Dziecięce kroki

Samouczek i narodziny

Pierwsze zadanie przed którym staje gracz, nazywa się „Dziecięce kroki”. Praktycznie cały Twój pobyt w Krypcie 101 polega na zapoznawaniu się ze sterowaniem i tworzeniu postaci.

Na początku obejrzysz scenę swoich narodzin. Nie ma wątpliwości – z takimi wspomnieniami musisz wyrosnąć na kogoś „innego”… Po wyborze płci bohatera przychodzi czas na jego wygląd. A dokładniej wizerunek, gdy osiągnie wiek dorosły. Gdy to zrobisz akcja zostanie przeniesiona o cały rok…

Czas na naukę chodzenia. Wszelkie potrzebne informacje masz na ekranie. Podejdź do taty. On, w nagrodę za to, że jesteś grzeczny… zamknie Cię w kojcu i wyjdzie. Teraz czas na ucieczkę! Otwórz kojec klawiszem akcji (domyślnie E) i podejdź do książeczki obok skrzynki z zabawkami. Nosi ona tytuł SPECJAŁ i umożliwi Ci ustalenie statystyk bohatera.

Kiedy to zrobisz, ojciec wróci i pokaże Ci ulubiony cytat matki z Biblii. Zapamiętaj go, a szczególnie jego numer. Być może będzie Ci potrzebny dużo później. To zależy tylko od tego, jaki charakter będzie miała Twoja postać.

Ojciec wyjdzie z pokoju, a Ty masz za nim podążyć. Fajny ojciec co? Nawet nie weźmie rocznego dziecka na ręce. Nie pozostaje nic innego niż iść za nim.

Akcja znów się przeniesie w czasie, tym razem o 9 lat…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.