One!

Zadanie zaczyna się od spotkania na Pustkowiach chłopca imieniem Bryan Wilks. Powinieneś znaleźć go w okolicach Grayditch. Ja natknąłem się na niego robiąc jedno z zadań Moiry dotyczące Poradnika Przetrwania. Ale do rzeczy…

Musisz znaleźć jego ojca, który został w miasteczku opanowanym przez Ogniste Mrówki. Uważaj na nie. To niezłe skubańce. Potrafią zadać dużo obrażeń i są dość wytrzymałe. Najlepiej strzelać do nich z daleka.

Po prostu podążaj za strzałką a trafisz do domu chłopca. Gdy wejdziesz do środka okaże się, że jego ojciec nie dał rady. Przeszukaj sobie dom – można znaleźć kilka przydatnych rzeczy.
Trzeba wrócić do chłopca, przekazać złą wiadomość. Możesz spróbować wyciągnąć od niego informację o skrytce ojca. Jeśli Ci się uda, odwiedź śmietnik koło pobliskiego baru – to właśnie ta skrytka. Najpierw jednak chłopak powinien Cię poprosić o rozwiązanie problemu mrówek.

Wracaj w okolice jego domu i wejdź do małej szopy dobudowanej po lewej stronie (patrząc od frontu). Żeby wejść do środka musisz mieć klucz – był w zwłokach ojca dzieciaka, więc powinieneś go mieć przy sobie. Na biurku leży kartka z hasłem – weź ją. Hasło służy do zalogowani się w terminalu. Wyciągnij z niego wszystkie informacje, jakie zdołasz. Powinieneś dowiedzieć się, że niejaki dr Lesko odkrył gniazdo mrówek w pobliskiej stacji metra i wypróbowywał na nich swoje mutageny. Chciał przywrócić je do pierwotnego rozmiaru – nie wyszło za bardzo i teraz zaczęły ziać ogniem.
Możesz jeszcze odwiedzić dom naprzeciw domu Bryan’a. Z ciekawszych itemów znajduje się tam wyrzutnia rakiet.

Musisz znaleźć staję metra Marigold. Jeśli jeszcze jej nie odkryłeś podpowiem, że znajduje się w południowej części miasta. Jesteś na miejscu? Właź do środka…
Tutaj też czeka Cię walka z mrówkami, więc bądź ostrożny. Na tą chwilę cel jest jeden – znaleźć pokój, w którym chowa się dr Lesko. Dość łatwo tam trafić, chociaż można też się łatwo pogubić, jeśli zacznie się chodzić po korytarzach. Po wejściu do środka idź przed siebie, powinieneś trafić na platformę, która kiedyś chyba pełniła funkcję peronu albo poczekalni. Zejdź na dół i udaj się w kierunku dwóch długich tuneli metra. Najlepiej chyba pójść lewym. Poznasz go po tym, że będzie w nim wagon, który da się obejść po obu stronach, a po lewej są zamknięte drzwi. Za nim jest drugi wagon, a między nimi przejście łączące oba tunele. Przejdź nim do tego drugiego tunelu. Skręć w lewo i powinieneś znaleźć drzwi do pokoju z doktorkiem.

Opowie Ci on o swoich eksperymentach z mrówkami i poprosi o wybicie strażników gniazda, żeby mógł dojść do swojej aparatury. Zgódź się i przez drzwi udaj się do tunelu prowadzącego do gniazda. Gdy będziesz w środku zabijaj po kolei wszystkich strażników – jest ich pięciu. Tylko uważaj, żeby nie atakować matki! Najlepiej, żeby w ogóle Cie nie widziała, bo jak sama zaatakuje, to będziesz musiał uciekać i nie będzie czasu na zabijanie strażników. Uporałeś się z wszystkimi? Wracaj na górę.

Gdy będziesz oznajmiał doktorkowi, że wykonałeś zadanie poproś o wstrzyknięcie mutagenu. Możesz wybrać albo dodający siły, albo percepcji. Nie ważne, który wybierzesz dostaniesz gratis odporność na ogień.

Wracaj do chłopca i powiedz mu, że rozwiązałeś problem mrówek. Zacznie się żalić, że będzie tu sam i nikt się nim nie zaopiekuje. Zaproponuj znalezienie mu nowego domu i zapytaj, czy nie ma pomysłu, kto by go przygarnął. Powie Ci o swojej ciotce w Rivet City. Trzeba się tam wybrać. Ciotka prowadzi hotel na statku. Opowiedz jej o chłopcu, a ona chętnie się zgodzi na opiekę. Pozostaje już tylko wrócić do chłopca, powiedzieć mu o tym i zadanie skończone. Nareszcie…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.