Poziom 12
KANIBAL
Kanibal pozwala Ci jeść trupy w trybie skradania się, aby odzyskiwać zdrowie. Za każdym razem, gdy pożywiasz się w ten sposób, tracisz karmę, a jeśli ktoś Cię zobaczy, Twój czyn zostaje uznany za zbrodnię przeciwko naturze.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Brak
SZYBKI METABOLIZM
Szybki metabolizm daje Ci premię 20% do punktów żywotności podczas korzystania ze stimpacków.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Brak
ŻYCIODAJNA MOC
Życiodajna moc dodaje CI 30 punktów żywotności.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Wytrzymałość 6
PIROMAN
Piroman daje Ci 50% odporności na obrażeniaod broni wykorzystujących ogień, np. miotacza płomieni czy sziszkebaba.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Materiały wybuchowe 60%
EKSPERT ROBOTYKI
Ekspert robotyki podnosi obrażenia zadawane robotom o 25%. Oprócz tego, jeśli jesteś Ekspertem robotyki i uda Ci się niepostrzeżenie podkraść do robota, możesz go wyłączyć.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Nauki ścisłe 50%
CICHOBIEG
Cichobieg dodaje10 punktów do skradania się i pozwala ignorować ujemny modyfikator spowodowany bieganiem.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Zwinność 6, Skradanie się 50%
SNAJPER
Z perkiem Snajper, Twoja szansa na trafienie przeciwnika w głowę w trybie V.A.T.S. znacznie się zwiększa.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Percepcja 6, Zwinność 6