Moderator przedstawia – Fallout: New Vegas [cz. II]

Witam drogich falloutowiczów! Jako że ostatni artykuł zaowocował [no w końcu!] komentarzami dotyczącymi brakujących modyfikacji w rozpisce, oraz ogółem tym że jednak artykuły ściągają znudzonych podstawą graczy, tak oto ponownie pojawia się kolejny artykuł dotyczący Fallouta: New Vegas.

Zbaczając nieco z tematu, rzucając nieco przychylnego światła na Bethesdę [nie za dużo…], silnik Obliviona na którym oparty jest niezbyt udany Fallout 3 a także FNV [na znacznie ulepszonym tymże silniku], został uznany za najlepszy silnik gier RPG na świecie z nieograniczonym potencjałem do modowania. Tym samym społeczność grająca w te gry a mająca niejakie pojęcie o ingerencji w nie, stworzyła jedną z największych baz modyfikacji do wszystkiego co na tym silniku się opiera.

Tym samym spojrzymy też do tych, by zapewnić nieco więcej nabitych godzin na zapisie. Miłego czytania!

1. Project Nevada

Typ modyfikacji: Konwersja systemu gry, dodanie nowych możliwości rowoju postaci, nowe bronie i przedmioty
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: shlangster
Poziom trudności: Drastycznie zwiększony
Pobieranie: [Strona]

Podziękowania za wskazanie modyfikacji dla użytkownika SUCHY-GUZIK. Sztandarowa modyfikacja i znak rozpoznawczy sceny modderskiej FNV [tak jak Wanderers Edition dla F3]. Poziom trudności jest drastycznie zwiększony [w połączeniu z modyfikacjami jak wspomniany wcześniej Deserters Fortress w którym już sam poziom trudności jest ekstremalnie zawyżony, powoduje prawie niemożność przejścia], dodano przedmioty z F3, nowe implanty oraz różne usprawnienia rozrywki jak spowolniony czas [znany głównie z serii Max Payne], ograniczenie widoku przez noszenie masek, zmniejszenie ilości amunicji i medykamentów a także tworzone przez innych modderów dodatki jak drastyczne ograniczenie potencjału ekonomicznego sprzedawców na Pustkowiach. Niestety, modyfikacja jest w języku angielskim i w wersji polskiej gry mogą pojawiać się błędy lingwistyczne.

2. JSawyer Ultimate Edition

Typ modyfikacji: Konwersja systemu gry
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: Josh Sawyer oraz PushTheWinButton
Poziom trudności: Zwiększony
Pobieranie: [Strona]

Modyfikacja wskazana przez Michała Moskala. Modyfikacja która także zwiększa poziom trudności, wydana przez dyrektora produkcji Josha Erica Sawyera a ulepszona przez moddera PushTheWinButton. Zmniejsza poziom zdobywanego doświadczenia, ilość zdrowia, udźwigu oraz balans broni czyniąc rozgrywkę trudniejszą niż zwykle. Poprawki zawarte przez PushTheWinButton zawierają poprawę występujących błędów, wycięte z wersji oryginalnej bronie, oraz ulepszoną kompatybilność.

3. Classic Fallout Weapons – New Vegas [CFWNV]

Typ modyfikacji: Nowa broń
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: Linerunner
Poziom trudności: Brak zmian
Pobieranie: [Strona] [Patch realistyczny – by thejonathan130]

Jedna z bardziej znanych modyfikacji dodających bronie znanych z taktycznych części serii. Można wymienić między innymi H&K G11, karabin plazmowy Winchester P94, karabinek FN FAL, czy karabin snajperski DKS-501. Modyfikacja także zapewnia wsparcie dla oficjalnych dodatków.

4. Mission Mojave – Ultimation Edition Plus

Typ modyfikacji: Poprawki, zadania, wycięty content
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: Machienzo [oraz Moburna80]
Poziom trudności: Nieznacznie zwiększony
Pobieranie: [Strona] [Patch]

Podziękowania dla Krzysztofa Marca za udostępnienie listy modyfikacji. Kolejna z rzędu która przywraca wyciętą zawartość oraz modyfikacje społeczności zebrane w jedną całość. Można tu wymienić serię “New Vegas Uncut”, “Uncut Wasteland” czy recepta na Ultrajet. Patch udostępniony przez twórcę wymaga wszystkich oficjalnych dodatków.

5. Torch – The Fire Gecko Companion

Typ modyfikacji: Nowy kompan
Język: Angielski
Stan: Ukończone
Autor: Zuzuban
Poziom trudności: Brak zmian
Pobieranie: [Strona]

Teraz modyfikacja która nieco rozluźni utrudzoną przez wymienione modyfikacje. Bo kto nie lubi gekonów? Ta modyfikacja dodaje zbalansowanego ognistego kompana, którego znajdziemy w szkole Goodsprings. Można go także wyuczyć niektórych poznanych przez nas perków.

Drako_Schiffer

23 letni student Bezpieczeństwa Narodowego, ekonomista z przypadku oraz pasjonat militariów i historii IIWŚ. Fan serii Fallout który zaczął przygodę w wieku 7 lat.

2 komentarzy na temat “Moderator przedstawia – Fallout: New Vegas [cz. II]”

  1. Czy przy Classic Fallout Weapons, Mission Mojave – Ultimation Edition Plus, Torch – The Fire Gecko Companion
    trzeba zaczynać grę od nowa, czy będą działały na starym save’ie?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.