Sedit

Ach, jak miło wrócić po długiej przerwie na Pustkowia. Witajcie w Sedit, drugiej największej lokacji zaraz po Albuequerque. Jest tu od cholery roboty (jak zwykle) i można się zagubić, ale bez obaw. Oprowadzę Was.

Pierwsza wizyta

Zaczynamy od wypytania czarnoskórego rolnika o miasto i jego układy.

Sedit - rolnik

Na tej samej mapie znajduje się siedziba jednej z lokalnych biur karawan, miejsce podjęcia pierwszego zadania. Rozmawiamy o tym z szefem biura, znajduje się w środku.

Pójdź na spotkanie z Sedycką Karawaną zamiast Frederyka

Pierwsze zadanie jest dość proste, po prostu zgadzamy się od razu na uczestnictwo w spotkaniu, zamiennie za Fryderyka. Po przybyciu na miejsce, zaatakują nas ludzie tajemniczej kobiety w czarnej kurtce. Likwidujemy ich, nie powinno być z tym problemu.

Zidentyfikuj informatora, który działa na rzecz bandytów w Śnie Frederyka

Następnie, Fryderyk mówi nam, że ma podejrzenie o obecności kapusia w jego firmie pracującego dla bandytów. To facet w skórzanym pancerzu, zaznaczony tak samo jak Fryderyk na screenie.

Sedit - kapuś

Rozmawiamy z nim, i zapraszamy na popijawę w barze. Chociaż ma twardą głowę, to po wypiciu czegoś mocniejszego zacznie paplać. W tym samym barze można skorzystać z usług pani przy ścianie, jednak nie radzę tego robić bez zabezpieczenia, chyba że miłe są nam choroby weneryczne. Wracamy do Fryderyka by zdać mu relację z naszego śledztwa. W drodze powrotnej, dobrze by było porozmawiać z miejscowym doktorkiem i go okraść.

Wyprowadź z miasta informatora bandytów, który pracuje w Śnie Frederyka

Na wykonanie tego zadania są dwa sposoby, ale po kolei. Fryderyk chce, abyśmy wyprowadzili informatora którego złapaliśmy w poprzednim zadaniu. Zgodzi się na to, ale musimy mu zapłacić. Ma całkowicie zniknąć z miasta, nieważne jak to zrobimy. No i właśnie – po wyprowadzeniu go na Pustkowie można go albo zastrzelić, albo puścić go wolno. Ja go załatwiłem na miejscu i odzyskałem kapsle, bowiem w przyszłości stoczymy batalię z bandytami, w której on także weźmie udział. Zawsze to jeden przeciwnik mniej, ale ostateczną decyzję pozostawiam Wam.

Inne sprawunki

Następne zadania wykonamy trochę później, po zdobyciu lepszego sprzętu. Na razie przejdźmy do centrum miasta. Warto przeczytać tablicę informacyjną o interesujących miejscach w mieście i ich położeniu, a także porozmawiać z mężczyzną w garniturze, znajduje się w budynku rady miasta.

Skoro już tu jesteśmy, warto dozbroić się trochę u miejscowych handlarzy. Zakupiłem pancerz i karabin myśliwski, bardzo przydatne rzeczy.

Z centrum, przechodzimy do wschodniej części miasta, małego Hubu, do baru prowadzonego przez sympatyczne ghule. Staramy się porozmawiać ze wszystkimi, kucharka da nam zadania.

Sedit - ghulica

Po rozmowie, wchodzimy po schodach do pokoi na wynajem, i wchodzimy do pokoju z leżącym ghulem, dzięki temu dowiemy się co nieco o naszej przeszłości.

Sedit - dawny znajomy

13 komentarzy na temat “Sedit”

  1. Poradnik jak najbardziej przydatny i bardzo dobrze zrobiony. Dopatrzyłem się tylko 3 aspektów które warto zmienić. Po pierwsze w zadaniu „Znajdź Davida Carpentera i zabierz go do domu” zamieniona jest kolejność. Najpierw trzeba zabić Zbirów w Little Hub (Ci na których członka czeka się przy zagrodzie Braminów). A następnie jeden z nich ma notkę o Karawanie na podstawie której możemy wypytać Sedycką Karawanę. Drugi temat to zadanie „Zdobądź niezbędne zapasy dla Lotu Sokoła: 15 piw, 10 owoców, 5 xanderowych korzeni” ja osobiście go nie dostałem i prawdę powiedziawszy nie wiem co trzeba zrobić by móc wykonać tego Questa. Po przyjściu do Sokoła od razu dostałem zadanie kradzieży bryłek od Szeryfa. Ostatnia kwestia to fakt, że warto wspomnieć iż należy mieć wysoki współczynnik charyzmy aby Keri się do nas przyłączyła. Nie wiem dokładnie jaka wartość liczbowa jest potrzebna jednak jest to ważny aspekt.

  2. Ta walka z tymi gulami w pancerzach jest praktycznie nie do zwyciężenia na tym etapie gry mam 6 lvl, a zadania robię wszystkie w kolejności jak przedstawione.

    1. zaczynałem na trudnym i było ok, ale już tą potyczkę z gulami przełączyłem na najniższy, gram tą typową postacią pod broń lekką, retorykę i otwieranie zamków. Staty optymalne praktycznie takie jak w solucji oraz 110 % na broń palną reszta w retorykę i otwieranie. Mam wrażenie że lvl jest za niski i trzeba tą walkę przeprowadzić znacznie później.

        1. Jeśli chodzi o umiejętności główne to są optymalne, chociaż ja osobiście wybieram walkę bronią, zamiast lekkiej b. palnej, a broń lekką rozwijam książkami. Gorzej właśnie z profitami, sam popełniałem takie błędy jak 'pojętny uczeń’, czy 'pojmowanie’. Na tym etapie zainteresowania Falloutem zakładam, że każdy gracz powinien już znać: http://web.archive.org/web/20080923000330/http://www.novak.blink.pl/fo2walkth/#intro , ale jak to mawia Skeeter – mechanik z Gecko: „Założyć można wiele rzeczy, np. majtki na dupę, pod warunkiem, że ma się dupę”. ;D Pozdrawiam!

  3. Dla czego nie mogę oddać narkotyków Gordonowi? Mam w ekwipunku 6 sztuk psycho a po kliknięciu na niego on mi mówi żebym „się przy nim pilnował” i mam odpowiedź „NIC”. Zadanie nadal widnieje w Pipboyu a podróż do zleceniodawcy nic nie daje. Dodam tylko że zrobiłem zadanie aby zabić Hendwicka.

    1. Dobra, już wiem o co cmn. Musiałem mieć jeszcze w plecaku 3x Wygrzew (zielone tabletki). Jak dobrze robić savey co minutę 😛 Mogłem powrócić do momentu gdy przyjmowałem misję i sprawdzić co pojawiło się w plecaku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.