Witajcie drodzy czytelnicy po dłuższej chwili przerwy. W dzisiejszym artykule roztrząśniemy się nad „nie-tak-lubianym” niż oryginalne Fallouty ale i lepszym [zdaniem graczy i recenzentów oraz i moim] od Fallouta 3, części serii rozgrywającej się na Mojave; Fallout New Vegas. Głównym problemem tej gry jest wbrew pozorom… średnia ilość zadań oraz przedmiotów do skolekcjonowania. Tak, nie ma ich porażająco dużo, a po wykonaniu wszystkich możliwych pozostaje niedosyt.
Bo co mamy robić gdy zebraliśmy powtarzalny tonaż ekwipunku, zmanipulowaliśmy lokalny rynek broni i żywności handlując setkami tysięcy kapsli oraz nas wykopali z kasyn bo za bardzo przetrzebiliśmy im kieszenie? Odpowiedź znajdziecie poniżej. Jako iż rynek modyfikacji Fallouta NV jest dosyć duży [jeśli nie powiedzieć ogromny], w tej części przyjrzymy się nawet 8 modyfikacjom! Więc co dodać? Miłej lektury!
1. Deserters Fortress
Typ modyfikacji: Zadanie, nowe tereny do eksploracji
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: Kyung-Bum Lee [Dree74]
Poziom trudności: Drastycznie zwiększony
Pobieranie: [Strona]
Republika ściga od dawna Scotta Morrisona, dezertera z Pierwszego Zwiadowczego. Jako iż tracą zbyt dużo sił na tę operację, trafia do ciebie wiadomość iż najmują strzelców do odhaczenia byłego wojskowego za pokaźną sumę kapsli. To co okazuje się prostym zadaniem, zabierze naszego bohatera w miejsce przepełnione niebezpieczeństwami przy których tryb Hardcore w Sierra Madre to jedynie pierwszy stopień do piekła. [P.S.: Postać z 36 poziomem będzie miała trudności w zrealizowaniu tej misji, nawet z najlepszym ekwipunkiem!]
2. For the Enclave
Typ modyfikacji: Zadania, nowe tereny do eksploracji, mułtum sprzętu
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: Otellino
Poziom trudności: Zwiększony
Pobieranie: [Strona]
Brakowało wam stanięcia pełnoprawnie po stronie Enklawy? No to mamy panaceum na dolegliwość. Po zabiciu Benny’ego, na cmentarzu w Goodsprings ląduje Latacz niedobitków Enklawy, gdzie ci zabiorą nas ku zadaniom na kształt pomocy Bractwu Stali na Mojave. Zadania będą polegać między innymi na pomocy w stosunkach dyplomatycznych, rekonesansie czy poprowadzeniu pokaźnych sił zbrojnych do walki. Czas rozgrywki to bite kilka godzin!
3. Autumn Leaves
Typ modyfikacji: Zadania [typu detektywistycznego], nowa lokacja, perki
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: BaronVonChateau
Poziom trudności: Bez zmian
Pobieranie: [Strona]
Naukowcy, uczeni, pisarze, malarze, piosenkarze… śmietanka górnych warstw społecznych przeczuwający nadciągający kataklizm postanowiła wedle kontraktu Vault-Tec zbudować Kryptę która ukryje dorobek naukowy i kulturowy świata. Plan poszedł nie po myśli, ponieważ została zamknięta w środku jedna osoba… po 200 latach nasz bohater napotyka Kryptę pełną [dostatecznie] mądrych maszyn które przez ten czas pilnowały sekretów. Pytanie tylko czy TY dasz radę je odkryć? Modyfikacja wymaga logicznego myślenia i angielskiego na poziomie zmutowanego ziemniaka by zrozumieć zawiłości fabularne!
4. Weapons of the New Millenia
Typ modyfikacji: Komplet broni
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: Millenia
Poziom trudności: Bez zmian
Pobieranie: [Strona]
Narzekacie na brak broni którą znacie z Fallout Tactics czy większości znanych wam FPSów? Z pomocą przychodzi ta modyfikacja. Dodaje ona ponad 45 broni o ekstremalnej rozdzielczości tekstur, którą można kupić u dodatkowego Protektrona u Zbrojmistrzów, bądź po wykonaniu zadań związanych z odblokowaniem tychże broni. Dodatkowo dochodzi ogrom modyfikacji do tychże!
5. Weapons Mod Expanded
Typ modyfikacji: Modyfikacje broni
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: Antistar
Poziom trudności: Bez zmian
Pobieranie: [Strona]
Modyfikacja ta [wpisana nota bene w Księgę Rekordów Guinessa, edycja Graczy komputerowych] dodaje setki zbalansowanych, nowych usprawnień do broni które zmieniają je wizualnie oraz statystycznie. Także te modyfikacje można zrobić własnoręcznie w zależności od naszego poziomu Nauki oraz Inżynierii!
6. The Inheritance
Typ modyfikacji: Zadania
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: Someguy2000
Poziom trudności: Trudny
Pobieranie: [Strona]
Starszy mężczyzna wysyła do ciebie wiadomość iż potrzebuje zaufanego kuriera do dostarczenia listu swojemu synowi którego nie widział od lat. Wraz z tym listem, bohater ściąga na siebie nie lada problem dotyczący skarbu skumulowanego przez Enklawę. Modyfikacja zapewnia od godziny do trzech rozgrywki.
7. Fortune Canyon
Typ modyfikacji: Zadania
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: AchillesDave
Poziom trudności: Trudny
Pobieranie: [Strona]
Brakuje wam pieniędzy? Ruszajcie do zapomnianego kanionu gdzie żądni złota zmarli z pazurów drapieżnych zwierząt i band bandytów tu grasujących. Rozrywka zapewnia dużą ilość gotówki [którą można wydać na rzeczy z modyfikacji poniżej] ale i wymaga dużego nakładu wysiłku oraz medykamentów.
8. S.T.A.L.K.E.R. Weapons and Armors Pack
Typ modyfikacji: Pakiet ekwipunku
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: Asurah, Decer BW
Poziom trudności: Trudny
Pobieranie: [Strona]
Teraz gratka dla fanów postapokaliptycznej Zony na Ukrainie. Modyfikacja dodaje prawie wszystkie pancerze, bronie oraz dodatki do broni z znanej większości serii gier odgrywających się w strefie zamkniętej w okolicach Czarnobylskiej Elektrowni. Na ten ekwipaż zaś trzeba wydać naprawdę fortunę, ponieważ większość z nich posiada wysokie statystyki!
Odnośnie zmanipulowania rynku i posiadania tysięcy kapsli to Extra Options do Project Nevada (żal i smutek, że ten mod nie został umieszczony w artykule), potrafi mocno zachwiać ilością posiadanych przez nas kapsli jak i zmienić całą ekonomię gry (kupcy liczący sobie po 300 kapsli za jednego Stimpaka, podstawowy karabin szturmowy po 1000 u Zbrojmistrzów, zdobywanie marnej ilości kapsli z ciał mobów) więc o uczuciu dominacj ekonomicznej, możemy łatwo zapomnieć. Większość modów znam acz kolwiek dzięki tobie odkryłem Deserters Fortress i spróbuje go sobie ograć w najbliższym czasie wiec dzięki wielkie za artykuł. Co do powtarzalności ekwipunku się nie zgodze. Broni i pancerzy jak i ich wersji unikatowych jest duzo, a nawet bardzo dużo (wątpie czy, którykolwiek Fallout może poszczycić się taką ilością). A zadania jak już się wszystkie na blache zna to faktycznie zostawiają niedosyt.
„żal i smutek, że ten mod nie został umieszczony w artykule”
Przecież to dopiero część pierwsza. Poczekaj cierpliwie, a możliwe, że Drako umieści go w części następnej.
Nie że możliwe, a na pewno. Z chęcią wysłucham propozycji. 😀
Do których z tych modyfikacji wystarczy stary save?
Do każdej 😀