Broń biała

BOXING GLOVES

BOXING GLOVESTo coś dla fanów Salety, albo Michalczewskiego. I tylko dla nich… Ludziom pragnącym przejść grę gładko, skopując przy tym tyłki kilku Slaverom szczerze odradzam takie uzbrojenie. Spójrzcie tylko na te minimalne obrażenia. Płakać się chce. Ale bokserzy używają tych rękawic właśnie po to, żeby się ni pozabijać.

  • Obrażenia: 1 – 6
  • Waga: 5 Lbs.
  • Min. siła: 0

 

PLATED BOXING GLOVES

PLATED BOXING GLOVESNo… To są prawdziwe mistrzowskie rękawice. W porównaniu do swoich słabszych odpowiedniczek są naprawdę potężne i śmiercionośne. Ale na tle innych broni to prawdziwe zabaweczki dla niemowlaczków. Mam nadzieję, że miłośnicy boksu mnie teraz nie zbluzgają. Na wszelki wypadek nie będę nigdzie podawał miejsca zamieszkania :-).

  • Obrażenia: 2 – 10
  • Waga: 10 Lbs.
  • Min. siła: 0

 

KNIFE

NóżBoże trzymaj w opiece tych, którzy używają tej broni! Dobra przesadziłem. Ale ten nóż jest naprawdę beznadziejny. Może obrażenia ma zadaje całkiem dobre, ale powiedzmy sobie prawdę, do najwyższych nie należą. Dzidy są o wiele lepsze. Choćby dlatego, że mają jakiś minimalny zasięg. Moim zdaniem najsłabsza broń.

  • Obrażenia: 1 – 15
  • Waga: 1 Lbs.
  • Min. siła: 2

 

WAKIZASHI BLADE

WAKIZASHI BLADEJest to moja ulubiona broń biała. Krótki miecz japoński. Ponieważ ma krótkie ostrze, postać trzyma go, jak każdy inny nóż. Nie ma w tym nic dziwnego, bo przecież w rzeczywistości również przypomina on wyglądem długi nóż. Na pierwszy rzut oka, patrząc na ilustrację, można pomylić go z kataną. Niestety, nie jest to kultowy miecz samurajski, trzymany obiema dłońmi.

  • Obrażenia: 4 – 17
  • Waga: 3 Lbs.
  • Min. siła: 0

 

SPEAR

SPEARPierwsza broń z jaka zetkniesz się w grze. Jak łatwo się domyślić jest to po prostu włócznia. Używana na szeroką skalę przez wszystkie plemiona tribali. Występuje też jej ulepszona wersja. Jeśli masz trochę kasy to sprzedaj ją i kup sobie coś mocniejszego, bo przecież nie jest ona zbyt mocna.

  • Obrażenia: 3 – 19
  • Zasięg: 2
  • Waga: 4 Lbs.
  • Min. siła: 4

 

SHARPENED SPEAR

Jest to ulepszona wersja Spear. zadaje trochę większe obrażenia i w ogóle jest lepsza. Można też za nią dostać duże pieniądze (jak na początku gry). Na pewno po jakimś czasie ją sprzedasz, ale na początku się przyda. Możesz ją zdobyć ulepszając zwykłą włócznię lub kupując w sklepie. Ale oczywiście nie opłaca się tego kupować!

  • Obrażenia: 4 – 21
  • Zasięg: 2
  • Waga: 4 Lbs.
  • Min. siła: 4

 

CLUB

PałkaPewnie wiele razy na filmach widzieliście te amerykańskie pałki policyjne. To jest właśnie jedna z nich. Zrobiona z twardego, wytrzymałego drewna. Trochę małe zadaje obrażenia, ale nawet jest fajna. Tylko gdyby nie to, że znajduje ją się dopiero po dłuższej wędrówce, kiedy ma się lepszą broń, to byłaby przydatna.

  • Obrażenia: 1 – 15
  • Waga: 3 Lbs.
  • Min. siła: 3

 

CROWBAR

ŁomNie ma to jak przyłożyć jakiemuś chłopkowi między oczy łomem. Nie dość, że jest to niezła broń, to jeszcze można nim wyważyć niektóre zamki w drzwiach. Oprócz tego obrażenia, jakie można nim uzyskać nie są wcale małe. Kolejnym plusem jest to, że bardzo łatwo go zdobyć. Ale jest i minus – trochę waży…

  • Obrażenia: 3 – 19
  • Waga: 5 Lbs.
  • Min. siła: 5

 

COMBAT KNIFE

Nóż BojowyOgólnie rzecz biorąc jest to bardzo dobry nóż. Zadaje często bardzo duże obrażenia (jak na broń białą), ale to nadal tylko zwykły nóż. Wiadomo, że broń palna jest sto razy lepsza, ale jeśli chcesz czasami się poznęcać nad jakimś słabiakiem możesz go użyć. Bardzo często można go znaleźć przy zwłokach lub w sklepie.

  • Obrażenia: 3 – 19
  • Waga: 2 Lbs.
  • Min. siła: 2

 

„LITTLE JESUS”

LITTLE JESUSJeszcze jeden z wielu unikatów w F2. Nazwa mogła by wskazywać, że posiada go Little Jesus Mordino z New Reno. Nic bardziej prawidłowego :-). Jak na unikat przystało posiada on lepsze statystyki niż zwykłe noże. Jeśli masz na pieńku z rodziną Mordino, to wpadnij do nich, wybij i weź sobie nóż! Nic prostszego.

  • Obrażenia: 19 – 25
  • Waga: 2 Lbs.
  • Min. siła: 0

 

SWITCHBLADE

SWITCHBLADEDobrze wszystkim znany nóż sprężynowy. Nie zdziw się gdy ktoś podejdzie do ciebie w ciemnym zaułku i wyciągnie swoją sprężynówkę, prosząc uprzejmie o pieniądze. Oczywiście przesadzam, ale ten nóż nie wiem czemu bardzo mi się podoba. Polecam go wszystkim, chociaż obrażenia nie są zbyt wysokie.

  • Obrażenia: 2 – 14
  • Waga: 1 Lbs.
  • Min. siła: 1

 

RIPPER

RozpruwaczZawsze gdy używam tego cuda przypominają mi się te noże elektryczne do krojenia chleba. Ale to urządzenie jest większe. Jakby połączenie piły mechanicznej i maczety. Szczerze polecam każdemu, kto lubi małe, ale silne bronie. Wystarczy tylko popatrzeć na obrażenia. Plusem jest to, że mieści się w kieszeni :-).

  • Obrażenia: 15 – 41
  • Amunicja: Small Energy Cells
  • Magazynek: 30 impulsów
  • Waga: 5 Lbs.
  • Min. siła: 4

 

BRASS KNUCKLES

KastetPodstawowe kastety. Lepiej ich nie lekceważyć, szczególnie kiedy nie ma się dobrego pancerza. Dobrze jest jeśli przeciwnik nie ma broni lub jest uzbrojony tylko w jakąś słabą broń naręczną. Tak przy większych zadymach wcale się nie przydają. Są po prostu słabe. Jedna z wielu broni samobójców :-).

  • Obrażenia: 2 – 14
  • Waga: 1Lbs.
  • Min. siła: 1

 

SPIKED KNUCKLES

Kolczasty kastetNastępny rodzaj kastetów. Te są lepsze, ponieważ jak widać mają jeszcze dodatkowe kolce, które dotkliwie ranią wroga. Jeśli spotkasz jakiegoś nie uzbrojonego gościa, który spróbuje z tobą szczęścia, to będziesz mógł się nieźle zabawić. Trochę trudno je zdobyć. Ale i tak nie opłaca się męczyć, żeby je znaleźć.

  • Obrażenia: 4 – 19
  • Waga: 1 Lbs.
  • Min. siła: 1

 

SLEDGEHAMMER

MłotBardzo potężny młot. Używany często przez strażników i łowców niewolników. Jest też bardzo rozpowszechniony wśród oddziałów Enclave, ale w trochę innej, ulepszonej formie. Ponieważ jest ciężki, to trochę źle się nim operuje, ale zadaje naprawdę duże obrażenia. Łatwo go znaleźć w sklepach.

  • Obrażenia: 4 – 18
  • Zasięg: 2
  • Waga: 12 Lbs.
  • Min. sila: 6

 

SUPER SLEDGE

Podesłał: Cyku

Młot WspomaganyMłot ten jest idealny dla Sulika, ponieważ potrafi on w pełni wykorzystać jego zabójcze możliwości. Broń ta jest bardzo przydatna w początkowej fazie gry. Jej minusem (albo plusem ) jest to, iż bardzo często po uderzeniu przeciwnik potrafi, przelecieć nawet na przeciwną stronę mapy! Jest to minus wówczas gdy drużyna nastawia się na walkę wręcz, a aktualny przeciwnik posiada broń palną! Broń ta można zdobyć zabijając sprzedawce w New Reno Arms lub też zostając członkiem jednej z tamtejszych mafii. W późniejszym etapie gry można ją kupić w sklepach w San Francisco. Ogólnie rzecz biorąc zwykły młot nie sięga tej broni do kostek!

  • Obrażenia: 18 – 41
  • Zasięg: 2
  • Waga: 12 Lbs.
  • Min. sila: 5

 

POWER FIST

Rękawica WspomaganaMoja ulubiona broń ręczna. Jest to rękawica, która jest zasilana prądem. Przy uderzeniu przeciwnik zostaje nie tylko uderzony, ale i dostaje niezłego kopa. Przydaje się przy bliskich spotkaniach, niekoniecznie III stopnia. Jej ulepszona wersja jest oczywiście jeszcze lepsza, ale takie coś nie wybrednym graczom w pełni wystarczy.

  • Obrażenia: 12 – 33
  • Magazynek: 25 impulsów
  • Amunicja: Small Energy Cell
  • Waga: 7 Lbs.
  • Min. siła: 1

 

MEGA POWER FIST

MEGA POWER FISTO ile Power Fist dawała niezłego kopa, to nie wiem jakiego daje ta :-). Nie chodzi o to, że słabego – wręcz odwrotnie. Czasami zdarza się nawet, że położy gościa na wieczny spoczynek po jednym ciosie. Prawie wszystkie statystyki ma lepsze od poprzedniczki. Naprawdę bardzo dobra broń naręczna. O ile nie najlepsza.

  • Obrażenia: 20 – 45
  • Magazynek: 25 impulsów
  • Amunicja: Small Energy Cell
  • Waga: 10 Lbs.
  • Min. siła: 1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.