Aktualizacja moda – problem ze spolszczeniem

Przegląda wpis 1 (z 1 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #9922
    Cogito
    Participant

    Witam serdecznie!
    Ostatni post na forum tego moda był ponad 8 miesięcy temu. Ciut długo.
    A międzyczasie mod zdaję się nieco się rozwinął (Obecna wersja moda została dodana w lutym tego roku)
    https://www.nma-fallout.com/threads/fallout-of-nevada-%D0%A4%D0%B0%D0%BB%D0%BB%D0%B0%D1%83%D1%82-%D0%9D%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B0.207311/

    I jest w związku z tym pewien problem. Po instalacji spolszczenia na najnowszej (jedynej możliwej do pobrania) wersji moda, zamiast faktycznego moda mamy podstawkę z artefaktami i przeplatanymi tekstami. 🙁
    Nie grałem wcześniej w tego konkretnego moda, więc możliwe, że robię coś nie tak:
    Zgodnie z instrukcją na NMA jak i w samym pliku instalacyjnym moda: instaluje Fallouta 2 w lokalizacji nie będącej „program files”. Instaluje moda. I na tę chwilę wygląda, że wszystko bangla. Następnie instaluje spolszczenie (https://fallout-corner.pl/fallout-nevada/spolszczenie/), uruchamiam i…mam F2, z tym, że logo głównego menu jest zmienione, a w tworzeniu postaci są drobne zmiany np. postać ma kombinezon z V13. Ale po starcie ląduje przed zbugowaną wersją świątyni prób.

    Czy ktoś jeszcze spotkał się z tym problemem? Może coś źle robię? (Choć skopiowanie plików ze spolszczeniem do folderu gry nie wydaje się zbyt skomplikowane…)
    Czy byłby ktoś tak miły i sam spróbował zainstalować spolszczenie na nową wersje moda? Może to jedynie jakieś drobne zmiany w kodzie?

    Ludzie, Ghoule, Super Mutanci i Szpony Śmierci, pomóżcie, bo chciałbym wrócić do świata Fallouta na okres tej kwarantanny 🙁
    Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

Przegląda wpis 1 (z 1 w sumie)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.