Zadania poboczne

LICZBOWE NIEPOKOJE

Zadanie zostanie aktywowane podczas rozmowy z Różą Szaronu Cassidy. Oznajmi Ci, że nie ruszy się nigdzie dopóki nie zrobi porządku ze swoimi papierami w Karmazynowej Karawanie. Jeśli chcesz jej pomóc masz iść dla nich pracować.
Doprowadzi to do aktywacji zadania Możesz na mnie polegać!. Wykonując je zaliczysz część zadania danego Ci przez Cass. Podczas pracy dla Karmazynowej Karawany okaże się, że jej właścicielka chce wykupić od Cass prawa do Karawany Cassidy.

Cass nie będzie chciała sprzedać praw, twierdząc że po jej interesie nic nie zostało – tylko jej nazwisko. Możesz ją namówić do sprzedaży używając Retoryki, albo Handlu w dwóch opcjach po 50 i 75 punktów. Widać więc, że wymagania są duże. Niemniej musisz je spełnić – Cass nie ma przy sobie żadnych papierów, które można by od niej ukraść. Po tym, jak Cass pozbędzie się praw do Karawany, będzie można ją rekrutować, jako towarzysza.

Teraz, gdy Cass już jest z Tobą, możesz z nią porozmawiać. Przypomni sobie tragiczny los karawany, która do niej należała i zapragnie oddać hołd jej członkom. Musicie udać się do miejsca, gdzie zaatakowano karawanę. Jest zaznaczone na mapie, więc wystarczy ruszyć w drogę.
Po przyjrzeniu się szczątkom karawany dojdziecie do wniosku, że została zaatakowana za pomocą broni energetycznej. Cass wskaże Ci miejsce, gdzie nastąpił podobny atak. Pójdźcie tam sprawdzić, czy wygląda to podobnie. Okazuje się, że tak. Dodatkowo Cass znajdzie mapę pośród szczątków. Wskazuje ona miejsce kolejnego ataku. Kolejna wycieczka i kolejna złupiona karawana. Ponownie trzeba zbadać pozostałości. Znajdujesz ciało człowieka z Karmazynowej Karawany i dwóch Zbirów Van Graff’ów. Cass dojdzie do wniosku, że to te dwie organizacje stoją za atakami. Będzie chciała wymierzyć sprawiedliwość na własną rękę. Możesz jej oczywiście posłuchać i pomóc zabić zarówno Van Graff’ów, jak i właścicielkę Karmazynowej Karawany.
Inna opcja to znalezienie dowodów oskarżających obie strony i zgłoszenie tego RNK.

Jak zauważyłeś, zadanie się jeszcze nie skończyło. Chodzi o spotkanie z Van Graff’ami opisane w zadaniu Między wronami. Po zabiciu Van Graff’ów, porozmawiaj z Cass. Wyrazi chęć „wyrównania rachunków” zAlice McLafferty. Wiesz już, gdzie ją znaleźć. Jeśli wybierzesz takie rozwiązanie, stracisz nieco reputacji u RNK, bo przecież musisz wybić Karmazynową Karawanę. Cass zyska umiejętność Dłoń Gniewu, która zwiększy jej atak.

Zdobycie dowodów jest trudniejsze. Ale spróbujmy. W sejfie znajdującym się w gabinecie Alice – szefowej Karmazynowej Karawany, znajdziesz dowód na jej współpracę z Van Graff’ami. Żeby otworzyć sejf potrzebujesz Otwieranie zamków na 50 lub więcej. Najlepiej otworzyć sejf, kiedy nie ma w pobliżu Alice. Poczekaj do nocy, aż pójdzie spać.
Z sejfem Van Graff’ów może pójść gorzej. Po pierwsze musisz się dostać do ich składziku. Odpada rozbieranie zamka na oczach ochroniarzy, którzy są w sklepie cały czas. Musisz ukraść klucz, którego mają ochroniarze i Jean-Baptiste. Mając klucz możesz otwierać drzwi i nikt nie powinien Cie zaatakować. Do otwarcia sejfu potrzeba albo 75 Otwierania zamków, albo 75 Nauki. Dużo co? Albo użyjesz czasopism, albo wrócisz tu później. Albo jedno i drugie. W sejfie znajdziesz List do Glorii. Z kompletem dokumentów możesz iść do kogoś z RNK. Cass zasugeruje Ci Jacksona z Przyczółka Mojave. Jackson obieca przekazać papiery komu trzeba. Dzięki pokojowemu rozwiązaniu Cass zyska umiejętność Spokojne Serce, dzięki której zwiększy się liczba jej punktów życia.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.