Zbudowany, by niszczyć (Built to Destroy)
Wymagania: Brak
Miotacz ognia, który pluje ogniem dwa razy silniejszym, działa o dwa razy krócej. +3% szansy na krytyczne trafienie. Ekwipunek psuje się 15% szybciej.
Szybkostrzelność (Fast Shot)
Wymagania: Brak
Używając broni palnej i energetycznej, strzelasz o 20% szybciej niż normalnie, ale o 20% mniej celnie.
Czworooczność (Four Eyes)
Wymagania: Percepcja poniżej 10
Nosząc dowolne okulary otrzymujesz premię +1 do Percepcji. Bez okularów Twoja percepcja spada o jeden punkt.
Pogodny (Good Natured)
Wymagania: Brak
Jesteś pogodnym człowiekiem i wolisz rozwiązywać sprawy głową, a nie spluwą. Otrzymujesz +5 do Handlu, Medycyny, Naprawy, Nauk ścisłych oraz Retoryki, ale -5 do broni.
Ciężka ręka (Heavy Handed)
Wymagania: Brak
Walcząc wręcz lub atakując bronią biała zadajesz więcej obrażeń, ale obrażenia od uderzeń krytycznych zostają obniżone.
Kamikaze
Wymagania: Brak
Posiadasz 10 Punktów akcji więcej, ale Twoja natura ryzykanta sprawia, że DT zostaje obnizone o 2 punkty.
Tykająca bomba (Loose Cannon)
Wymagania: Brak
Począwszy od granatów odłamkowych, na włóczniach skończywszy – potrafisz rzucać bronią 30% szybciej, ale zasięg Twoich rzutów zmniejsza się o 25%.
Wątła budowa (Small Frame)
Wymagania: Zręczność poniżej 10
Z racji na Twoje niewielkie rozmiary dostajesz dodatkowy punkt Zręczności, ale Twoje kończyny są bardziej podatne na uszkodzenia.
Zdyscyplinowany strzelec (Trigger Discipline)
Wymagania: Brak
Używając broni palnej i energetycznej strzelasz 20% wolniej, ale każdy strzał jest o 20% celniejszy.
Dzikie Pustkowie (Wild Wasteland)
Wymagania: Brak
Dzikie Pustkowie odblokowuje najdziwniejsze i najgłupsze elementy postapokaliptycznej Ameryki. Nie dla osób o słabym sercu lub posiadających poważne usposobienie.