Mod jest nieoficjalną kontynuacja FO2. Zamiast silić się na jego zwięzły opis. przeczytajmy co Arek ma o nim do powiedzenia:
„Fabuła mojego fallouta jest bardzo rozbudowana i uważam że będzie to jedyny wielki mod (większy od Restoration Project) do fallouta. Zależało mi bowiem na stworzeniu całkowicie nowej fabuły, nowych miast, misji, przez co mod ten jest totalną konwersją, można go nazwać kontynuacją fallouta 2. Wiem o falloucie więcej niż sami twórcy, pisanie skryptów to dla mnie przyjemność i prostota. Latami wyczekiwałem na jakiegoś sensownego moda do fallouta, w końcu zrozumiałem żę trzeba wziąść sprawy w swoje ręce. Zacząłem szukać w internecie informacji na temat modowania fallouta, tylko upór i konsekwencja pozwoliły mi nauczyć się wszystkiego od zera. Robienie map, nowych przedmiotów, questów. Nie chcę tutaj opisywać jak wygląda cała fabuła mojej gry, gdyż niedługo wydam jej demo którego przejście doświadczonym graczom zajmię dobrych kilka godzin. Co do Riddicka, to uwielbiałem filmy z jego rolą, były trzy:Pitch Black, Chronicles of Riddick i film animowany Chronicles of Riddick: Dark Fury. Umieszczenie go jako głównego bohatera było dla mnie przyjemnością, zapewniam wam że nie zepsuje to klimatu gry. Fabuła gry ma miejsce kilka lat po zakończeniu tej z fallouta 2, po zwróceniu G.E.C.K’a do arroyo i zniszczenia głównej bazy enklawy, czyli platformy wiertniczej, nasz bohater postanowił spędzić resztę życia w Nowym Reno, lecz nic nie jest takie piękne, po pewnym czasie Enklawa odzyskuje swoje dawne siły i zakłada nową bazę setki kilometrów od Nowego Reno, po katastrofie na platformie wiertniczej enklawa straciła większość swoich sił przez co musiała uzupełnić wielkość armii. Od tamtej pory Enklawa zaczęła wyłapywać największych i najtwardszych ludzi z całych pustkowi aby zaciągnąć ich w swoje szeregi. Tym kimś byłeś np. właśnie ty i Riddick. Enklawa przygotowała jeszcze jeden etap mianowania na rekrutów, mianowicie polegał on na przejściu próby (tak samo jak w falloucie 2 była np świątynia prób) próbę przeżywali tylko najtwardsi z najtwardszych i mogli oni stać się rekrutami. Przed rozpoczęciem próby możesz przejść sporo questów w obozie w którym jesteś przetrzymywany, masz nawet możliwość wypełnienie kilka questów dla Riddicka. Po przejściu próby i mianowaniu na rekruta dowiadujesz się od generała o kolejnym zadaniu, po wypełnieniu jego dostajesz kolejne zadanie w którym dowiadujesz się o zniknięciu Riddicka, musisz go odnaleźć za wszelką cenę. Od tej pory jesteś wolnym rekrutem enklawy, którego głównym celem jest odnalezienie zbiega. Po przejściu próby nie trzeba zostawać rekrutem, można po prostu z tego zrezygnować, trzeba zasłużyć na bycie rekrutem gdyż bycie rekrutem jest to dla ciebie jedną z najlepszych opcji na pustkowiach, w grze możesz wstąpić do Enklawy lub Bractwa Stali. W zależności które z nich wybierzesz twoje losy potoczą się inaczej. To tylko początek gry nie chcę opisywać wszystkiego co będzie gdy przejdziesz próbę, na pewno gra was wciągnie. Z uwagi że grę robię całkowicie sam zajmuję mi to bardzo dużo czasu, pracuję nad nią już prawie pół roku, ale zapewniam was że jej premiera odbędzie się na pewno, za dużo pracy w nią włożyłem by teraz ją porzucić, jak na razie prace idą pełną parą, gra jest ukończona już w 60 %.”
Pod tym linkiem znajduje się pokaźna liczba screen shootów z moda:
http://rapidshare.com/files/103621625/FALLOUT_COR.rar.html
Za to tutaj mamy wątek na NMA:
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic…0ccf3481bcdb707
Na uwagę zasługują naprawdę ciekawie zaprojektowane mapy, dialogi (w planach jest także wersja Anglojęzyczna) modyfikacje graficzne oraz to iż ten mod jest robiony przez jedną osobę! Arek ma 16 lat, lecz to co zrobił w swoim modzie mogłoby zawstydzić nawet niejedna starą, moderską wygę;]
Wszystko wskazuje na to iż będzie to niezwykle ciekawy mod. Pomysł aby połączyć świat Fallouta, z postacią Riddicka jakkolwiek może wydać się kontrowersyjny lecz nie musi wcale zniszczyć klimatu gry. Bądźmy dobrej myśli, oraz życzmy powodzenia Arkowi!
[Nadesłane przez TMorbid]