Profity

Poziom 12

KANIBAL

Kanibal pozwala Ci jeść trupy w trybie skradania się, aby odzyskiwać zdrowie. Za każdym razem, gdy pożywiasz się w ten sposób, tracisz karmę, a jeśli ktoś Cię zobaczy, Twój czyn zostaje uznany za zbrodnię przeciwko naturze.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Brak

 

SZYBKI METABOLIZM

Szybki metabolizm daje Ci premię 20% do punktów żywotności podczas korzystania ze stimpacków.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Brak

 

ŻYCIODAJNA MOC

Życiodajna moc dodaje CI 30 punktów żywotności.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Wytrzymałość 6

 

PIROMAN

Piroman daje Ci 50% odporności na obrażeniaod broni wykorzystujących ogień, np. miotacza płomieni czy sziszkebaba.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Materiały wybuchowe 60%

 

EKSPERT ROBOTYKI

Ekspert robotyki podnosi obrażenia zadawane robotom o 25%. Oprócz tego, jeśli jesteś Ekspertem robotyki i uda Ci się niepostrzeżenie podkraść do robota, możesz go wyłączyć.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Nauki ścisłe 50%

 

CICHOBIEG

Cichobieg dodaje10 punktów do skradania się i pozwala ignorować ujemny modyfikator spowodowany bieganiem.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Zwinność 6, Skradanie się 50%

 

SNAJPER

Z perkiem Snajper, Twoja szansa na trafienie przeciwnika w głowę w trybie V.A.T.S. znacznie się zwiększa.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Percepcja 6, Zwinność 6

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.