Profity

Poziom 10

PRZYJACIEL ZWIERZĄT

Pierwszy poziom perka sprawia, że zwierzęta po prostu nie będą Cie atakować. Przy drugim pomogą Ci w walce, ale nie w przypadku, gdy przeciwnikiem również jest zwierze. Perk ten wpływa tylko na psy, yao guai, kretoszczury i brahminy.

Dostępne poziomy: 2
Wymagania: Charyzma 6

 

FINEZJA

Korzystając z finezji masz większą szansę na trafienie krytyczne przeciwnika, równą pięciu punktom szczęścia.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Brak

 

TU I TERAZ

Tu i teraz to natychmiastowy awans na kolejny poziom doświadczenia, ze wszystkimi korzyściami, jakie się z tym wiążą.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Brak

 

PIASKOWY DZIADEK

Piaskowy dziadek pozwala Ci zabić w trybie skradania dowolnego człowieka lub ghoula, nie czyniąc żadnego hałasu. Ofiara musi być pogrążona we śnie. Wszystkie zabójstwa wykonane w ten sposób są nagradzane dodatkowymi punktami doświadczenia.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Skradanie się 60%

 

TAJEMNICZY NIEZNAJOMY

Gdy korzystasz z systemu V.A.T.S. od czasu do czasu pojawi się Tajemniczy Nieznajomy, aby wyciągnąć do Ciebie pomocną i zabójczo skuteczną dłoń.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Szczęście 6

 

SZAŁ KUJONA!

Dość tego! Pomiatano Tobą już wystarczająco długo! Perk Szał kujona pozwala Ci na podniesienie siły do 10 punktów. Otrzymujesz również 50% odporności na obrażenia, gdy ilość Twoich punktów żywotności spadnie poniżej 20%.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Inteligencja 5, Nauki ścisłe 50%

 

DZIECKO NOCY

Po zachodzie słońca dziecko nocy otrzymuje premię 2 punktów do inteligencji i percepcji (maksimum 10 punktów). Perk ten bezpośrednio wpływa na Twój „zegar wewnętrzny” i pozostaje aktywny zarówno na powietrzu, jak i w budynkach.

Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Brak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.