Profity w Fallout 2

PACK RAT

Wymagania: Poziom 6
Każdy poziom tego perka dodaje 50 Lbs. do maksymalnego udźwigu twojej postaci.

 

PATHFINDER

Wymagania: Poziom 6, 6 pkt. Endurance, 60% na skillu Outdoorsman
Każdy poziom tego perka redukuje czas podróży po Mapie Świata o 25%.

 

PICKPOCKET

Wymagania: Poziom 15, 8 pkt. Agility, 80% na skillu Steal
Osoby z tym perkiem nie mają żadych kłopotów podczas okradania innych osób.

 

PRESENCE

Wymagania: Poziom 3, 6 pkt. Charismy
Początkowe reakcje NPC’ów są zmodyfikowane o plus 10% z każdym poziomem tego perka.

 

PYROMANIAC

Wymagania: Poziom 9, 75% na skillu Big Guns
ten perk sprawi, że twój bohater będzie robił okropne rzeczy innym osobom – ogniem oczywiście. Dostajesz plus 5 punktów do obrażeń zadawanych brońmi opartymi na płomieniach.

 

QUICK POCKETS

Wymagania: Poziom 3, 5 pkt. Agility
Nauczyłeś się pakować twój ekwipunek lepiej. Otwarcie twojego plecaka kosztuje 2 Action Points’y w walce zamiast czterech.

 

QUICK RECOVERY

Wymagania: Poziom 6, 5 pkt. Agility
Powstanie po tym jak upadłeś podczas walki kosztuje Cię tylko 1 AP.

 

RAD RESISTANCE

Wymagania: Poziom 6, 6 pkt. Endurance, 4 Intelligence
Każdy poziom tego perka podnosi Radiation Resistance o 15%

 

RANGER

Wymagania: Poziom 6, 6 pkt. Percepcji
Perk ten dodaje 20% do skilla Outdoorsman. Pozwala także łatwiej znajdować specjalne miejsca na pustyni.

 

SALESMAN

Wymagania: Poziom 6, 50% na skillu Barter
Twój bohater staje się rasowym handlarzem. Dotego dostaje 40 punktów do umiejętności Barter.

 

SCOUT

Wymagania: Poziom 3, 7 pkt. Percepcji
Twój bohater odkrywa trochę więcej sektorów podczas podróżowania po świecie. Dzięki temu szybciej odkryjesz mapę, no i trochę łatwiej jest znaleść ciekawe miejsca.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.