Bethesda zdradza bardziej szczegółowe informacje na temat rozwoju postaci w nadchodzącym Fallout 4. Wartości siedmiu głównych atrybutów będą decydowały, jakie perki (zwane również profitami) będą dostępne. W starych Falloutach dostępność perków zależała też od umiejętności postaci. Niestety, tym razem Bethesda o skillach nie wspomina ani słówkiem. Możemy raczej uznać to za potwierdzenie usunięcia umiejętności z mechaniki rozwoju postaci.
Mamy jednak mówić o perkach. Ekran ich rozwoju wygląda jak plansza z rysunkami symbolizującymi poszczególne profity. Dzielą się one na 7 grup (po jednej dla każdego atrybutu), a każda grupa na 10 poziomów.Wartość danego atrybutu określa maksymalny poziom perka, jaki możemy wybrać. Dla przykładu: mając 6 siły, będziemy mogli wybrać tylko perki z grupy siła, które należą do poziomów 1 – 6. Dodatkowo każdy profit można ulepszyć kilka razy. Łączna liczba kombinacji to 275.
Więcej szczegółów w poniższym filmiku.
Niech bethesda pokaże nam w końcu jakiś gameplay gdzie będa ukazane jak wyglądaja rozmowy z ludźmi albo jeden z questów pobocznych a nie…