Poziom 10
PRZYJACIEL ZWIERZĄT
Pierwszy poziom perka sprawia, że zwierzęta po prostu nie będą Cie atakować. Przy drugim pomogą Ci w walce, ale nie w przypadku, gdy przeciwnikiem również jest zwierze. Perk ten wpływa tylko na psy, yao guai, kretoszczury i brahminy.
Dostępne poziomy: 2
Wymagania: Charyzma 6
FINEZJA
Korzystając z finezji masz większą szansę na trafienie krytyczne przeciwnika, równą pięciu punktom szczęścia.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Brak
TU I TERAZ
Tu i teraz to natychmiastowy awans na kolejny poziom doświadczenia, ze wszystkimi korzyściami, jakie się z tym wiążą.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Brak
PIASKOWY DZIADEK
Piaskowy dziadek pozwala Ci zabić w trybie skradania dowolnego człowieka lub ghoula, nie czyniąc żadnego hałasu. Ofiara musi być pogrążona we śnie. Wszystkie zabójstwa wykonane w ten sposób są nagradzane dodatkowymi punktami doświadczenia.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Skradanie się 60%
TAJEMNICZY NIEZNAJOMY
Gdy korzystasz z systemu V.A.T.S. od czasu do czasu pojawi się Tajemniczy Nieznajomy, aby wyciągnąć do Ciebie pomocną i zabójczo skuteczną dłoń.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Szczęście 6
SZAŁ KUJONA!
Dość tego! Pomiatano Tobą już wystarczająco długo! Perk Szał kujona pozwala Ci na podniesienie siły do 10 punktów. Otrzymujesz również 50% odporności na obrażenia, gdy ilość Twoich punktów żywotności spadnie poniżej 20%.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Inteligencja 5, Nauki ścisłe 50%
DZIECKO NOCY
Po zachodzie słońca dziecko nocy otrzymuje premię 2 punktów do inteligencji i percepcji (maksimum 10 punktów). Perk ten bezpośrednio wpływa na Twój „zegar wewnętrzny” i pozostaje aktywny zarówno na powietrzu, jak i w budynkach.
Dostępne poziomy: 1
Wymagania: Brak