Broń miotana

FLARE

FLARETo nie jest tyle broń, co rzecz dzięki której można rozświetlić mrok i tym samym zwiększyć celność. Ale po co mam tłumaczyć, chyba wszyscy wiedzą do czego służy flara. Szkoda tylko, że nie można ją rzucić w byle jakie miejsce, a tylko w przeciwnika. To jednak utwierdza w przekonaniu, że można ją uznać za broń.

  • Obrażenia: 1 – 1
  • Zasięg: 15
  • Waga: 1 Lbs.
  • Min. siła: 0

 

PLANT SPIKE

PLANT SPIKECo mógłbym powiedzieć o tym czymś? Może powiem tak: wiecie co to jest Granat Plazmowy? Jeśli nie to powiem Wam, że na pewno nie jest to ta strzałka Spore Planta. Tym razem przejdę od razu do rzeczy. Jeśli ktoś nosi pancerz, to wiele tym nie zwojujesz. Lej go pięściami ile wlezie. Lepiej na tym wyjdziesz!

  • Obrażenia: 1 – 2
  • Zasięg: 8
  • Waga: 0 Lbs.
  • Min. siła: 0

 

ROCK

RockCóż tu można powiedzieć? Jest to porostu broń doskonała. Zadaje potężne obrażenia, ma niesamowity zasięg i nie potrzebuje żadnej amunicji! Ten kto posiada takie cudeńko może pokonać Franka jednym ciosem. Chyba nie daliście się nabrać ? ;-). Oczywiście jest to totalne badziewie!!! No, ale można się poczuć jak prawdziwy pogromca Goliata :-).

  • Obrażenia: 1 – 4
  • Zasięg: 15
  • Waga: 1 Lbs.
  • Min siła: 1

 

THROWING KNIFE

Nóż do rzucaniaPewnie często widzieliście na filmach facetów, którzy jednym rzutem noża załatwiali dziesięciu wrogów jednocześnie. Używali oni takich właśnie noży. Teraz ty też możesz być pakerem siejącym śmierć wszędzie, gdzie się pojawisz. Ale tak stanie się tylko wtedy, gdy będziesz miał broń inną od tego noża, bo on jest słabiutki.

  • Obrażenia: 3 – 6
  • Zasięg: 16
  • Waga: 1 Lbs.
  • Min. siła: 3

 

MOLOTOV COCKTAIL

Koktajl MołotowaPewnie każdy kiedyś widział, albo przynajmniej słyszał o koktajlu Molotova. Butelka z benzyną wewnątrz i kawałkiem szmatki wetkniętej w szyjkę. Po podpaleniu szybki rzut i pozostaje już tylko ogień. Szkoda tylko, że w grze efekt wybuchu został tak jakoś dziwnie zrobiony. Ale i tak to fajna zabawka.

  • Obrażenia: 8 – 20
  • Zasięg: 12
  • Waga: 1 Lbs.
  • Min siła: 3

 

GRENADE (frag)

Granat odłamkowyZwyczajny granat. Nie jest zbyt mocny, ale często się przydaje. Nawet jeśli przeciwnik jest bardzo wytrzymały, to i tak często się przewraca. Zyskujemy dzięki temu trochę na czasie. A jeśli wróg na słaby pancerz, to może też doznać niezłego uszczerbku na zdrowiu. Kupić go można w wielu sklepach.

  • Obrażenia: 20 – 35
  • Zasięg: 15
  • Waga: 1 Lbs.
  • Min. siła: 3

 

GRENADE (plasma)

Granat PlazmowyCałkiem skuteczny granat. Tym razem plazmowy. Jak wszyscy wiemy plazma jest bardzo skuteczna. Dlatego właśnie jest to moja ulubiona broń miotana. Podczas wybuchu uwalnia się wiązka plazmowa w postaci gazu (wiem oczywiście że plazma nie jest gazem, ale inaczej tego nazwać nie umiem). Dzięki temu łatwo przenika przez pancerz.

  • Obrażenia: 40 – 90
  • Zasięg: 15
  • Waga: 1 Lbs.
  • Min. siła: 4

 

GRENADE (pulse)

Granat EMPBardzo mocny i skuteczny granat pulsowy. Przy wybuch uwalnia potężne pole elektromagnetyczne. Jest jednak haczyk. Mianowicie pole elektromagnetyczne nie działa na istoty żywe :-(. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :-). Ale pocieszcie się myślą, że podczas gry przyjdzie wam walczyć z wieloma robotami, a na nie jest to broń wprost wymarzona. Jest rzadki.

  • Obrażenia: 100 – 150
  • Zasięg: 15
  • Waga: 1 Lbs.
  • Min. siła: 4

 

HOLY HAND GRENADE

HOLY HAND GRENADEUnikatowy granat ręczny. Zdobyć go można tylko po spotkaniu Króla Artura i jego rycerzy, którzy poszukują właśnie tego artefaktu. Dla nich jest to Święty Granat Ręczny. Jest on bez wątpienia najsilniejszą bronią miotaną. Można chyba nawet zaryzykować stwierdzenie, że jest on najlepszą bronią w grze! Jak to sugerują twórcy Biblii Fallout: „Najlepiej zostawić go na Franka Horrigana”.

  • Obrażenia: 300 – 500
  • Zasięg: 15
  • Waga: 2 Lbs.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.