Piszę o tworzeniu postaci zwanej przeze mnie Gun Masterem, czyli specjalistą od broni. Wiadomo, że będzie to postać znająca się na conajmniej dwóch rodzajach broni. Nie będę długo się rozwodził, więc przejdźmy do cech.
- Siła (Strenght) 7
- Percepcja (Perception) 7
- Kondycja (Endudance) 7
- Charyzma (Charisma) 2
- Inteligencja (Intelligence) 9
- Zwinność (Agility) 10
- Szczęście (Luck) 5
Traity: Fast Shot, Gifted
Tagi: Small Guns, Big Guns i Energy Weapons
Siła 7 powinna wystarczyć. Na początku koleś będzie nosił 200 Lbs. Potem się ją wzmocni chipem i Power Armorem. Percepcja 7 wystarczy. Wzmocni się ją Sharpshooterem i chipem. Kondycja 7. Później dopali się ją Lifegiverem i chipem (był na to chyba chip?). Charyzma 2 + chip. Jak koleś będzie dobrze strzelał, to nie potrzebuje kumpli. Wystarczy 1 NPC. Inteligencja musi być wysoka, bo potrzebne są punkty na skille. Zwinność musi być na maxa. 10 AP i 10 AC na początek to dużo. Szczęście 5, by mieć yako takie krytyczne obrażenia. Później się szczęście skillem dopali. Fast Shot po to jest, by mniej punktów zużywało się przy strzale. Gifted, bo potrzeba punktów do głównych statystyk. Small Guns to podstawa. Radziłbym brać na taga albo Big Gunsy albo Energy Weapons i jakiś inny skill. Później można by było wziąć dodatkowego taga. Proponowane perki:
- Strong Back (trzeba jakoś sprzęt nosić) ze dwa razy
- Sharpshooter
- Lifegiver conajmniej raz
- Gain Luck (potrzebny będzie do Snipera)
- Sniper
- Action Boy dwa razy (action pointsy się przydadzą)
- Better Criticals
- More Criticals (z krytykami wiadomo)
- Tag dodatkowy może się przydać
- Bonus Ranged Damage (+2 do obrażeń bronią palną)
- Bonus Rate Of Fire (-1 AP Przy oddawaniu strzału)
- Living Anatomy (+20% Doctor, ale chodzi o +5 obrażeń do ataku na żyjących)
Perki nie są zamieszczone tak, jak by się je brało (np. wcześniej przed Lifegiverem brałem Gain Luck).