- This topic has 9 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 8 lat, 3 miesiące temu by dm1605.
- AutorWpisy
- 14 czerwca 2016 o 18:51 #5346dm1605Participant
Hej.
Jestem w trakcie tworzenia moda do gry Fallout 2 z dodatkiem Restoration Project 2.3.3 który podnosi poziom trudności walk w grze na zasadzie podnoszenia wytrzymałości i umiejętności bojowych poszczególnych npc-ów z którymi niejednokrotnie musimy walczyć żeby przetrwać.
Mod ten na pewno uatrakcyjni grę osobom które po raz kolejny „podchodzą” do tego tytułu. Nie będzie już tak łatwo przetrwać i wygrać stosując metodę silnej ręki. Edytuję parametry prawie wszystkich npc-ów występujących w grze a na pewno większości tych znaczących. Wprowadzone zmiany nie tylko podniosą poziom walk ale także z balansują rozgrywkę.
Generalnie mod znacznie podniesie wytrzymałość i odporność potężnych bestii w stosunku do ludzi, którzy również będą teraz „twardsi” ale nie tak jak mutanty, szpony śmierci i inne dziwadła.
Napiszcie czy to dobry pomysł i pomóżcie wybrać tytuł dla moda.14 czerwca 2016 o 19:57 #5347SzponixKeymasterBędziesz potrzebował testerów?
14 czerwca 2016 o 20:00 #5349szymkow171ParticipantNiezły pomysł na mod. To się przyda weteranom dla których przeciwnicy są za łatwi do pokonania. Może wybrać na tytuł „Difficult Battles Mod”
14 czerwca 2016 o 20:47 #5352dm1605ParticipantCo do testerów to jak skończę tą modyfikację wrzucę ją do działu download, kto będzie tylko chciał będzie mógł testować. Jeżeli będziecie mieli jakieś uwagi to chętnie je uwzględnie w późniejszych poprawkach. Gotowa wersja alfa powinna pojawić się na stronie mniej więcej w ciągu tygodnia.
Angielski tytuł to dobry pomysł więcej potencjalnych odbiorców 🙂14 czerwca 2016 o 22:05 #5356SzponixKeymasterW takim razie może nazwij go Bruisers. Będzie nawiązywało do jednego z traitów 😉 .
19 czerwca 2016 o 13:04 #5396dm1605ParticipantPowitać.
Mod jest wstępnie ukończony. Wysłałem Ci go na maila szponix19 czerwca 2016 o 13:40 #5400SzponixKeymasterOK, ale na razie nic nie dostałem na maila. Ile ten mod waży? Jeśli dużo to może stąd opóźnienie.
19 czerwca 2016 o 13:50 #5401dm1605ParticipantMod waży trochę ponad 6 MB.
19 czerwca 2016 o 15:30 #5406szymkow171ParticipantTo oznacza, że ten mod i ten pod Marcusa będzie twoim najlepszym i najbardziej pomocnym modem ( który mało waży )
19 czerwca 2016 o 15:38 #5409dm1605ParticipantZgadza się Szymkow to moje najlepsze mody bo innych nigdy nie zrobiłem :).
A oto ogólnie zmiany jakie wprowadza ta modyfikacja :
Mod zmienia przedewszystkim wytrzymałość NPC-ów znaczących tzn. takich z którymi musimy walczyć żeby przetrwać, bądź
zabicie ich mogło by przynieść nam jakieś kożysci w grze( rozwiązanie questa, zdobycie ekwipunku ). Pozostawia bez zmian postacie takie jak zwykli mieszkańcy miast,
ćpuny, dzieci itd. Punkty wytrzymałości są teraz realnym odwzorowaniem tężyzny fizycznej i krzepy NPC-ów i innych stworów, np. większy bandzior taki gangster będzie miał więcej pk.
wytrzymałości od zwykłego zbira z kolei napewno nie będzie wytrzymalszy od mutanta czy innej wielkiej kreatury. Dzięki temu mod doda grze swego rodzaju balansu i realizmu.
W mniejszym stopniu zmianie ulegają pozostałe statystyki takie jak odporności na poszczegulne typy obrażeń, system SPECJAL, czy umiejętności postaci.
Dodatkowo w paru lokacjach zwiększa ilość wrogich przeciwników których musimy ominąć lub wyeliminować.
Generalnie mod podniesie nieznacznie trudnosć wszystkich walk w szczególności tych z potworami, mutantami i robotami gdyż one uległy największemu wzmocnieniu.
Mod oczywiście zawiera już w sobie „Mod wzmacniający Mrcusa”.Każdy kto będzie chciał dodać jakieś swoje uwagi co do tego moda niech śmiało pisze w tym temacie.
Miłej gry 🙂 - AutorWpisy
- Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.
Dzięki za tę solucję, właśnie się zebrałem po latach do Fallouta i bardzo mi się przydała solucja. Ukończyłem grę w…