Fallout 4 - Pustkowie

Pojawiają się pierwsze mody do Fallout 4

Oficjalny edytor do Fallout 4 ma być wypuszczony na początku przyszłego roku. Modderzy jednak nie chcą czekać na ten moment i już wypuszczają pierwsze modyfikacje do gry.

Na razie są to proste mody, ale można wśród nich już znaleźć perełki: poprawiające grafikę, wygląd broni, ułatwiające rozgrywkę lub podmieniające listę utworów granych przez radio.

Gdzie szukać najnowszych modyfikacji? Polecamy Fallout 4 Nexus. Już od dawna jest to główne źródło modów dla wszystkich nowych Falloutów.

Szponix

Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.

11 komentarzy na temat “Pojawiają się pierwsze mody do Fallout 4”

  1. Mam jedno pytanie otóż gra chodzi mi na ultra dosłownie wszystko full i no… grafika nie powala niektóre tekstury jak się blisko podejdzie są jakby rozmazane a ich jakość jak z painta tekstury broni lub niektórych NPC też jest no nie powalająca wiadomo o że fallouty nigdy nie słynęły z grafiki i w sumie nie przeszkadza mi to ale czy reszta też tak ma ? Screeny z gry albo filmiki z yt nie za bardzo oddają prawdziwości grafiki mimo HD itp kompresja dużo zmienia poza tym co innego w grze co innego jak się ogląda. Tak więc jak u was wygląda ta grafika ?

    1. Nie przejmuj się. U mnie też chodzi na ultra i wszystko jest piękne, jeśli to oglądasz z daleka 😉 Z bliska twarze NPCów są okropne, tekstury brzydkie. Po prostu Bethesda odwaliła fuszerkę.

  2. Jest tak dlatego że to jest „Open World” gdyby bethesda zrobiła fallouta z teksturami 4k lub 8k z zawansowanym mapowaniem wypukłości itepe itede xD to wtedy grono osób kupujących zmniejszyło się do tego stopnia że stworzenie tej gry by się nie opłacało bo nie każdy ma komputer zamiast samochodu xD poza tym to wszystko ułomności dzisiejszych konsol niestety a rynek jest dostosowywany pod obydwa grona odbiorców ale nie oszukując się PCty mają większe możliwości na chwile obecną ale takie już dzisiejszy rynek gier…. Poczekajcie na NMC’sa on temu zaradzi 😀

  3. Jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem czy komuś w niektórych miejscach w mieście ostro laguje ? Bo ja mam tak na pustkowiach i na obrzeżach miasta spokój a w mieście np jak wychodzę z „dobrego sąsiedztwa” to lagi są niemiłosierne dopiero jak przejdę na inna uliczkę to już ok wgl dziwnie zooptymalizowali tego fallouta czasami jest tak patrzysz się w lewo lagi w prawo juz ok :/

    1. To dlatego, że zamiast zrobić nowy silnik, użyli starego i dodali do niego pełno efektów oświetlenia i odbicia światła. Jeśli jesteś w miejscu, które ma dużo takich efektów, to grafika nie wyrabia. Uliczka obok może mieć mniej źródeł światła i tam Ci fpsy nie spadaj tak bardzo.

  4. Szponie to nie do końca jest ten sam silnik ;] fizyka jest zupełnie inna a silnik sam w sobie pod względem graficznym został mocno ulepszony jeśli by było inaczej można by było użyć narzędzi od skyrima ;p

    1. Obie gry są zrobione na Creation Engine. Ja tam różnicy w fizyce nie widzę. Wszystko jest sztywne i „drewniane” jak we wszystkich ich grach 😉 .
      W niektórych miejscach nie zmienili nawet animacji i np. akwizytor Vault-Tec zakłada notatnik jak tarczę: http://9gag.com/gag/a8jNA8Y

      xD

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.