Fallout 4 concept art #1

W pogoni za tropem

Zadanie aktywuje się automatycznie, po zakończeniu zadania Detektyw o stalowym sercu.

Udaj się do Agencji Detektywistycznej Valentine’a

Nic prostszego. W agencji już raz musiałeś być. Znajduje się ona w Diamond City.

Po wejściu do budynku będziesz świadkiem krótkiego przywitania między Ellie i Nickiem.

Porozmawiaj z Ellie

Gdy nasza parka skończy się witać, dziewczyna powinna rozpocząć z tobą rozmowę. Dostaniesz od niej obiecaną nagrodę i być może gratis w postaci kapelusza.

Usiądź

Nick zaproponuje ci, byś spoczął. Chce omówić sprawę porwania twojego syna. Aktywuj fotel przy jego biurku, by zaliczyć ten etap zadania.

Opowiedz swoją historię Nickowi

Po prostu rozmawiaj z detektywem, wykorzystując jak najwięcej opcji dialogowych. Uważaj jednak – sugerowanie, że może mieć coś wspólnego z porwaniem, bo jest syntkiem, może się nie spodobać twoim towarzyszom, np. Piper. Koniec końców, Nick skojarzy sobie opis porywacza z pewnym mężczyzną, który niedawno kupił dom w mieście. Podobno już jakiś czas temu zniknął, ale miał ze sobą 10-cio letniego chłopca. Biorąc pod uwagę to, że po porwaniu syna twoja postać pogrążyła się w krótkim kriośnie, możliwe że to to Shaun. Postanowicie udać się do domu Kellogga, poszukać śladów.

Idź za Nickiem

Podczas spaceru detektyw zdradzi ci kilka dodatkowych szczegółów na temat Kellogga, o których nie chciał mówić przy swojej sekretarce. Chwilę później będziecie już przy drzwiach podejrzanego. Nick spróbuje otworzyć zamek, ale zawiedzie. Możesz sam spróbować, jednak zamek ma bardzo wysoki poziom trudności. Tylko wysokopoziomowe postacie będą w stanie go otworzyć. Jeśli i ty zawiedziesz, syntek zaproponuje udanie się do platformy w pobliżu wejścia do miasta i popytanie o klucz.

Trafisz na windę, którą wjedziesz na koronę stadionu, w którym zbudowano miasto. Są to biura burmistrza. By zdobyć klucz, spróbuj porozmawiać z sekretarką. Powiedz, że chcesz się dostać do domu Kellogga i że liczysz na jej pomoc. Następnie możesz spróbować ją przekupić lub wykorzystać opcje dialogowe, by uświadomić ją, że powinna stanąć po twojej stronie. Jeśli opcje dialogowe zawiodą, a nie chcesz wydawać kapsli, pozostaje jeszcze burmistrz. Niestety, w jego przypadku też w grę wchodzi łapówka lub sprawdziany retoryki. Zapewne tę część zadania zrobiono z myślą o postaciach posiadających profity Kobieciarz lub Czarna Wdowa. Wtedy mężczyźnie będzie łatwiej przekonać do siebie sekretarkę, a kobiecie burmistrza.

Jeśli totalnie wszystko zawiedzie, a nie masz kapsli, pozostaje okraść burmistrza. Klucz znajduje się w jego ekwipunku.

Przeszukaj dom Kellogga

Mamy klucz, więc idziemy zobaczyć, co takiego kryje się w tajemniczym domu. Po standardowym zebraniu wszystkiego, co przydatne, zajrzyj pod biurko na parterze. Jest pod nim przełącznik. gdy go aktywujesz, otworzą się ukryte drzwi w ścianie. Za nimi znajduje się pomieszczenie z dużą ilością przydatnego sprzętu. Podnieś ze stolika cygaro. Jeśli masz przy sobie Ochłapa, daj mu je do powąchania, by złapał ślad. Jeśli nie jest obecnie twoim towarzyszem, po prostu udaj się tam, gdzie go zostawiłeś i kontynuuj zadanie.

W tym momencie Nick zaoferuje ci wspólną podróż i od tej pory będzie mógł być twym stałym kompanem.

Pokaż Ochłapowi cygaro

Nawet jeśli nie było przy tobie Ochłapa, pojawi się on przed domem Kellogga, gdy go opuścisz. Twórcy ułatwiają grę na wszystkie sposoby. Podejdź do niego i daj mu do powąchania cygaro. Zadanie dobiegnie końca, gdy zacznie podążać śladem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.