Przynieś Trevorowi jego ulubione papierosy
Drugą sztukę Mentatów, jak i papierosy, mają strażnicy przy wejściu. Trzeba ich po prostu okraść i odnieść papierosy dla zleceniodawcy. Otrzymamy 100 lub 150 kapsli, w zależności jak się targowaliśmy.
Ostatnią rzecz, torbę, jak i brakujące medykamenty posiada Alexa – prawa dłoń Leonarda. Po umiejętnym wyborze opcji dialogowej, przełączenia się w tryb handlu z Alexą i wyjście z niego, można ją odkupić za 500 kapsli, czyli dość dużo. Prawdopodobnie nasz bohater nie będzie miał takiej sumy przy sobie, więc trzeba będzie podjąć się pracy u Alexy i zdobyć brakujące kapsle.
Znajdź 5 paczek 10mm amunicji JHP, 2 paczki AP i 1 magazynek 44 Magnum JHP
Potrzebne Alexie rzeczy można kupić u Juliana, w południowej dzielnicy. Część amunicji powinniśmy już mieć, ja musiałem tylko dokupić 4 paczki 10mm JHP (na jedną paczkę składają się 24 naboje, trzeba policzyć ile nam jeszcze trzeba), magazynek 44 Magnum JHP, a brakujące paczki 10 mm AP powinny być gdzieś w mieście, chociażby w domku na południe od Juliana, w szafce.
Przynieś Adamowi w Nowej Nadziei odpowiedź na jego list
Swoją drogą, po potrzebnych zakupach, to tam odniesiemy list Adama z Nowej Nadziei. Trzeba jedynie odczekać dzień na odpowiedź, a następnie ją odnieść z powrotem do Nowej Nadziei.
Za jednym zamachem wykonamy dwa zadania – dajemy Alexie amunicję, a gdy ta zapyta o kapsle za pracę, bierzemy najwięcej ile się da – 1000 kapsli. Za połowę tych pieniędzy kupujemy torbę lekarską, wszystko odnosimy doktorowi Moore’owi i bierzemy kolejne 1000 kapsli od tym razem Juliana, za dostarczenie lekarstw.
Usuń doktora Moore’a
Alexa po wykonanym zadaniu, zleci nam zadanie zabicia doktora w południowej części miasta, w zależności jak przeprowadziliśmy rozmowę – z użyciem trucizny lub nie. Jednakże, NIE polecam wykonywania tego zadania, bowiem zepsujemy sobie stosunki z Julianem który będzie chciał nas zabić i stracimy karmę. Poza tym, z zadaniem znalezienia zabójcy Marii wiąże się pewne wydarzenie, które anuluje nam jakby tego questa. Także… nie.
Zdobądź pieniądze za ochronę od barmana w północnej części
Wykonanie natomiast tego zadania PRZED znalezieniem zabójcy Marii, spowoduje wrogie nastawienie do nas, ale tym razem Alexy. Należy więc się go podjąć przed ukończeniem śledztwa, ale skończyć – po. Nic trudnego, wystarczy odpowiednio przeprowadzić rozmowę z barmanem w północnej strefie i oddać 300 kapsli Julianowi.
Znajdź zabójcę córki George’a, Marii
Zadanie dał nam George, miejscowy burmistrz. Zaczynamy śledztwo od wypytania lekarza Moore’a o rzeczy jego poprzednika. Musimy je zdobyć, to bardzo ważne. Można go przekonać bez konieczności szastania forsą, potrzebna jest nam do tego umiejętność retoryki. Otrzymaliśmy worek, a w nim rzeczy które nic nam jeszcze nie mówią – kosmetyczkę i tajemniczy skrawek papieru. Idziemy teraz wypytać miejscowego grabarza o miejsce pochówku Marii. Gdy mu zagrozimy, powie nam kto chciał je zmienić. To bardzo przydatna informacja. Po wypytaniu go o wszystko, kopiemy przedostatni grób od dołu.
Znajdujemy kolejny skrawek papieru, zawierający tajemnicze nazwy medyczne. Trzeba wypytać o nie doktora Moore’a, który za kapsle powie nam co się za nimi kryją. Wyniki śledztwa przedstawiamy ostatecznie Georgowi. Po wyłożeniu mu wszystkiego czego się dowiedzieliśmy, otrzymujemy niezbite dowody na winę prawej ręki Leonarda – Alexy. Nie będę zdradzać co się stanie po rozmowie z nią, czego się dowiemy i jaki będzie finał całej sprawy. Tego musicie się dowiedzieć sami. Pamiętajcie tylko o absolutnym wyczyszczeniu z rzeczy bazy zarówno Leonarda, jak i Juliana, już po zakończonym zadaniu.
Cała eskapada w Rat Hole przyniosła mi kolejny awans, oto jak wydałem otrzymane punkty umiejętności:
Dzięki temu również się ostro dozbroiłem – wszedłem w posiadanie skórzanej kurtki i legendarnego pistoletu Desert Eagle.
Następny przystanek – Sedit! Informacji o tym mieście dostarczą nam rozmowy z postaciami w Rat Hole.
Hej, Rojo z tej strony. Bardzo fajny, klimatyczny i przede wszystkim pomocny poradnik. Szacun i Tarcza!
Szkoda, że niedokończony. :c