- This topic has 0 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 4 lata, 1 miesiąc temu by Cogito.
- AutorWpisy
- 21 września 2020 o 17:10 #9922CogitoParticipant
Witam serdecznie!
Ostatni post na forum tego moda był ponad 8 miesięcy temu. Ciut długo.
A międzyczasie mod zdaję się nieco się rozwinął (Obecna wersja moda została dodana w lutym tego roku)
https://www.nma-fallout.com/threads/fallout-of-nevada-%D0%A4%D0%B0%D0%BB%D0%BB%D0%B0%D1%83%D1%82-%D0%9D%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B0.207311/I jest w związku z tym pewien problem. Po instalacji spolszczenia na najnowszej (jedynej możliwej do pobrania) wersji moda, zamiast faktycznego moda mamy podstawkę z artefaktami i przeplatanymi tekstami. 🙁
Nie grałem wcześniej w tego konkretnego moda, więc możliwe, że robię coś nie tak:
Zgodnie z instrukcją na NMA jak i w samym pliku instalacyjnym moda: instaluje Fallouta 2 w lokalizacji nie będącej „program files”. Instaluje moda. I na tę chwilę wygląda, że wszystko bangla. Następnie instaluje spolszczenie (https://fallout-corner.pl/fallout-nevada/spolszczenie/), uruchamiam i…mam F2, z tym, że logo głównego menu jest zmienione, a w tworzeniu postaci są drobne zmiany np. postać ma kombinezon z V13. Ale po starcie ląduje przed zbugowaną wersją świątyni prób.Czy ktoś jeszcze spotkał się z tym problemem? Może coś źle robię? (Choć skopiowanie plików ze spolszczeniem do folderu gry nie wydaje się zbyt skomplikowane…)
Czy byłby ktoś tak miły i sam spróbował zainstalować spolszczenie na nową wersje moda? Może to jedynie jakieś drobne zmiany w kodzie?Ludzie, Ghoule, Super Mutanci i Szpony Śmierci, pomóżcie, bo chciałbym wrócić do świata Fallouta na okres tej kwarantanny 🙁
Dziękuję serdecznie i pozdrawiam! - AutorWpisy
- Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.
To prawda, zainstalowałem spolszczenie w folderze głównym gry, a nie w folderze FixT. Dodatkowo, okazało się, że cały czas grałem…