Zadania poboczne

ZGADNIJ KOGO DZIŚ WIDZIAŁEM

Zadanie można aktywować u Doktora Henry w Jacobstown. Próbuje on wynaleźć sposób, by pomóc zniszczonym psychicznie Mrocznym, którzy zawdzięczają swój stan nadużywaniu StealthBoy’ów. Zasugeruje Ci, że rozwiązania można szukać u populacji Nocnych Łowców. W skrócie masz się udać do pobliskiejJaskini Charleston.
Doktor zasugeruje też, by zwrócić się o pomoc do Lily. Z racji tego, że dodatkowa siła ognia zawsze się przyda, radzę ją poszukać. Jest ona jednym z towarzyszy, dlatego pójdzie z Tobą na misję tylko, gdy nie masz przy sobie innego żywego towarzysza (roboty się nie liczą).

By dojść do Jaskini, wystarczy minąć palisadę, wychodząc z miasta i zaraz za nią skręcić w lewo. Teraz podejdź w górę, a następnie zgodnie ze wskazaniami kompasu. Dobrze mieć ze sobą podczas tego zadania robota ED-E. Dzięki niemu można celować w Nocnych Łowców za pomocą VATS nawet gdy mają włączone pole maskujące.
W samej jaskini cały czas staraj się schodzić w dół. W końcu trafisz na dużą salę w której będą się znajdować szczątki Krętorogów i Mrocznego Mutanta. W jego ciele znajdziesz Przeżuty Stealth Boy. Wróć z nim do doktora.

Naukowiec będzie chciał zacząć eksperymenty na Lily. Musisz z nią porozmawiać i zapytać się, czy nadal chce mu pomagać. Wtedy Mutantka odłączy się od drużyny i zostanie przeprowadzony test.
Pojawi się Keene – jeden z Mrocznych i zażąda oddania mu prototypu nowego Stealth Boy’a. Jeśli odmówisz zaatakuje. Najlepiej wyjść z chaty na dziedziniec miasta – zajmą się nim i jego dwoma pomocnikami inne Super Mutanty. Możesz mu też dać schematy prototypu. Nie wydaje się to mieć jakikolwiek wpływ na dalsze wydarzenia. Ostatnie wyjście, to użycie Retoryki (80), co zaowocuje uspokojeniem się Mutanta.
Doktor nadal będzie chciał prowadzić eksperymenty na Lily. Znów możesz podjąć trzy decyzje – pozwolić lub zabronić dalszych eksperymentów, albo użyć Nauki (90) i zasugerować testy na mózgach Nocnych Łowców. Tym razem też decyzja nie wydaje się mieć wpływu na wydarzenia, a zadanie się zakończy.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.