Profity w Fallout 2

MAGNETIC PERSONALITY

Wymagania: Poziom 3, od 1 do 9 pkt. Charismy
Dostajesz dodatkowe miejsce na kompana do drużyny, ale nie zapomnij, że więcej niż 5 to już tłum.

 

MASTER THIEF

Wymagania: Poziom 12, 50% na skillu Lockpick, 50% na skillu Steal
Ten perk dodaje 20 skill pointsów do umiejętności Lockpick i Steal.

 

MASTER TRADER

Wymagania: Poziom 9, 7 pkt. Charismy, 60% na skillu Barter
Ten perk sprawia, że twoje rzeczy są więcej warte podczas handlowania.

 

MEDIC

Wymagania: Poziom 12, 40% na skillu First Aid, 40% na skillu Doctor
Ten perk dodaje 20 skill pointsów do umiejętności First Aid i Doctor.

 

MORE CRITICALS

Wymagania: Poziom 6, 6 pkt. Luck
Bohater z tym perkiem ma większe szanse na to, że podczas walki trafi krytycznie. Każdy poziom dodaje 5 punktów do statystyki trafień krytycznych.

 

Mr. FIX

Wymagania: Poziom 12, 40% na skillu Repair, 40% na Science
Ten perk dodaje 20 skill pointsów do umiejętności Repair i Science.

 

MUTATE!

Wymagania: Poziom 9
Jeśli wybierzesz tego perka otrzymasz szansę na usunięcie jednego Traits’a, a następnie zastąpienie go innym.

 

MYSTERIOUS STRANGER

Wymagania: Poziom 9, 4 pkt. Luck
Kiedy wybierzesz tego perka, to może się zdarzyć, że twoja postać stanie sie tymczasowym sojusznikiem osób spotkanych na pustyni.

 

NEGOTIATOR

Wymagania: Poziom 6, 50% na skillu Barter, 50% na Speech
Ten perk dodaje 20 skill pointsów do umiejętności Speech i Barter.

 

NIGHT VISION

Wymagania: Poziom 3, 6 pkt. Percepcji
Twój bohater będzie lepiej widział w ciemności. To redukuje negatywny wpływ podczas atakowania w ciemności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.