Profity to umiejętności, które zdobywasz podczas wędrówki. Tutaj znajduje się ich opis, który pomoże ci podjąć decyzję które z nich wybrać. Poniższy opis częściowo przetłumaczyłem z oficjalnej instrukcji do Fallout 2.
Oznaczenia:
- Strenght – Siła
- Perception – Spostrzegawczość / Percepcja
- Endurance – Wytrzymałość
- Charisma – Charyzma
- Intelligence – Inteligencja
- Agility – Zręczność
- Luck – Szczęście
ACTION BOY
Wymagania: Poziom 12, 5 pkt. Agility
Każdy poziom Acton Boy’a daje ci dodatkowego action points’a, którego możesz używać w walce jak chcesz.
ADRENALINE RUSH
Wymagania: Poziom 6, 1 do 9 pkt. Strenght
Z tym perkiem dostajesz 1 punkt do siły za każdym razem, kiedy stracisz połowę życia.
AWARENESS
Wymagania: Poziom 3, 5 pkt. Percepcji
Ten perk daje Ci więcej informacji kiedy egzaminujesz przeciwnika. Możesz zobaczyć ilość jego hit pointsów i broń w jaką jest uzbrojony (jeśli jest uzbrojony).
BETTER CRITICALS
Wymagania: Poziom 9, 6 pkt. Percepcji, 6 Luck, 4 Agility
Krytyki, które zadajesz podczas walki są bardziej dewastujące. Dostajesz 20% bonusu w tabeli krytyków. Masz prawie gwarantowane, że zadasz większe obrażenia. To jednak nie zwiększa szans na częstsze krytyki.
BONUS HtH ATTACS
Wymagania: Poziom 15, 6 pkt. Agility
Twój bohater może robić więcej ataków w stylu walki wręcz z tym perkiem podczas jednej tury. Liczba AP, które potrzebujesz na użycie tych ataków jest zredukowana do 1.
BONUS HtH DAMAGE
Wymagania: Poziom 3, 6 pkt. Agility, 6 Strenght
Dostajesz 2 punkty do zadawanych zniszczeń w walce wręcz za każdy poziom tego perka.
BONUS MOVE
Wymagania: Poziom 6, 5 pkt. Agility
Dzięki temu prekowi dostajesz 2 punkty akcji, które możesz wykorzystać tylko na ruch. Inaczej mówiąc w walce możesz chodzić o dwa pola więcej.
BONUS RANGED DAMAGE
Wymagania: Poziom 6, 6 pkt. Agility, 6 Luck
Twój bohater zadaje o 2 punkty obrażeń więcej, gdy używa broni palnej.
BONUS RATE OF FIRE
Wymagania: Poziom 15, 7 pkt. Agility, 6 Intelligence, 6 Perception
Ten perk pozwala strzelać twojemu bohaterowi trochę szybciej. Każde użycie broni palnej kosztuje Cię o 1 AP mniej niż do tej pory.
CAUTIOUS NATURE
Wymagania: Poziom 3, 6 pkt. Percepcji
Ten perk podnosi ci Perception o 3, określającą jak daleko zaczynasz od stworzeń przypadkowo spotkanych na pustyni.