Zadania poboczne

WIZJER NA ZAŚLEPKĘ

To zadanie można aktywować po zakończeniu Pod osłoną mroku. Jeśli chcesz je dostać bezpośrednio po zakończeniu wspomnianego zadania, musisz wyjść z bunkra i z powrotem wrócić do Starszego. Gdy zapytasz Starszego McNamara, czy możesz wstąpić do Bractwa Stali, ten zleci Ci podłączenie zdalnego nadajnika do sprzętu radiowego na Czarnej Górze. Dobrze jest przy okazji wykonać zadanie Szaleństwo, szaleństwo.

Cała zabawa polega generalnie na na wykańczaniu Super Mutantów. Będziesz się na nie natykał przez całą drogę w górę. W końcu trafisz do stacji nadawczej. Twoim celem jest budynek antenowy. Musisz wejść do środka, wyjść drugimi drzwiami, podnieść klucz spod schodów (jeśli nie robiłeś zadania Szaleństwo, szaleństwo i wejść do pokoju na piętrze. I znowu – jeśli nie robiłeś wspomnianego zadania będzie tamTabitha. Możesz go zabić, albo pozbyć się w inny sposób, opisany we wspomnianym zadaniu.

Wystarczy podejść do konsoli i zainstalować nadajnik od Starszego. Gdy nadajnik znajdzie się na miejscu wracamy do bunkra.

Nagroda jest wspaniała – pancerz wspomagany, razem z hełmem i szkolenie w posługiwaniu się nim. Dodatkowo uzyskasz dostęp do zbrojowni Bractwa.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.