Zabierać to!

Powiedz Lyonsowi, ze Enklawa zabrała GECK. Uzna, że nie można dłużej czekać i zarządzi mobilizację. Po zakończonej rozmowie pomów z Sarą. Dostaniesz albo Pancerz Wspomagany, albo Zwiadowcy – zależy co wybierzesz. Masz chwile na przygotowanie się. Upewnij się ze masz jak najlepszy ekwipunek, w jak najlepszym stanie. Ponownie z nią porozmawiaj i oświadcz, że jesteś gotowy. Wielki robot – Liberty Prime – zostanie wyniesiony z Cytadeli na zewnątrz. Biegnij za Sarą. Musisz dostać się do Dziedzińca. Później an Pustkowia za robotem i Sarą. Trzymaj się blisko niego i w ramach rozrywki eliminuj napotkane oddziały Enklawy. Robot będzie podążał do Oczyszczalni.

Enklawa zbudowała na drodze robota szereg pól siłowych. Nie możesz nic z nimi zrobić, tylko Prime może sobie z nimi poradzić. Ty w tym czasie osłaniaj go zdejmując jednostki wroga. Gdy padnie drugie pole siłowe, wkraczasz do akcji z pełną mocą. Siej zniszczenie i miej litości. Musisz się dostać do środka. Możesz wybić wszystkich na zewnątrz, lub od razu wejść przez Muzeum Jeffersona – pamiątki. W środku przygotuj się na silny opór. Nie oszczędzaj amunicji i nie bierz jeńców. Tutaj przydaje się Fawkes ze swoim minigunem. Przebij się do drzwi prowadzących na Rotundę. Powinieneś już bez problemu tam trafić jako, że byłeś w tym miejscu kilka razy.

Po wejściu na Rotundę spotkasz Autumna. Możesz go zabić. Walka może okazać się dość nieprzyjemna, bo jego ochroniarze mają Lasery Gatlinga. Możesz też rozstać się z nim pokojowo. Wyboru dokonasz sam – przypominam tylko, że zabił Ci ojca 😉 . Po minięciu Autumna wejdź na balkonik przed centrum sterowania instalacją. Okazuje się, że jeśli ktoś nie wejdzie do wysoko napromieniowanego pomieszczenia, by wstukać kod, wszystko wyleci w powietrze. Nie możesz tam wpuścić Fawkes’a, mimo że jemu promieniowanie zaszkodzić już nie może. Teraz musisz podjąć decyzję, która zaważy na sposobie zakończenia gry. Opcje są następujące:

  • sam się poświęcasz – powiedz Sarze, że sam spróbujesz uratować sytuację, wejdź do środka, podejdź do panelu, wpisz 216, kliknij ENTER
  • zniszczenie Pustkowi – wchodzisz do środka, ale nim wpiszesz kod, wprowadzasz pojemnik z FEV do obiegu Oczyszczalni. Dokonać tego możesz przy pomocy niedalekiego panelu. Następnie postępujesz tak jak we wcześniejszym rozwiązaniu
  • nic nie robisz – zakończenie to pojawi się, gdy odmówisz pomocy, nie podasz kodu Sarze, lub po prostu będziesz stał bezczynnie i niczego nie robił
  • pozwól Sarze robić swoje – przekonaj Sarę, żeby to ona weszła do pomieszczenia i wprowadziła kod. Następnie oglądaj skutki ostatnich poczynań w jej życiu…

Właśnie ukończyłeś grę. Po opis pozostałych questów zapraszam do innej części solucji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.