funtów

Gdzie to znajdziesz: W Gruzach – U Zbrojeniowców.

Nóż Bojowy

Nóż Bojowy

Wysokiej jakości nóż bojowy Stallona firmy Cięty Dowcip SA. Według producenta krawędź ostrza ma bez konserwacji zachować ostrość nawet po ponad dziesięciu latach użytkowania!

  • Potrzebne PA: 3 – bez celowania, 4 – z celowaniem
  • Obrażenia: 3 – 10
  • Min.SI: 2
  • Zasięg: 1
  • Waga: 2 funty

Gdzie to znajdziesz: W Obozie Bandytów.

Nóż

Nóż

Broń biała wyposażona w ostrze przystosowane do cięcia i kłucia.

  • Potrzebne PA: 3 – bez celowania, 4 – z celowaniem
  • Obrażenia: 1 – 6
  • Min.SI: 2
  • Zasięg: 1
  • Waga: 1 funt

Gdzie to znajdziesz: W Cienistych Piaskach.

Rozpruwacz

Rozpruwacz

Zasilane mały ogniwem energetycznym wibroostrze łańcuchowe, wnikające w niemal dowolny cel równie łatwo jak w pustynny piasek.

  • Potrzebne PA: 4 – z celowaniem, 5 – z celowaniem
  • Obrażenia: 15 – 32
  • Min.SI: 4
  • Magazynek: 30 pchnięć (Małe ogniwa energetyczne)
  • Zasięg: 1
  • Waga: 5 funtów

Gdzie to znajdziesz: U Zbrojeniowców.

Młot

Młot

Wielki młot z długim trzonkiem. Bardzo popularny wśród mięśniaków.

  • Potrzebne PA: 4 – bez celowania, 5 – z celowaniem
  • Obrażenia: 4 – 9
  • Min.SI: 6
  • Zasięg: 2
  • Waga: 12 funtów

Gdzie to znajdziesz: w Hubie.

Młot Wspomagany

Młot Wspomagany

Młot wspomagany, wyprodukowany przez Bractwo Stali w oparciu o najlepsze dostępne technologie zbrojeniowe. Ma zainstalowane urządzenie służące do przechowywania energii kinetycznej, której uwolnienie zwiększa moc uderzenia.

  • Potrzebne PA: 3 – bez celowania, 4 – z celowaniem
  • Obrażenia: 18 – 36
  • Min.SI: 5
  • Zasięg: 2
  • Waga: 12 funtów

Gdzie to znajdziesz: Bractwo Stali (2 Quest.czyt.solucja do Fallout 1)

Pałka

Pałka

Wojskowa lub policyjna pałka. Wykonana z twardego drewna.

  • Potrzebne: PA: 3
  • Obrażenia: 1 – 6
  • Min.SI: 3
  • Zasięg: 1
  • Waga: 3 funty

Gdzie to znajdziesz: w Bazie Wojskowej.

Łom

Łom

Bardzo solidny i ciężki kawał metalu, specjalnie zaprojektowany do podważania wszelkich obiektów. I rozwalania łbów.

  • Potrzebne PA: 4
  • Obrażenia: 3 – 10
  • Min.SI: 5
  • Zasięg: 1
  • Waga: 5 funtów

Gdzie to znajdziesz: w Hubie.

Broń miotana i materiały wybuchowe

Nóż do rzucania

Nóż do rzucania

Nóż specjalnie wyważony do rzucania. Wykonany z tytanu, zaostrzony laserowo.

  • Potrzebne PA: 4 – rzut bez celowania, 5 – rzut z celowaniem
  • Obrażenia: 3 – 6
  • Min.SI: 3
  • Zasięg: 16 (MAX)
  • Waga: 1 funt

Gdzie to znajdziesz: W Gruzach.

Granat odłamkowy

Granat odłamkowy

Standardowy granat odłamkowy. Zawiera niewielką ilość silnego materiału wybuchowego, który po wywoływanej uderzeniem w dowolny obiekt eksplozji zmienia skorupę w siejące zniszczenie odłamki.

  • Potrzebne PA: 4
  • Obrażenia: 20 – 45
  • Min.SI: 3
  • Zasięg: 15
  • Waga: 1 funt

Gdzie to znajdziesz: Baza Wojskowa.

Granat EMP

Granat EMP

Granat wytwarzający przy detonacji impuls elektromagnetyczny (EMP), niszczący układy elektroniczne. Nie oddziaływuje na istoty żywe, zapalnik kontaktowy.

  • Potrzebne PA: 4
  • Obrażenia: 100 – 150 (TYLKO NA ROBOTY)
  • Min.SI: 4
  • Zasięg: 15
  • Waga: 1 funt

Gdzie to znajdziesz: Baza Wojskowa.

Granat Plazmowy

Granat Plazmowy

Magnetycznie zamknięty pojemnik plazmy z detonatorem. Po uderzeniu w dowolny obiekt wytwarza obłok gorącego, zjonizowanego gazu.

  • Potrzebne PA: 4
  • Obrażenia: 40 – 90
  • Min.SI: 4
  • Zasięg: 15
  • Waga: 1 funt

Gdzie to znajdziesz: Również Baza Wojskowa.

Koktajl Mołotowa

Koktajl Mołotowa

Łatwopalny granat własnej roboty.

  • Potrzebne PA: 6
  • Obrażenia: 9 – 21
  • Min.SI: 1
  • Zasięg: 18
  • Waga: 1 funt

Gdzie to znajdziesz: ?

Dynamit

Dynamit

Silny materiał wybuchowy składający się z nitrogliceryny zmieszanej w proporcji 3:1 z substancją chłonną – ziemią okrzemkową. Dołączono do niego zapalnik czasowy.

  • Potrzebne PA: 2 (do podłożenia w trybie walki), bez walki – 0
  • Obrażenia: Nieznane
  • Min.SI: Nieznane
  • Zasięg: Nieznane
  • Waga: ?

Gdzie to znajdziesz: W Hubie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.