Zadania poboczne

POLEĆ ZE MNĄ

Zadanie zleca Ci Manny Vargas z Novac, jako część umowy, dzięki której dowiesz się więcej na temat Twoich oprawców. Masz udać się do siedziby REPCONN-u, by załatwić sprawę grasujących tam Ghuli. Idź więc na miejsce za wskaźnikiem. Po drodze trafisz zapewne na kilu(nastu) zdziczałych Ghuli i Mrocznego – zabić.
Pierwsza część zadania powinna zostać wykonana. Teraz trzeba dostać się do środka i odkryć źródło mutantów. Idąc nadal przed siebie trafisz na Poligon testowy REPCONN-u. Pozbądź się przeciwników.
Czas wejść do Placówki REPCONN-u. Zaraz po wejściu przez Intercom skontaktuje się z Tobą jakiś Ghul. Każe Ci znaleźć duże pomieszczenie we wschodnim skrzydle i wejść po metalowych schodach. No cóż… trzeba go posłuchać. Przygotuj się na błądzenie po korytarzach i walki z Ghulami. Na razie nic strasznego. Konsekwentnie próbuj się dostać do miejsca wskazywanego przez kompas.
W końcu trafisz do mrocznego pomieszczenia z maszynerią i kawałkami mięsa walającymi się na podłodze – niezły bajzel. Wspinaj się na górę po rampach i schodach. Trafisz do zamkniętych drzwi prowadzących doLaboratorium badawczego REPCONN-u. Użyj interkomu, a rozmówca Cię wpuści.
Okazuje się nim Chris Haversam, który jest jak najbardziej zwykłym człowiekiem, tylko wydaje mu się, że jest Ghulem. Nieźle pokręcone. Każe Ci się udać do przywódcy Ghuli – Jasona Brighta. No to w drogę za wskaźnikiem, to niedaleko. Okazuje się, że jest to nawiedzony Ghul, któremu wydaje się, że ma święta misję. Niemniej opowie Ci o tym, jak Mroczni z podziemia nie pozwalają Ghulom ruszyć w ich świętą podróż. Trzeba tam zejść i pozbyć się Super Mutantów.
Niedaleko dużej sali o której była mowa wcześniej znajdują się drzwi do Piwnicy REPCONN-u. Zejdź nimi. Podczas walki z Mrocznymi dobrze byłoby mieć ze sobą robota ED-E, którego sensory wykrywają zamaskowanych przeciwników.
Zabijaj wszystkich Mrocznych, jakich spotkasz. W końcu w jednym z pokoi znajdziesz Davisona. Walka będzie ciężka, jeśli jesteś sam. Gdy Davison padnie i wszyscy pozostali Mroczni będą martwi, ta część zadania zostanie zaliczona. Trzeba udać się do Jasona, powiedzieć, że na dole czysto.

Jeśli martwisz się zamkniętymi drzwiami – klucz do nich ma trup Davisona. Po ich otwarciu napotkasz ukrywającego się Ghula. Poprosi, byś znalazł jego przyjaciółkę. Zapewne już trafiłeś na ciało Ghula w piwnicy. Harald wróci do swoich.

To nadal nie koniec zabawy. Podążaj za Ghulami do piwnic. Jeśli ich zgubiłeś, znajdź długi podziemny korytarz za pokojem, w którym znajdował się Davison, prowadzący do pomieszczenia z rakietami. Ghule tam są. Jason powie Ci, że tym złomem chce się dostać do mitycznej Odległej Dali. Zgodnie z jego życzeniem postanowiłem mu pomóc 😉 . Trzeba porozmawiać z Chrisem na temat potrzebnych części.

Pierwsza potrzebna rzecz to paliwo rakietowe. Podobno może się znajdować w fabryce na wschodzie. Tak się składa, że to niedaleko Novac. Udanie się do wskazanego miejsca to najoczywistsze rozwiązanie, ale nie najprostsze. Znacznie łatwiej udać się do sprzedawcy w Novac i kupić od niego klucz do magazynu, w którym znajduje się pełno Pamiątek rakiet – każda z nich ma w sobie trochę paliwa.
Ale sprawdźmy, co takiego czeka nas w miejscu wskazanym przez Chrisa. Trafisz na Pole Clarka, gdzie mogą Cie zaatakować Gekony. Paliwo znajduje się w ciele Poszukiwacza, ubranym w żółty kombinezon ABC.

Czas na znalezienie sterowników zapłonu. Zdobędziesz je na Złomowisku Gibson. Znajdziesz tam kobietę, którą zwą Staruszka Gibson. Sprzeda Ci moduły za 500 kapsli lub połowę mniej, jeśli uda Ci się ją przekonać do obniżenia ceny. Można ją tez oczywiście okraść lub zabić. Ja ukradłem jej klucz, a sterowniki ciągiem były w metalowym pudełku na regale, w pokoju z łóżkiem.

Rakiety są gotowe do startu. Teraz musisz udać się na balkon obserwacyjny – jak zwykle podążamy za wskaźnikiem. Na miejscu musisz tylko odpalić rakiety. Jeśli jednak masz Naukę na poziomie 55 lub więcej możesz skorygować trajektorię lotu dla dodatkowego doświadczenia lub sprawić, żeby rakiety się ze sobą zderzyły.
Usiądź wygodnie, pooglądaj scenkę prezentującą odlot rakiet. Zadanie wykonane – nareszcie.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.